Triumph Speed Triple 8,6 / 10

Triumph / Triumph Speed Triple
gyártási év: 2011
lökettérfogat: 1050 köbcenti
ekkor vette: 2013
eddig használta: 2013
km óra állása az elején: 6700
vezetett km: 4000
fogyasztás: 6 liter / 100 km
teljesítmény: 8/10
megbízhatóság: 8/10
szervízháttér, alkatrészellátás: 8/10
kényelem: 10/10
összességében erre értékete: 9/10
megérte-e a vételt: igen

Idén költözött hozzám Űrdongó(lámpáját nézve erre asszociáltam) és visszagondolva azt hiszem nem bántam meg. K4 Gixer 750 volt az előd és azt a motort is szerettem nagyon,de fájt már hosszabb távon( 300km kb. ) a derekam, meg a csuklóm néha. Cél az volt hogy valami olyat vegyek ami nem jön szembe. Olasz szóba sem jöhet lelkiismereti okokból ,így az angol Triumph-ra esett a választás. Fontos szempont volt,hogy valami szélvédelem legyen. Az enyémen van fent egy plusz gyári spoiler és azzal már adja azt az érzést, szélvédelmet amire minimum szükségem van. Előnyök: a márkából fakadóan mindenki megnézi,csodálják ami jó dolog Nekem. Szakmai szempontok: nakedről lévén szó magas kormány ami kényelmes üléspozíciót jelent hosszabb távon is. Ülésmagassága 825 mm ami először meglepett azóta megszoktam ( 170 cm vagyok) élvezem a kilátást...a motor 111 Nm-e lenyűgöző nem tudok mást írni,fantasztikus. Bárhol ,bármikor, bármilyen szitu megoldható váltás nélkül 3500-tól. Valahogy alatta nem érzi jól magát , de utána hajrá. A futóműve az megint valami tuti jó,mert jobban megyek vele mint a gixerrel. Persze a gumi kérdésre nagyon oda kell figyelni. Én Pirelli Angellel vettem ami erre a motorra egyszerűen nem jó. Most Bridgestone S20-t használok és teljesen más az érzés egyszóval tuti. Persze az enyémmel is voltak apró anomáliák ilyen pl: a vízcsövek egyikén a bilincs nem volt meghúzva normálisan, nem tudom a szervíz vagy más hibája de Nálam csepegett a víz. A bal tükör 100 felett egyszer csak visszanézett .Nem nagy ügy de azért tükör ne csinálja ezt. Én más bosszúságot,vagy bajt hála az égnek nem tudok leírni igaz,az együtt elgurult 4000 Km és a nem túl öreg konstrukció ne is adja ezt a lehetőséget!Összességében ha lemegyek a garázsba akkor valahogy más az érzés mint a gixerrel és hangsúlyozom azt a motort is imádtam!Tisztelem és érzem ez a menet most más lesz mint volt idáig.Szervizelni még nem kellett remélem csak a kötelezők lesznek a főbb kérdések ebben a témakörben.

Erre használta
szerpentinezés, kisebb túrák.

Javítanivalók
amit írtam, tulajdonképpen semmi

Itt szervizelte
magam és segítség ha kell

A beküldő 10 éve motorozott, amikor kritikáját írta.

Beküldte: atashark

Beküldve: 2013. október 11.