Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Tök szupcsi ez a nagymoci kifejezés a topik címcsijében.....
Veled aztán lehet komollna beszínyi pinakoláda.
Van egy bontott SV injektorom....
Van egy Gilera tulaj is a szomszédom asszem 185ccm rendszám az almás. Állandó benyaszag, szív a karbival... már nekem sincs 5letem.
Mert azok között is baromi sok a 125ös,meg ilyesmi(erről is van topic )Sőt,inkább úgy fogalmaznék,hogy olyan robogó szinte már nincs is,ami a magyar KRESZ-ben előírtaknak megfelelne .....önrőből max.40km/h....meg ilyesmi
Tegnap ment előttem egy ilyen kis szar lakott területen kívül én autóval mentem 90körül és távolodott
Erről jut eszembe egyik nap Győrből kifelé a péri úton szépen félreállva a sünök ilyen mérőpaddal vagy mivel a rotyogósokat ellenőrizték. Eddig még nem találkoztam ilyennel.
Szia

Jogilag nem vezetheted, senkit nem érdekel, hogy tudtál-e róla vagy nem, a Te felelősséged, hogy mit hajtasz.
A fojtásról gyári papírodnak kell lenni illetve igazolni kell az utólagos fojtást, ami gyári specifikus kell legyen. Ezt bármikor bekérhetik tőled.
A biztosító nem fizet és elég a saját "szakértőjének" rámondania, hogy nem fojtott, onnan majd neked kell bizonyítani. Megáll a biztosítási csalás.
Utcán a rendőr nem tudja mérni, de ha gyanítja, hogy nem az beviteti egy vizsgaállomásra. Természetesen ennek a költségét is Te fizeted vastagon.
Nyugodtan lehet trükközni, de ha megbuksz ne kiabálj, hogy fáj. Tessék megenni a főzeléket is. Természetesen nagyon durván megcsinálnak érte. Több jogsi és motor ára fog kiesni egyből és még egyéb szankciók is vannak. A forgalmival ráadásul nem játszunk, az közokirat.
Én nem értem minek ez a nagy trükközés itt Mo-n... Vezess azt, amire van engedélyed, vagy tedd le az A-t...
Figyelj.
Bőven beleférsz a korhatár korlátozásba vizsgázz le A korlátlanból és még 1Nyóccal is csapat6tol.
Valóban sokan kifejtették már itt a véleményt Lehet látni a hozzászólások nagy számából Én is írtam már párszor erről....
A lényeg:ha valami nem tiszta ügy,az előbb-utóbb kibukik. Ismerek olyan embert,aki ugyanilyen szituban volt,és soha nem volt belőle baja.
Meg olyat is,hogy az első igazoltatásnál a rendőr kiröhögte(mivel ugyanolyan motorja volt és ismerte a paramétereket)és azonnal rendkívüli hatósági vizsgára utalta.
Persze műszaki vizsgán is kiderülhet,ha kukacoskodnak-vizsgaállomástól is függ
Egy mentség lehet,hogy a tulaj azt mondja-ő jóhiszeműleg így vette,fogalma se volt róla....stb.Szóval rizsázik...
De ez nem menti fel,hogy fizesse a költségeket.
Ahogy az előttem szóló kolléga is kifejtette.
És ha nagyon beindul a folyamat,még a teljesítményadó különbözetet is kérhetik 5évre visszamenőleg.
/Nem pont ilyen dolog,de idevágó:én is trükköztem egyszer régen egy autó súlyadójával-akkor még így hívták.Évekig nem fizettem.Aztán persze kiderült egy fatális véletlen folytán.Megbüntettek x forintra és az utosló 5évet behajtották.Mert 5év után elévülnek a dolgok.És az a poén,hogy még így is pluszban jöttem ki belőle Viszont tudtam,hogy rábaszhatok,de vállaltam a kockázatát és szó nélkül mentem a csekkekkel a postára /Na ennyi így hirtelen...
Köszönöm! Esetleg ha más kifejtené a véleményét :)
Az A korlátos jogsival erősebb gépet kérdésre a válaszom a következő.

Ha tudatában vagy annak hogy a motorod nem A2 kompatibilis azaz erősebb és ennek ellenére vezeted az olyan mintha jogsi nélkül vezetnél Kocsit. Nem vagy feljogosítva annak a járműnek a vezetésére. Ez a hivatalos álláspont. Azonban van egy két fogószkodó a dologban. Ugyanis ha a járműved a megfelelő píprokkal rendelkezik azaz a forgalmi alapján elég rá az A2-es jogsi és azt állítod hogy a forgamija alapján te ezt a gépet vezetheted és ez a jármű így került forgalomba akkor elvileg nem vagy fogható.
Mivel a forgalmit kiállító hatóság feladata a megfelelő kategóriát megszabnia.
Tehát józan paraszti logika mentén ha veszel egy 100 Kw-os gépet 35 Kw-os érvényes forgalmival. ezt a nevedre iratod továbbra is 35 Kw-os forgalmival és vezeted A2-vel elvileg nem lehet bajod belőle. Azonban ha ugyan így józan paraszti logika mentén megfog vele a rendőr. Kötelezhet hatósági forgalmira hol kiderül a turpisság akkor új műszaki új forgalmi új törzskönyv meg minden, ennek költsége szerintem a tulajdonost azaz téged terhel, azonban szerintem bírság kikerülhető ilyen esetben, azaz olyankor amikor nem bizonyítható hogy te tettél azért (füzettél le vagy csaltál a hatóságin korábban) hogy ilyen kis teljesítmény legyen a forgalmiban. Az azonban lehetséges hogy ilyen esetben azaz ha kiderül és új forgalmid lesz nem e jogosult a biztosító a teljesítmény növekedésből eredő töblet biztosítási összeget rádterheléni.

Elég labilis közeg ez szerintem. Én mindíg amondó vagyok ilyenkor hogy aki képes elterelgetni egy A2-es motort az egy kisebb A-st is tud vezetni. Levizsgázik az ember arra is (különbözetivel) és le van a gond erről a témáról. Azt vezet amit tud és amit akar. Nem kötelező A-s jogsival a zsebben mindíg literes motorra ülni viszont nem lesz gond többé a forgalmiban a KW-t

(Helyesírási hibákra nincs erőm)
Na jó... miért van megtrimmelve a hozzászólásom? Azt hittem én rontottam el valamit, mindegy, tessék elolvasni :D

http://pastebin.com/uECxSXGx

Köszönöm!
Sziasztok!

Nem tudok visszaolvasni több ezer hozzászólást, kéne valami pinned post, vagy topic ismertető :)
A kérdésem az lenne, hogy ha papíron
Sziasztok!

Nem tudok visszaolvasni több ezer hozzászólást, kéne valami pinned post, vagy topic ismertető :)
A kérdésem az lenne, hogy ha papíron
http://www.kepesmotor.hu/honda...
Cbr 600 F4 25kw hibátlan állapotú
Sziasztok!
Van egy DUcati 848 EVO-m 35kw-os papírral, ha esetleg valakit érdekelne.
http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati/ducati_848_evo_35kw-10138091
Tudsz venni újjat ami levan folytva bármelyik kawasaki kereskedésben
Felesegemnek lassan 2 eves az A1-es jogsija, ezert meg kellene csinalnia mihamarabb az A korlatlan jogositvanyt, amihez most lenne is kedve...

Budapesten (XIII, IV, III. ker nagyjabol) lenne szuksege valami jo csapatra, aki megtanitja nagymotorral vezetni, azaz foglalkoznak vele rutinon, nem csak odaadjak a motort, hogy uzsgyi. Nyilvan en is foglalkozok vele, de a semmiert nem szivesen fizetunk es aldozzunk az idonket. (A1 jogsinal en futottam mellette es tanitottam mindent, nem szeretnem ujra kezdeni...)
Illetve nem vagyunk hajlandoak kenopenzt senkinek sem fizetni, inkabb ujra megy, ha tenyleg hibazott.

Tudnatok mondani olyan bevalt iskolakat, ahol a fentiek teljesulhetnek?

Eddig ezek merultek fel:
http://www.padlogazjogsi.hu/ke...
http://motorjogositvany.hu/

Koszi!
Az úgy más!
Az már nagyon régi leírás :) Azóta már van egy 400as banditám :)
50-es után rögtön Z750 évvégén meg negatív balaseti statisztika leszel!
Sziasztok!

Ismét egy kérdést szeretnék feltenni. A minap kaptam egy fülest, hogy létezik olyan, hogy szervízben fojtják a motorokat, az adott KIT-tel, vagy kipuredszeren keresztül, stb. Nos, ez mennyire hivatalos dolog illetve legális?
Így utána olvasva lehetséges, meg némi papírmunkával és futkozással megoldható ( ez legyen a legkevesebb ), de ez megérheti? Mert A2-es jogsihoz szeretnék Kawasaki Z750-est venni. Esetleg ( nem, mint reklám, hanem mint segítség ) tudnátok nekem olyan szervízt ajánlani, ahol ezeket megoldják? Mert rengeteg keresgélés után sem igazán találtam ilyet .

Válaszotokat előre is köszönöm!
Konkrét árakról még nem beszéltünk,de ez lesz náluk 4. kategóriám,bízok benne hogy kitudnak találni a semmire valami ésszerű árat..
Köszönöm. Hát hogy őszinte legyek..becuphatják.
Na még egy:
"
“A” korlátozás nélkül
(2 évnél régebbi “A” korl. vagy “A2″ jogsival)

Életkor: 24 év
(20 éves kortól bejegyezhető, amennyiben már rendelkezik legalább 2 éves “A2″ kategóriás gyakorlattal)

Elméleti oktatás + regisztrációs díj: 15.000 Ft
(E-learning esetén: + 6.000 Ft)
/Kötelező elmélet: 3 óra (1 foglalkozás)/

Kötelező gyakorlat: 8 óra (2.200 Ft/óra) – 17.600 Ft
(Saját motorral: 2.000 Ft/óra)
Hatóságilag egységes vizsgadíjak:

Kresz: 4.600 Ft
Járműkezelés: 4.700 Ft*
Forgalom: 11.000 Ft*

Összes vizsgadíj: 20.300 Ft.

Tanfolyam + vizsgadíjak: 52.900 Ft

*(A gyakorlati vizsgák ideje – a díjfizetés szempontjából – tanórának számít!)"

innen van: http://www.csigajogsi.hu/motor...