{{user.u == '' ? ' ' : user.u}} mégsem
[#4957097] 2014. 11. 07. 19:56
smusy
Hello azt szeretnem kerdezni hogy aprilia af1 50 -re 80 as hengerszettet raktam es most nem tudja az önindító megtekerni... mit tudok ilyenkor csinalni...... bocsi tudom hogy nem ide tartozik.....
[#4957060] 2014. 11. 07. 19:11
Sn4k3
Köszi holnap kipróbálom
[#4957037] 2014. 11. 07. 18:28
nimrod79
Kevesez kap
Próbálkozz nahyobb főfuvival.
[#4955354] 2014. 11. 04. 15:32
Sn4k3
Üdv van egy Motorhispania Furia AM6 blokos motorom
16 os karbival és tecnigas kipuf rendszerrel
2 problémám van (Egyik se vészes)
Hidegen hiába járatom 10 percig az első 1 kilométeren nehezen pörög fel (Van egy fordulatszám tartomány amit nehezen lép át) dadog
viszont 2-3 km után nincs semmi gondja

Másik probléma ha üresbe kiakarom pörgetni hirtelen (Erősebb elinduláshoz) akkor néha befullad egy fordulaton 0.5 s re de utána kipörög.

síbertű fentről a 2. ba van (5 rovátka van rajta) segédlevegő csavar 5-6 fordulat kifele (Próbáltam 1-2 fordulattal is de akkor hidegen még nehezebben pörög fel )

Köszönöm a válaszokat
[#4954833] 2014. 11. 03. 17:16
cempala
Sziasztok! Kérnék egy kis segítséget. Honda mtx 80 at hogy birnám tuningolni ? Mit vegyek hozzá ? Esetleg birnátok linket kuldeni hogy honnan birnám megrendelni? Köszönöm.
[#4953061] 2014. 10. 31. 23:33
domotorpeti
Professzionális 2T tuning és szervíz Fejérben:
www.doktormotor.hu
[#4951549] 2014. 10. 29. 15:29
akoslakatos
Sziasztok!
Van egy Honda CRE 50 motorom, és rendeltem hozzá egy lendkerék lehúzót, ami elvileg AM6-os blokkhoz van, viszont sehogy sem akar belekapni a lehúzó a lendkerékbe. Előfordulhat, hogy balmenetes a lendkerék?
Előre is köszi!
[#4944403] 2014. 10. 17. 13:48
Cserox#32
Sziasztok!
Olyan kérdésem lenne, hogy egy az egybe rámegy a Yamaha Neos-ra az Aerox felni vagy igényel valami módosítást?
[#4933783] 2014. 09. 29. 14:24
kornel1026
Szisztok!
Van egy szeretett 1990-es évjáratú Simson s51 Enduro-m.
Szeretném ezt a motort ÉSSZel tuningolni.
Egy két dolgot már felírtam amitől nőhetne a sebessége és ereje: -Sport kipufogó
-Sport főtengely
-Felfúratnám 80-90ccm-re
Tudnátok még segíteni hogy mit szokás ilyenkor csinálni?
Majdnem elfelejtettem a motorban alapból gyári 4 sebességes váltó és tirisztoros gyújtás van.
[#4921356] 2014. 09. 08. 21:05
Rotax123
Íme a képek!
[#4921131] 2014. 09. 08. 18:18
Rotax123
Szia, persze. Később leszek és rakok fel.
[#4921120] 2014. 09. 08. 17:57
oggy87
Typhoon fesszabájzórol tennél fel egy képet?
Köszi.
[#4920170] 2014. 09. 07. 11:41
Rotax123
NRG-MC1-2-3, Typhoon, ZIP, PUCH Typhoon, Gilera typhoon stb... elktronikus és motorikus alkatrészek..

Váz 3.000 ft
Kábelkötegek
NRG MC1-typhoon stb /db 1500 ft
Kábelköteg NRG mc3 3000 ft
Index relé 500 ft
önindító relé 1000 ft
CDI 2000 ft
Alaplap (tekercs) 3000 ft
lend kerék 2000 ft
Duda 500 ft
Első lámpa :
NRG MC2-3 2000 ft
NRG MC2-3 hátsó lámpa+foglalat 2000 ft
NRG MC1-typhoon első 2000ft
hátsó foglalat+búra 2000ft
Műszerfal:
NRG MC2-3 3000 ft
NRG MC1-typhoon 1000/db
Fejidom hátulja : MC3 kapcsolókkal 1500 ft
NRG MC1-typhoon 1000ft
Légszűrő
NRG MC2-3 2000 ft
NRG MC1-typhoon 1000ft

Karbi, Dellorto 12es gyári 6500 ft
Szívócsonk 1000 ft
Membrán gyári, Pollini 1000-2000 ft

Blokk ház 4000 ft
főtengely 4000 ft
Vizes és levegős henger,
henger+dugó is van.
Komplett levegős hengerburkolat 1500ft
Variátorok NRG MC1-2-3, Typhoon
Varió tárcsák 1000 ft
Kuplung NRG MC1-2-3, Typhoon
gyári 2500 ft
malossi 100km ment új ár 21e , ez 6000ft
Kuplungszíjtárcsák 2500
Kuplungahrangok 1000ft


Bendix 2000 ft
Különolaj szivattyú 2000 ft
Olajzó fogaskerék kicsi+nagy+szíj 2000 ft
Végáttétel fogaskerekei......stb
illetve komplett is van
Bowdenek ......
Önindítók 2000 ft
kormányok 1500 ft
Ülés alatti idom 1500/db
Elsó teleszkóp+csapágyak+gyapágyházak+tengely
6000 ft
km/h meghajtó csiga+bowden 4000 ft
első felni+gumi 5000 ft
hátsó felni+gumi 4500 ft
Első sárvédő MC2-3 3500 ft
Első ORR idom mc3 6000 ft
Orridom rács NRG MC1-2-3 1500 ft
térd trepni mc1-2-3,typhoon 2000 ft
taposó 1500 ft
szervíz ablak 1500 ft
hasidom 3000 ft
ülés alatti bukótartó 1500 ft
Ülés mc3 hibátlan 3500 ft
oldal idom bal NRG MC2-3 2000 ft
oldal idom jobb NRG MC2-3 2000 ft
hátsó betét idom jobb 1500 ft
hátsó betét idom bal 1500 ft
hátsó szárny MC2-3 3000 ft
hátsó szárny (csomagtartó) ALU MC1-typhoon 2500 ft
hátsó teleszkóp 3500 ft
vízhűtő 4000 ft
vízcsövek ...
első tárcsák hátsó tárcsa 1000-2000 ft
feszültség szabályzó MC1-typhoon 2000 ft
feszültség szabályzó mc3 5000 ft
Fékmunkahengerek csővekkel....
benzin tankok+szintmérő 2500 ft
külön ( tank 1500 - mérő 1500 )
olaj tartály 1000 ft
kiegyenlítő tartály 1500 ft
Hátsó sárvédők kerék feletti 2000 ft

és sokminden más.... kérdezz bátran...! Köszi!
Képet mindenről tudok csinálni, posta is ok!
[#4915161] 2014. 08. 30. 13:52
memphys
Üdv mindenkinek. 50ccm tuning mehet bárhogy,csak maradjon 50?,vagy itt is számit a zajszint meg egyebek? Rieju rr 50 uj feni 2.25 régi 1.40 gyári hangtompito leugrott helyette Yoshi replica(difuzor fenn),gyári lámpa helyett 1000inteceptor felyidom. Szoval ilyesmiért basztathatnak?Köszönöm elöre az infot. Zoli
[#4915091] 2014. 08. 30. 11:27
coolbiker
Sziasztok!

Egy kis segítségre lenne szükségem.
Van egy 50-es Rieju SMX-em. Sikerült a gyári, elhasználódott kipufogó helyett egy Technigas E-nox rendszert beszereznem hozzá. Teljesen gyári a blokk, 16-os karburátor van rajta, 76-os főfúvókával.
A kérdésem az lenne, hogy ha felteszem a rendszert, maradhat-e ez a fúvóka, vagy nagyobbat kell beszereznem. Ha igen mennyivel?
Előre is köszönöm a válaszokat!
[#4915041] 2014. 08. 30. 8:56
csabesz23
Szia!

Tudok 3 fajtát, gyári Ducati gyújtáshoz!

Kérlek irj ide bővebb infóért, árakért: mastertuning@gmail.hu VAGY facebook: Master Tuning és ott privátban

Üdv!
[#4914764] 2014. 08. 29. 19:07
loni23
Hali Rieju rs2 re kellene valami tuning cdi.
[#4914724] 2014. 08. 29. 18:03
oggy87
Sziasztok.
Van egy tuning Piaggio Quartz robogom. Ez van benne:
Top Due+ 70 henger
Motoforce telisonkás fötengely
21 dellorto karbi.
Ginnelli Reverse kipu.
Sportlégszürö.
Namost, kb 3 honapja lett kész. Azóta gyönyörüen ment, hózott ahogy kell egy tuning robogónak. Kb 1 hónap után elkezdett teli gázos indulásnál dadogni. Én arra gondoltam, mivel a gyári cdi van benne, hogy letilt. Aztán egyre sürübben csinálta. Ma elindultam vele, kb 15km után folyamatos gázon befulladt egy pillanatra. Aztán ment tovább. Onnantol kezdve indulásnál folyamatos dadogás, nyélgázra is dadog. Ha ovatosan indulok, és lassan huzom neki, akkor nem, vagy ritkán dadog be. Ezzel egyidöben észrevettem, hogy elkezdi zabálni a benzint. Mit tanácsoltok, mi lehet a probléme?
Köszi a segitséget!
[#4904209] 2014. 08. 12. 20:19
tenkes1
Sziasztok.
Am6-os blokkra keresek kipufogó rendszert.! lehetőleg balos elvezetésűt.
Akinek van ne tartsa magába.
Irjatok : fighter06@citromail.hu
Kép+Ár
Köszönöm.
[#4875720] 2014. 06. 27. 8:04
kismezga
Üdv mindenkinek.lenne egy eladó am6 ra valo jobbos kipum technigas.a rezótest szép àllapotu a végdobon némi ütődés de nincs horpadva.az ősszekötő csövön kicsi rozsda jött ki a téli motorozàs végett.amugy teljesen jól mükszik.na meg lenne egy malossi mhr replica 80 as alu hengerszett is ha valakit érdekel.email cimem:meszarostamas9@t-email.hu.ar a kettő együtt 35e ft.
[#4874853] 2014. 06. 25. 20:00
rochee
Hello!
Tegnap vettem egy Polini for race 2 kipuffot a scarabeo 50-esemre.
Totál használhatatlan lett tőle a motor,mert csak simán kicseréltem a gyárit.A kérdés az lenne,hogy mi a jó beállítás hogy használható is legyen a motor?
Jelenleg azt csinálja,hogy alacsony fordulaton harmat gyenge és alig bírja magát felküszködni akkora fordulatra,hogy megjöjjön az ereje. szóval olyan,hogy álló helyzetből gyorsítás elképzelhetetlen.
mit cseréljek és mire? kuplung rugó? kontraszt rugó? görgök? valaki mondhatna egy bevált beállítást. (fekvő hengeres levegős minarelli)
[#4868783] 2014. 06. 16. 22:11
pityesz601
A variàtor rendben van a gőrgők újjak a szìjj gyàri újj... hallani a motoron hogy az elektronika tilt le...
[#4868756] 2014. 06. 16. 21:55
Tiborg
Apa, a variátort nézzed meg, ha kockásak a görgök, vagy tele van dzsuvával a görgök helye és nem tudnak kimenni a végéig,illetve ha keskenyebb a szij a gyárinál, akkor nem pörgi ki magát. Kicsit olcsobb lesz a cdi cserénél és eredményt is fog hozni. Én még nem láttam olyan JOG-ot amivel nem lehetett megakasztani a 60-as orát, ha jo volt a variátora, meg a henger, dugo nem volt szétkopva. Nekem egy 2 kj elötti matuzsálem van és csutkán az is többet megy 60-nál a 85 kilommal.
[#4868124] 2014. 06. 16. 6:53
pityesz601
Sziasztok !
Yamaha Jog Aprio 4LV típusú robogón hol található a gyújtáselektronika(cdi) ?
És milyen fajta van rajta mert cserêlni kellene, mert az eredeti 50-km/h sebességnél tilt... :(
[#4864516] 2014. 06. 10. 22:33
Tilos
Ha M5 akkor szimó. Ha M6 akkor babetta, és fúrókészlet/dörzsár.