Suzuki TS125 6,4 / 10

Suzuki / Suzuki TS125
gyártási év: 1982
lökettérfogat: 123 köbcenti
ekkor vette: 1998
eddig használta: 2007
km óra állása az elején: 35000
vezetett km: 10000
fogyasztás: 7 liter / 100 km
teljesítmény: 6/10
megbízhatóság: 7/10
szervízháttér, alkatrészellátás: 5/10
kényelem: 7/10
összességében erre értékete: 7/10
megérte-e a vételt: igen

Na akkor kezdjuk az elejen (bocsi de angol a laptop szal no ekezet).
A motort fatertol kaptam kiscsira koromban nem keves bombi elleneben DE megkaptam! Eloszor feltunk a 2T tol de hamar belattuk hogy nem az lesz a hatulutoje merthogy idosebb nalam de meg megy! Megbizhatosag szempontjabol szerintem magasan as europaiak folott van mert 35000 km volt benne azt ha lassan ha gyorsan mente le akkor is szep teljesitmeny. Hat meg az en 10000 km-rem na az am a szep, 1 szer hagyott cserben es az enhibam miatt mert mar hallottam a furi hangokat es elindultam vele ennek ellenere en buta. Meg is volt a bojtje mert csak eredeti alkatrez japanbol (hozzateszem h 82 es evjarat es volt hozza minden amit csak akarsz cserebe q***va dragan de volt, nem mint az egyik fajtanal itt europaban hogy 96 os evjarat es no alkatresz seholsem...) Na terjunk at a jo tulajdonsagokra ami ott kezdodik hogy teljesitmeny 27LE gyari adat ez tornaszhato folfele:)es ha egy nehezebb jomagam ult mogottem 2be gazadas es biza szo nelkul emelte, egyedul csak rantasra. A vege gumifuggo 90-110km/h utazoja 60km/h es terepen is ez a tempo az idealis neki. Hja es a fogyi: terep 7litty, tura 5 litty. Kupung(nagyszerulen adagolhato), valto(fogaskerektol fuggoen szinten csudijo), mindketto vajpuhara beallithato es a dobfekek egy betet csere utan... mindig megallt (IDOBEN). Az ulese nagy feluletu es csunyava teszi a motort de csereben kenyelmes. Elonye meg h nem a moci kopik hanem te es ez buzdit a hataraid megimeresere:-) Ezeken a gepeken mindig van butykolni valo de megeri a tapasztalatot hidd el. Ja es a hangja az elejen (konnyen indult mindig kiveve ha ittas voltam akkor nem indult szinte sosem:-) es ez komoly....) gagyi olaszos de ha uzemmeleg akkor iesztoen hallani az erejet. 5 ezer tol kemeny a gep hiaba 2T. Na a dicserest felbehagyom mert van hatuluto is. Az uttartasa betonon dontve nem jo mert magas a motor sujpontja, szal tura kozben figyelni de megszokhato. A motor rugozasa sajna abban az idoben meg kezdetlegesebb volt kicsit mert nem kozponti telos, es ez erezheto.

Erre használta
off-road mert birta:-) es persze az isteni turazasok

Javítanivalók
huhh szep lassan idoben eszreveve minden:-)
fogaskerekek, fekbetetek, szurok, uleshuzat, (dugo gyuru, furas) karbit csak pucolni, suber tu, izzok index fogyoeszkoz :-),

Itt szervizelte
Pofi mester a szolobol o mindent kivulrol tudott indig:-) es a mocis cimbim a masik szaki !!!szervizbe nem szabad!!! al alkatreszek ara nem publikus aki ezeket a motorokat valaztja az nem ezert fogja, de sok penz kell ehhez a stilushoz mert fogynak

A beküldő 10 éve motorozott, amikor kritikáját írta.

Beküldte: jency87

Beküldve: 2007. december 28.