{{user.u == '' ? ' ' : user.u}} mégsem
[#5439075] 2018. 03. 28. 20:19
elektro-motor
Végezz el egy gépipari szakközepet, technikusminősítővel, és utána többet fogsz tudni róla ! 40 éve én ezt tettem . Nem bántam meg !
[#5439025] 2018. 03. 28. 18:59
csibewer
Lehet a benzinpumpát kellene kicserélni, azt nem tudom, hogy ezeket lehetséges-e felújítani.
[#5439020] 2018. 03. 28. 18:54
csibewer
50-s és 2T. Lényeg, hogy alul van a tartály és indításkor a keletkező vákumnak kellene a benzint a karburátorba eljuttatni, de hát nem mai gyerek a robogóm. Új korában simán indult bármennyit is állt.
[#5439014] 2018. 03. 28. 18:51
Himizoli
onnan!
[#5438967] 2018. 03. 28. 17:15
pityke71
A tied nem 50-es,és 4 ütem,ugye?
[#5438959] 2018. 03. 28. 16:06
csibewer
Sziasztok!
Nekem is nagyon nehezen indul, ha pár napot áll, de a benzintartály a motor alatt van és ez fokozza az indítási nehézséget. Ott milyen okosságot lehetne kitalálni, hogy könnyen lehessen indítani?
[#5438957] 2018. 03. 28. 15:57
lombfalviistvan
Én tőlük rendeltem, tökéletesen működik.
[#5438948] 2018. 03. 28. 14:59
ini
Remélem a,molnárautógáztól rendelitek a,szelepet, múlt évben beszélrem velük ki vannak akadva gogy hová kell ennyi benzinszelep
Gázszelepet rladnak évi 3 darabot benzinszelep meg heti 5-6db pedig vagy 10éve nem kötnek már be karbis autókba gázt ahová kell a szelepet alkalmazni
[#5438945] 2018. 03. 28. 14:38
pityke71
Hi!
Mágnesszelep bent a jog-ban.Gyújtás,10mp várás,"oszt gyííí".Most kezdem beműteni a centro-ba is.
[#5438779] 2018. 03. 28. 8:18
Himizoli
Nah,,én is megrendeltem az X8R-X hez a mágnesszelepet Köszi a hasznos infókat.Tapasztaltam én is hogy több napos állás után csak nyúzásra,vagy rugdosásra kapja el a benyát.Üdv!
[#5438691] 2018. 03. 27. 20:14
Ledimotors
Mondjuk az xciting kényelmesebb, még ha kisebb is a kereke.
[#5438689] 2018. 03. 27. 20:12
Ledimotors
Sziasztok! Nekem is volt 250-es peoplém nagyon megbízható bírja a strapát is, megfelelő karbantartás mellett 100-e km-et elmegy gond nélkül! Csak ajánlani tudom! Ami nem tetszett benne, a kétszeméllyel menni! De ha egyedül jársz vele többnyire akkor megfelelő!
[#5438608] 2018. 03. 27. 17:47
stier
Szia!
Én people 250-est használok 2 éve napi 50 km.
Semmi baj nincs vele, 100-at simán tartja 3litert fogyaszt,2havonta cserélek olajat. Eddig ennyi
[#5438525] 2018. 03. 27. 14:49
ini
Majesty 250
[#5438503] 2018. 03. 27. 14:11
tlacika
Sziasztok!

Robogó vásárlást tervezek, de még nem volt korábban hasonló ketyerém, inkább terepen motorozok. Kérdésem lenne, hogy Budapestre agglomerációból kb napi 60km oda és vissza mi a legkényelmesebb és biztonságosabb? Kymcokat nézegetek max 500 ezerig, de nem tudom, hogy a People a nagyobb kerekekkel vagy a nagyobb testű Downtown lenne a jobb. 250-300 ccm jöhet szóba nagyobbat nem szeretnék. Vagy márkától függetlenül ki milyen robogót használ hasonló célra? Köszi a segítséget. Laci
[#5437902] 2018. 03. 25. 22:26
mosön
Sziasztok!
Egy barátom lehozta a Piaggio Fly 50 4t robogóját,hogy 35-40 nél nem megy többet.Átnéztem egy-két dolgot majd arra lettem figyelmes,hogy a gázadásnál a síber membránt nem húzza föl.Mondja a haver annak jónak kell lennie mert valami szerelőnél ki lett cserélve,de semmivel nem megy jobban a gép.Nem baj kiveszem megnézem nem látok rajta semmi hibát.Vissza szerelem és működik,voááá!Haver kipróbál,örül,irány haza.Később telefonál,hogy 65-el száguldozott.
Valaki találkozott már ilyennel? Mi okozta,hogy a régi és az új membránt sem szívta fel?
[#5436373] 2018. 03. 21. 17:41
lombfalviistvan
Szia! Azt nem csináltam. Próbáljam meg?
[#5436053] 2018. 03. 20. 19:17
TS-R
Szia megis csiszoltad őket?
[#5425276] 2018. 02. 25. 20:28
ini
ilyen hidegben 2 hét alatt nem sokat párolog a benzin
[#5425274] 2018. 02. 25. 20:25
pityke71
Nem igazán látom,hogy folyna a nafta a benzincsövön.Na majd többet várok....
[#5425263] 2018. 02. 25. 20:01
ini
sosem mértem.... gyújtás, kitolom a helyéről és indul
[#5425257] 2018. 02. 25. 19:37
pityke71
Hi!
Neked mennyi idő alatt telik meg a karbi 2 hét után?
[#5423847] 2018. 02. 20. 17:07
lombfalviistvan
Sziasztok! Még abban tudnátok-e segíteni, hogy az első tárcsafék betétek miért nyikorognak? Erős fékezésnél nem, de ha csak lassítok nagyon csúnya hangjuk van. Kivettem a kereket, kivettem a fékbetéteket, levegővel száraz ecsettel kitakarítottam. A betétek hátsó felét ( munkahenger felől) bekentem rézpasztával ( ezt láttam valahol egy videóban) összeraktam, néhány fékezésig csend volt, utána újból nyikorog. A fékbetétek még a gyáriak, nem sok kopással, a féktárcsa nem üt, nincs pereme, nincsenek benne bordák , kopások. Megemelve az elejét forgatom a kereket, nem szorul. Tudtok valami okosságot?
[#5422442] 2018. 02. 15. 16:17
lombfalviistvan
Sziasztok! Nos megoldottam a problémát. Valóban jól írta itt valaki, az új benzincsapot kijjebb kellett húzni a tank peremétől 3-4 milliméterre mert hosszabb a nyak része ami belemegy a tankba, és folyt a benzin. Valóban kellett logikázni a hely miatt. Most várok egy-két napot hogy nem szivárog-e valahol. Utána felrakom a burkolatokat, és várom a jó időt. Még egyszer köszi a segítséget mindenkinek.
[#5421694] 2018. 02. 12. 16:27
lombfalviistvan
Viszont a membrán kitámasztásán elgondolkodtam!?