Suzuki TSR200 7,4 / 10

Suzuki / Suzuki TSR200
gyártási év: 1993
lökettérfogat: 200 köbcenti
ekkor vette: 2002
eddig használta: 2004
km óra állása az elején: 14000
vezetett km: 6000
fogyasztás: 7 liter / 100 km
teljesítmény: 7/10
megbízhatóság: 9/10
szervízháttér, alkatrészellátás: 8/10
kényelem: 5/10
összességében erre értékete: 8/10
megérte-e a vételt: igen

Elsősorban anyagi megfontolásból választottam megvételre ezt a típust. A használtmotor kereskedésből 2002-ben 300 E Ft-ért hoztam el egy kis alkudozás után. Első dolgom a telók felújítása volt, majd egyből egy light-os cross-pályára vittem ki, ahol lehullott róla minden felesleges dolog. Olyanok mint az idexek, az oldaltámasz és az oldalidomok. Az indexek kivételével ezeket visszahelyeztem a motorra. A második dolgom volt, hogy lecseréltem a hátsó lánckereket egy 47 fogasra, mert a gyári az maximum közútra volt jó. Ez a húzás jelentősen javított a terepezési tulajdonságain. A motor nagyon pörgős volt, de azért volt némi nyomaték is. A futóműve viszont nem megfelelő nehéz terepre és cross-pályára, mert a gyári cuccot nem lehetett eléggé bekeményíteni. A motorjának a tartósságáról nekem pozitív tapasztalatom van. Elég kemény, patakmedres, siratófalas, sárbaberagadós használat mellett csak egyszer verte szét a kuplungkosarat, amit meg lehetett hegeszteni. A gázbowden miatt viszont sokszor kellett menet közben szervizelni.
Az alkatrészellátásról nem tudok mit mondani, mert csak általános kopóalkatrészeket cseréltem rajta, de a kereskedésben azt mondták, hogy nem baj, hogy belpiacos japán, azért mindent meg tudnának hozni hozzá.

Erre használta
Alkalmanként 120 kilométernél sosem mentem vele többet, de olyan terepen, ahol ez egész napig eltartott.

Javítanivalók
Láncszett, bowdenek, kuplungkosár-tengely, telók, a végén a központi rugóstag, de azt már nem én csináltattam meg.

Itt szervizelte
Igazából, amit kellett azt saját magam csináltam.

A beküldő 19 éve motorozott, amikor kritikáját írta.

Beküldte: MArnold

Beküldve: 2007. március 23.