Suzuki DRZ400-E 8 / 10

Suzuki / Suzuki DRZ400-E
gyártási év: 2004
lökettérfogat: 398 köbcenti
ekkor vette: 2004
eddig használta: 2008
km óra állása az elején: 4500
vezetett km: 14000
fogyasztás: 5 liter / 100 km
teljesítmény: 8/10
megbízhatóság: 10/10
szervízháttér, alkatrészellátás: 9/10
kényelem: 5/10
összességében erre értékete: 8/10
megérte-e a vételt: igen

Először egy tesztnapom próbáltam ki a gépet és eldöntöttem h nekem kell eg ilyen:D
hát szal hol kezdjem...
nincs olyan hely ahol ne tudtam volna felmenni,crosspáylán csak a sulya ami engem kicsit megdolgoztatott,a hátsó fék lehetne egy kicsit erősebb,meg egy kicsit orrnehéz,ami néha tud meglepetést okozni az embernek,ereje az mindenhol megfelelő,különösebb problémám nem volt vele,megállta helyét majdnem mindenhol,ezt a motort erdőbe élvezetes inkább vezetni,de el lehet vele pöfögni pályán és betonon is.Még a telóról annyit h lehetne egy kicsit precízebb is mert nem mindig ugy dolgozott ahogy elvártam volna,igaz h lehet állítani a telókat de a hard és soft között sincs szerintem akkora különbség.Összeségében nekem nagyon bevált a motor,szép külseje,hatalmas ereje és megbízhatósága miatt.

Erre használta
páyla,erdő,aszfalt

Javítanivalók
15000km után vezérmülánc,szelep állítás,karbi állítás különösebb gond nem volt,elszakadt a gyári lánc és kiszagatta a blokkot,de nagyon faszán megcsinálták

Itt szervizelte
Auner
blokkszervízelés az elszakadt lánc miatt
35000ft volt,cseréltek még tömítést meg iyleneket
ahhoz képest h márkaszervíz volt nem volt drága

A beküldő 5 éve motorozott, amikor kritikáját írta.

Beküldte: Zolee

Beküldve: 2008. január 5.