Boncterem - Yamaha Jog

8.4
10-es skálán
Yamaha Jog
gyártási év:
2005
lökettérfogat:
49 köbcenti
ekkor vette:
2006
eddig használta:
2009
km óra állása az elején:
2000
vezetett km:
6000
fogyasztás:
3 liter / 100 km
teljesítmény:
8
megbízhatóság:
9
szervízháttér, alkatrészellátás:
8
kényelem:
9
összességében erre értékete:
8
megérte-e a vételt:
igen


JÓ:
szép, megbízható, erős, és egyedi.
jól gyorsul, 80 km/h ás végsebesség (70kg alatt)
keveset fogyaszt 2.5-3.5 l ez függ a vezetési stílustól (átlagba 3 l)
digitális kijelző (óra, napi, összkm, üa állás /a km óra analóg/), nagy bukótartó (egy M-es zárt sisak elfér plusz pénztárca, mobil, kulcsok)
kényelmes 2 személyes ülés, kiváló Paioli futómű, elől 70, hátul 60 mm es rugóúttal, keménysége közepes.

ROSSZ:
nem sokat rosszat tudok mondani rá..
-hátul dobfék
-egy izzó kiégett

ÖSSZEGZÉS:
egy jó motorról van szó amiből itthon még kevés van, de külföldön nagyon kedvelt robogóó és sok van Belőle (pl olaszba) Remélem itthon is egyre többel fogok találkozni (eddig itthon csak 1 et láttam bp-en az enyémen kívül:)
ÚJ ára 475000 FT (Áfával), és használtan már van 2-300 e-ért , amiért megéri.
Még 1-2 évig ez a motorom lesz utána váltok nagymotorra De egy biztos: YAMAHA lesz..

Erre használta
motorozni

Javítanivalók
egy izzó kiégett
fék és hajtóműolajcsere

Itt szervizelte
itthon (izzócsere, olajcserék)

A beküldő 5 éve motorozott, amikor kritikáját írta.

Beküldte: jgr

Beküldve: 2008. augusztus 31.

Hírek »

Kacifántos história
Kerékpárgyártással kezdték, végigharcolták a két világháborút, hogy végül a nyolcvanas évek elejére a japánok győzzék le a zsákutcába jutott motorgyárat. Szerencsére a Triumph márkanév nem lett az enyészeté, sőt!
Magabiztos szezonnyitó
Dupla dobogó a Slovakia Ringen. Magda Attila beszámolója.
Tarolt a Suzuki a GP-n
Desalle ellenállhatatlan, Stribjos is a dobogón. Olaszország, MXGP.

Események »

Fotókönyv · Szabályzat · GYIK · Kapcsolat · © 2003-2014 Sport Motor