Suzuki LT-R450 9,4 / 10

Suzuki / Suzuki LT-R450
gyártási év: 2006
lökettérfogat: 450 köbcenti
ekkor vette: 2006
eddig használta: 2008
km óra állása az elején: 111
vezetett km: 1111
fogyasztás: 4 liter / 100 km
teljesítmény: 9/10
megbízhatóság: 9/10
szervízháttér, alkatrészellátás: 10/10
kényelem: 9/10
összességében erre értékete: 10/10
megérte-e a vételt: igen

Kawás vagyok igaziból, de sport quadból még mindég nem tudtak jobbat piacra dobni! Fölösleges futtatnom, aki ért hozzá az tudja. A légszűrőfedelet és a furuját érdemes eltávolitani. Határozott váltásokat igényel, mert meglepő módon bármely sebességi fokozat között találhatunk üreset. Túrázgatásnál felkerülnek a 20as gumik hátra. Pályázásnál leugrik a lámpa. Hátul van álitható ültető szemem, ez nagymértékű stabilitást tesz lehetövé. Cherybombával kezdtem a tuningolást, aztán jött a kipuff, majd a nagyobb elektronika és dugó. Megpiszkáltam a futóművet is, igy szélesebb és hosszabb lett 1-2 centivel. Stb-stb. Nem mondom hogy tönkretehetetlen, rajtad múlik. Mint minden szerkezetnek, megkell adni neki a jót, állandó légszűrő pucolás és megfelelő kenő anyagok. Őszinte leszek, embernek kell lenni, hogy kihozzuk belőle a maximumot, nekem sem sikerül akármikor. Annak ellenére hogy versenymotor, merem ajánlani kezdő quadosoknak, márha nemcsak belekóstolni akarnak ebbe a világba.

Erre használta
Versenypályától a motorostalálkozóig, vizen még nem!

Javítanivalók
Hajtókartűgürgő elfáradt, ekkor főtengelycsapágy, csapszeg, hajtókar. Tuning gyanánt, ha már ugyis szétkaptuk, wiseco dugó került a gyári helyére, ami 1forintot sem ér! (más tipusba tudom ajánlani) 4 óra elhasználat után, YOSHIMURAra cseréltem ami ma is szépen zenél!

Itt szervizelte
Minden gyári alkatrészt SUZUKI GAÁL ÜLLŐnél rendelek, gyorsan és olcsón érkeznek. Tuning cuccokat a QUADCENTERben és a CORSARONál vásárolom. Szerelni jómagam szoktam.

A beküldő 11 éve motorozott, amikor kritikáját írta.

Beküldte: Qarc

Beküldve: 2008. március 1.