Boncterem - Yamaha Jog

8.4
10-es skálán
Yamaha Jog
gyártási év:
1996
lökettérfogat:
50 köbcenti
ekkor vette:
2004
eddig használta:
2008
km óra állása az elején:
60000
vezetett km:
63000
fogyasztás:
4 liter / 100 km
teljesítmény:
7
megbízhatóság:
10
szervízháttér, alkatrészellátás:
10
kényelem:
6
összességében erre értékete:
9
megérte-e a vételt:
igen


Jó tulajdonságok:
Ez a motor testesíti meg a motorizált igavonót:) Igénytelen, és mivel ez a NextZone változat, erő is van benne annyi, amennyi egy robogóba kell. Kitűnően végzi azt a munkát, amire tervezték. Mivel egyébként crossozok, szerencsétlen néha többet kap a kelleténél:), de azért próbálok rá vigyázni. Egyébként nem sokat van használva, mert a Simsonomat részesítem előnyben, ha csoportos (segéd)motorozásról van szó. Viszont amikor szét van kapva a Simo, akkor ezzel szaladozok a környéken.

Rossz tulajdonságok:
Nagyon könnyen leér az alja aszfalton is, és ezáltal a kipufogó mindig horpad rajta. Az még elég idegesítő tényező hogy a két oldalsó, festetlen műanyag idom "lifeg" rajta, mivel nincs hova bepattintani.

Erre használta
motorazgattam a haverrokkal, szaladoztam a környéken

Javítanivalók
Egyszer a gokartpályán úgy megsikerült dönteni, hogy összetört a légszűrőház. A bordásszíjjat kellett még cserélni rajta, meg a faridomot mert az egyik haverom hanyatesett vele:D

Itt szervizelte
Harkó Csabánál szereltettük a gépet.
Az alkatrészek nem is olyan drágák a japán minőség ellenére.

A beküldő 8 éve motorozott, amikor kritikáját írta.

Beküldte: macmx

Beküldve: 2008. február 4.

Hírek »

Kedvező ajánlat
Teljes megújulást követően tér vissza a literes V-Strom, ráadásul a nagy túraendurók kategóriájában a legolcsóbb alternatívaként. Utánajártunk, megéri-e az új Suzuki 3,7 millióért...
Jogunk, kötelességünk
Így látják a motorosokat az utak két- és négykerekű őrei.
Vissza a gyökerekhez
Kultuszmotor mivolta ellenére – vagy éppen azért – több mint tíz évet kellett várni a sporttúra-kategória koronázatlan királyának új változatára, de megérte.

Események »

Fotókönyv · Szabályzat · GYIK · Kapcsolat · © 2003-2014 Sport Motor