Suzuki LTZ400 8,4 / 10

Suzuki / Suzuki LTZ400
gyártási év: 2004
lökettérfogat: 400 köbcenti
ekkor vette: 2006
eddig használta: 2007
km óra állása az elején: 1
vezetett km: 1
fogyasztás: 5 liter / 100 km
teljesítmény: 8/10
megbízhatóság: 9/10
szervízháttér, alkatrészellátás: 9/10
kényelem: 8/10
összességében erre értékete: 8/10
megérte-e a vételt: igen

Végigjártam a létrát a rigától a japán csodákig.35 éves vagyok,8 évesen kezdtem motorozni,ez kicsit nagyképűen hangzott az akkori típusoikat inkább szereltem :-) Nos LTZ 400.Számomra egy csoda elsőlátásra természetesen.Élmény mindenféleképpen.Üléspozíció,kényelem számomra jó.Motorja számomra kifogástalan.....a motor igen az ami a legjobb!Ugyanezt nem mondhatom el a gyárilag szerelt felnikről,a csapágyazásról.A hátsókerék csapágyak hatalmas terhelést kapnak,és mégis csak kettő darab van a tengelyen.Én hiányolom legalább a hajtás felöli oldalról a dupla csapágyazást.Árértékét tekintve a legjobb,viszont ha megveszed rá azokat a tartozékokat amiket a gyár nem ad...pedig szükséges akkor elég zsebbenyúlós.Nekem már tört kormánygömbcsukló,a gyári első felni (egyszer eldobod és a felninek annyi) kormányrúdpersely,az szinte minden LTZ lötyög.Az alkatrész nem vészes egy gömbcsukló kb 6000 ft olajszűrő 900-1600-ig tehát valóban nem drágák.A hátsó gumik rettenetesen kopnak...persze ez nem a suzuki hibája :-))Gázteleszkóp hátul jó,elöl is szintén,bár elöl a 2004-es modelleken (csak) hagyományos teló van de szerintem megfelelő.
Nagyon fontos a rendszeres olajcsere és csak jó minőségő olajjal,meghálálja a moci.Összességében én nagyon meg vagyok elégedve imádom őt.A szervíztapasztalatokról nem tudok írni mivel saját magam szerelem,így meglehetősen jól jövök ki anyagilag. Pl (első-hátsókerék csapágyak simmeringek,zsír 11000 ft volt) természetesen KOYO csapágyakkal.Remélem nem fognak kivágni innen de én nem vettem és nem is veszek kínai gépeket.Nektek sem ajánlom.Ha quadozni szeretnétek ne adjátok alább egy LTZ 400-nál.
Az az ár amiért megveszed és az amit kapsz tökéletesen arányban van...szerintem.
Jó vételt kívánok mindenkinek.

Erre használta
Túrázás,néha crosspálya

Javítanivalók
Kormánytájék,kerékcsapágyazás,simmeringek,

Itt szervizelte
Magam javítom

A beküldő 27 éve motorozott, amikor kritikáját írta.

Beküldte: TENET

Beküldve: 2007. április 20.