Yamaha WR250X 7,4 / 10

Yamaha / Yamaha WR250X
gyártási év: 2010
lökettérfogat: 249 köbcenti
ekkor vette: 2010
eddig használta: 2011
km óra állása az elején: 0
vezetett km: 4500
fogyasztás: 4 liter / 100 km
teljesítmény: 7/10
megbízhatóság: 10/10
szervízháttér, alkatrészellátás: 10/10
kényelem: 1/10
összességében erre értékete: 9/10
megérte-e a vételt: igen

-Elötte egy Derbi Senda Baja 125 Sm-em volt

-Nekem azért eset erre a választásom mert ahol élek nagyon szigorúak a környezetvédelmi törvények és vannak időszakok amikor euro0-1 +2 2T-té gépek nem mehetnek plusz nem akartam nagyot a biztosítási díjak miatt meg a napi ingázás miatt fontos volt hogy gazdaságosan lehessen fenntartani.

-Hát hol is kezdjem igen jó motor bár mondjuk nálam elsősorban igásló szolgálatot teljesít munkába járó motor.
-A fogyasztás nagyon kedvező kb 3,5 l körül alakul a szervizek 5K km-kent vannak ez főleg az olajcserére korlátozódik.
meg kopó alkatrészekre gumi (4000-5000 km) fékek megközelítőleg 10000 bírnak.
-A 3 év garancia magáért beszél.
A teljesítményével meg vagyok elégedve nem kevés nem is sok 31le szerintem szép teljesítmény egy 250estöl" megjegyzem nem üzemórás gépről beszélünk" tuningolni nem nagyon lehet a motorelektronika elég fejlett.
Ez egyébként az egyik negatívuma is.
Már a kipufogó csere is komoly változtatásokat igényel az EXUP rendszer miatt egy Leovince X3 slip on dob felszerelése magával hozta a további dolgokat Power Commander 5 meg EXUP kiiktato modul az egész kb 700 €-ba
Fájt és nekem még szerencsém volt mert a Power Commanderhez volt gyár térkép ami passzolt a dobhoz, még + 200€ lett volna ha padon kell belőni.
Egyébként én tavaly vettem az ennyimet 4500km mentem vele volt egy két kisebb túra is megállja a helyét a vége kb 140-150kmh velem de én 115 kg vagyok a gyári áttétele nagyon hosszú javasolt hátra 2-3 foggal nagyobb koszorú.
A kényelemről hát erről nem nagyon van mit írni nincs a túrákon elégé lezsibbadt a hátsófelem de én így szeretem ha lehet érezni a motort , de őszintén senki sem vár bmw gs szintű kényelmet egy sm-töl amiben ráadásul elég komoly futómű is van .
A futóműről jut eszembe mindent lehet állítani húzó nyomó csalipitás hátul magasságot is szűk keretek közt.
Minden t összevetve nem olcsó mulatság ennyi lóvéért már komoly drz- t esetleg ktm-t lehet venni pár évesen, itt most főleg a rendszámos nem üzemórás gépekre gondolok.
Egyelőre megmarad mert nekem bejött alternatíva nem nagyon van .
Jó volna egy 600-as de az igáslónak kár lenne.

Erre használta
Munkába járás ,néha kisebb túra max 250 km,
Megjártam vele a jaufenpass-t déltroliban Meránban lakom.
És kis csapatás az iparnegyedben meló után.


Javítanivalók
Idáig semmi , csak kötelező szerviz
1000 km olajcsere meg rutin átvizsgálás

Itt szervizelte
Motoservice Merano
Richard Thaler.
Szakértelme vitathatatlan.
Árak erős közepes , van nála drágább is.


A beküldő 7 éve motorozott, amikor kritikáját írta.

Beküldte: ITALO

Beküldve: 2011. január 19.