Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

köszkösz
Wittman István

Lakhely:Zirc

Tel: 06309564249
valaki ért a múltszázadbeli mocik kihegyezéséhez ? PL MZ250 PANNONIA JAWA...
http://www.motorrevu.hu/motorteszt/motogp_technika_honda_rc211v_vs_nsr5
00

http://www.motorinfo.hu/teszt/2003/01/26/alex_barros_es_a_honda_n
sr500/
Ahogy ígértem, itt van az egyik teszt a másikat még keresem a V2 2T 500ról.
Sportmotoron is linkeltek be róla egy rövidke leírást.
Nekem Superbike és Motorrevü újságban van két cikkem, az egyik egy 2 hengeres teszt Angliában a másik egy versenyző élménybeszámolója a 2 és 4 hengeres 2T 500ról.
http://www.sportmotor.hu/motor...
Ha betudnád linkelni vagy vhogy megosztani akár email címre is az jó lenne.
Igen volt mind a kettő, van róla cikkem is.
Nem értek hozzá de amit leírtál akkor az alapján volt 500 ccm 2t v2 és 500 ccm 2t v4?
Félelmetes motorok, több MotoGP versenyző mesélte hogy amikor az 500 2T kategóriába felkerültek először V2vel mentek.
Sokkal kezesebb, motorozhatóbb volt mint a V4, azt ők is túlzásnak tartották, félelmetesek voltak, annyira erősek és veszedelmesek hogy nem szerettek rajta motorozni mer szinte minden versenyen el akarta őket tenni láb alól.
Képesek voltak 4. 5.ben is kerékre állni a legváratlanabb szituációban is ami igencsak megnehezítette a kezelhetőségüket, nem véletlen voltak rendszeresek az esések.
ha nagyon újszerű a dugó és a henger esetleg pl nemrég volt fúratva és eltört egy gyűrű de ha már elkoptak nem sok értelme van , ha járkálni akarsz vele és nem szétszedni párszáz km után akkor új dugó fúrással
2t-t szokta e gyűrűzni vagy sem, mert egyik barátommal nem tudunk düllöre e jutni. mert el akarom vinni a motoromat kompresszió mérésre és hogy ha nem lenne annyira rossz a kompresszió akkor arra gondoltam hogy lehet hogy elég lenne csak meggyűrűzni vagy sem !?
500 2T. Kb a felétől minden kigyorsításon masszív egykerék!
http://youtu.be/J7_WAeCe8oE
Hali! 2 ütemű robesznál az mitől lehet, hogy nagyobb gázadásnál egy idő után lefullad a motor, de ahogy visszaengedem a gázt már megy is tovább. Én arra gondoltam, hogy sok benzint kap akkora gáznál vagy a levegővel lehet valami? Köszi a válaszokat!
Sziasztok!
Fontos kérdésem lenne...mért van az, hogy leengedtem a motorból olajat és van benne hát nem mondom, hogy sok, de van benne rendesen apró aluminuium darabkák. Ez mitől van? (2T verseny enduroról van szó)
Illetve milyen olaj kellene a váltóműbe inkább? Repsol 10W40 transmisiones vagy Repsol 10W40 sintético?
Az eladó srác ma igen csak földhöz vert a mondókájával...inkább a ti véleményetekre vagyok kíváncsi, mert szerintem nincs ő tisztába a dolgokkal.
Igen, köszi, én is megtaláltam ezt az oldalt, meg még egy párat, eddig nem sikerült megnézni, végülis hamár volt egy flakon 10W-40, beleraktam majd meglátjuk beválik e... :D
Heló!
Hátha segít...
http://www.olajinfo.hu/index.p...
sűrübb,magasabb hidegoldali olajhoz nagyobb ellenállás tartozik...ergo a sűrübb olajban levő alkatrészeknek nagyobb erő kell a mozgásukhoz
Sziasztok!

Van vkinek tapasztalata 2 ütemű motor kenőanyagokban?
Husky sm 125 ben cserélnék kenőolajat, és 5W40 van a manualba irva, de elég nehezen indul mindig, vajon 10W40el változik ez? Nem találtam infot erről sehol...
Én nem értek ezzel nézd meg egy 4t krossz motorhoz mennyibe kerülnek az alkatrészek kb dupla annyiba mint a 2t hez és fele annyi dolgot kell a blokkban cserélni egy 2t motorban
dejól látod Zoli!
Ugyan azt tudom javasolni mint az elöttem szólók! ne bántsd inkább óvatosan lassan tanuld meg mit lehet tenni vele és mit nem annyira:) Nekem volt egy 50es DT-m..7lóerö marhajó indulattal..elmult vége lett nem volt motorom és rá 5-6évre vettem egy 500as XL-t 34 lóval...életben vagyok még pedig csináltam cifra dolgokat..marha nehéz volt meg erős az 50es után...tapasztalni kell barátkozni próbálkozni! csak igy müködik! Ne butitsd le mert azt fogod megszokni! Én legalábbis igy gondolom!