Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Helló mindenkinek. Van egy olyan megoldás a fék tartály helyett hogy csak egy átlátszó cső van a helyén. Ezt miből szokták csinálni és mivel kell lezárni a végét?
hello! egy kérdésem lenne, ugy hallottam kell egy külsö ac pumpa az f2-es cbr-re hogy kapjon benzint holtpontnál és ha huzva van a kitámaszto, ebből mennyi igaz, és hogy nézne ez ki a valoságban? vagy hogy kell ezt meg csinálni? mennyi lenne kb az ára?
előre is köszi
üdv G.Tomi
Nem tudja valaki hogy mi a neve ami a kuplung kar után van, valami kuplung áttétel! Amcsi cucc és láttam már élőben is valakinek a motorján! Valami linket adjatok, de inkább kép kellene!
Egy jó aluminium hegesztő megtudja
Hát nem nagyon van sok ember aki vázat tud hegeszteni, úgy tudok segíteni hogy Tápai Tomit megkérdezed ki hegeszt vázakat! Amúgy mit hogy csináltál hogy eltört?
Szevasztok! Repedt váz hegesztésre valaki tud megbizhato embert?GSX-R 600 K6 rol lenne szó!Vagy bontott váz is érdekelne!Köszi
Telefonszámát nem tudjátok?
Kulman Miki
Sziasztok. Nem ismertek valakit aki nekem megtudná csinálni a külön olajzást a mociba?
k6-nál állítólag nagy külömbség nincs aztis ilyen formában kéne megoldani.
Hát a költség az végülis nem nagy ha magadnak megtudod csinálni mert anyag nem sok kell hozzá egy kis alu lemez meg egy darab alucső.A hegesztést kell inkább megfizetni,nekem kijött egy 5000Ft-ból de az is attól függ hogy ki mennyért csinálja.
Hello! Nekem egy K6 600 as gixerem van amivel tanulgatok stuntolni azon is szintén hasonlo módon kell átalakitani?Illetve mekkora költséggel jár körülbelül?
Köszi
*hol és hogy*
Részletesebben elmagyaráznátok ennek a trükknek ateknikáját holfogod, hol és hogytámasztod ki magad meg ilyenek? Mert kapazkodom én mint ahülye de mégis majd el hagyom magam
Azért nem egyenes mert akkor már nagyon hátul lenne és elsőkerekezésnél nem lenne olajzás.
Igen, teljesen érthető volt
De ha egyenesre csináljátok a szívócsövet akkor mi van? Vagy miért lett görbítve? Csak úgy kérdezem, mert szeretnék ilyen téren minél több tapasztalatot hallani!
gyuszy!Nagyon szivesen,reméllem sikerrel jársz.
A fékről annyit hogy még nekem is folyamatban van...ha minden jólmegy a héten készen lesz, egyébként k4 1000-nek az első féknyergei lesznek feltéve.
Igen az a fekete műanyag a gyári szívócső, na most a cél nem a meghosszabítás hanem hogy hátrébb kerüljön az egéssz cső hogy mikor a motor holtponton vagy negatívban van akkor is az olaj szint alatt legyen ez kb egy 8cm-el került hátrébb és így kitámasztón is tökéletes az olajzás.Azon a képen lehet leginkább érzékeltetni amelyiknél kivan vágva a karter mert ott tisztán látszik hogy hová esik az utólagos szívócső,na most úgy képzeld el hogy a gyári az közvetlenül az olaj leeresztő csavar alá esik.Az a kis "meder" vagyis bővítés azért kelett hogy legyen helye az új szívócsőnek. Reméllem valamennyire érthetően tudtam elmagyarázni...
koszi a kepeket nagy hasznat fogom veni a kepeknek.a fekekel mit keztel?dupla feknyereg hatul .
Köszi hogy felraktad a képeket! Ahogy látom az 1. képen az a fekete műanyag szívja az olajat? Gondolom meg kellett hoszabbítani és alura cserélted! A kis "meder"(teknő) azért lett kialakítva annak mert nem nagyon jön ki onnan az olaj kerék közben?
A karter hegesztésénél arra kell oda figyelni hogy fel legyen csavarozva a blokkra mert külömben elhúzza az egésszet és nem fog passzolni a blokkra.
Helló.
Nem tudom nagy kérés lenne e ide fel tudnád rakni a képeket arról az átalakításról?
helo.megkoszonem h kuldenel egy par kepet rola,mert muszaj h kezgyek valamit velle, van meg valami amit att kel alakicsak a feken es a fogaskereken es a kitamaszton ,bukokereten kivul? .koszi asztalos.gyuszy@freemail.hu
Ki kell bővíteni a kartert +másik szívócsövet csinálni hozzá és ha kell egy terelő lemezt is be kell igtatni hogy elsőkerekezésnél is vissztartsa az olajat.Egyébként nem azért kell leginkább kibővíteni a kartert hogy több olaj férjen bele hanem hogy legyen helye az új szívócsőnek.
Én már alakítottam át ha gondolod tudok küldeni pár képet hogy mégis hogyan néz ki a dolog bár az egy k3 as 600-as.