W2 Privateer 9,8 / 10

W2 / W2 Privateer
W2 Privateer
ekkor vette: 2006
eddig használta: 2010
minőség: 10/10
kényelem: 9/10
strapabírás: 10/10
összességében erre értékete: 10/10
megérte-e a vételt: igen

A csizmát 2006 februárjában vásároltam a kecskeméti Parillában.
Ez a márka akkor jött be Magyarországra, és akkor még újnak számított a piacon.
Akkoriban 35 000 ft- ba fájt.
Kicsit húztam a szám, amikor odaadtam érte a lét, de úgy voltam vele, ha veszek, akkor már olyat, ami sokáig kibírja.
Látvány : Robosztus, formára öntött műanyag alkatrészek jellemzik. A láb belső részén majdnem teljesen műanyag borítást kapott, de a külső oldalán túlnyomóan a bőr dominál.
A talp duplán varrott, ragasztott, rezgéselnyelő réteggel ellátott, és ezen felül a rétegek között megbújik egy saválló acél lemez, ami a talp merevségéért felelős. Az orrán csavarozott spiccvas, a lábszárbelsőn hasított bőr hővédő található, amely jó szolgálatot tesz a nyári forróságban, a kipufogóból felszálló hő tompításában. A rögzítésről 4 műanyag csatt gondoskodik. Váltórésznél megerősített, műanyag betét található. A varrásai műanyag szállal varrottak, ami megakadályozza a kibolyhosodást, és a víz-sár korrózió általi szakadást. A belső bélése zselé-polifoam szerű, ami csak 4 év után kezdett egy kicsit fesleni... A bőr részek iszonyat strapabíróak, 4 év NAPI használat után is 100% -osan helytállnak, pedig nagyon sok motoros találkozót, pogót, koncertet végigugrabugráltam benne. Sehol egy szakadás a bőrön, sehol egy kitörés. Összességében nem bántam meg a vételt.
A talp kopása miatt ideje volt beújítani egy másik csizmát. A kiválasztott egy fekete Stylmartin Mo-Tech lett a robusztus bokavédelme, a fém csattok, és a műanyag alkatrészek miatt. Erről tartós tesztet csak később fogok írni.

Problémák
- Esésből következően egy csatt letört, pótolva : 800 Ft.
- A belső bőr borítás elkezdett foszlani egy kicsit, de ez egy 4 éves csizmánál nem gáz.
- A talpa egészen a fémlemezig lekopott.

A beküldő 10 éve motorozott, amikor kritikáját írta.

Beküldte: magic

Beküldve: 2011. január 4.