{{user.u == '' ? ' ' : user.u}} mégsem
[#2800411] 2010. 08. 16. 13:31
NGeri
Azért nem egyenes mert akkor már nagyon hátul lenne és elsőkerekezésnél nem lenne olajzás.
[#2800160] 2010. 08. 16. 10:55
.IMI.
Igen, teljesen érthető volt
De ha egyenesre csináljátok a szívócsövet akkor mi van? Vagy miért lett görbítve? Csak úgy kérdezem, mert szeretnék ilyen téren minél több tapasztalatot hallani!
[#2799615] 2010. 08. 15. 22:32
NGeri
gyuszy!Nagyon szivesen,reméllem sikerrel jársz.
A fékről annyit hogy még nekem is folyamatban van...ha minden jólmegy a héten készen lesz, egyébként k4 1000-nek az első féknyergei lesznek feltéve.
[#2799592] 2010. 08. 15. 22:22
NGeri
Igen az a fekete műanyag a gyári szívócső, na most a cél nem a meghosszabítás hanem hogy hátrébb kerüljön az egéssz cső hogy mikor a motor holtponton vagy negatívban van akkor is az olaj szint alatt legyen ez kb egy 8cm-el került hátrébb és így kitámasztón is tökéletes az olajzás.Azon a képen lehet leginkább érzékeltetni amelyiknél kivan vágva a karter mert ott tisztán látszik hogy hová esik az utólagos szívócső,na most úgy képzeld el hogy a gyári az közvetlenül az olaj leeresztő csavar alá esik.Az a kis "meder" vagyis bővítés azért kelett hogy legyen helye az új szívócsőnek. Reméllem valamennyire érthetően tudtam elmagyarázni...
[#2799125] 2010. 08. 15. 19:52
gyuszy
koszi a kepeket nagy hasznat fogom veni a kepeknek.a fekekel mit keztel?dupla feknyereg hatul .
[#2799067] 2010. 08. 15. 19:24
.IMI.
Köszi hogy felraktad a képeket! Ahogy látom az 1. képen az a fekete műanyag szívja az olajat? Gondolom meg kellett hoszabbítani és alura cserélted! A kis "meder"(teknő) azért lett kialakítva annak mert nem nagyon jön ki onnan az olaj kerék közben?
[#2797956] 2010. 08. 14. 23:33
NGeri
A karter hegesztésénél arra kell oda figyelni hogy fel legyen csavarozva a blokkra mert külömben elhúzza az egésszet és nem fog passzolni a blokkra.
[#2797947] 2010. 08. 14. 23:28
NGeri
[#2797788] 2010. 08. 14. 22:04
.IMI.
Helló.
Nem tudom nagy kérés lenne e ide fel tudnád rakni a képeket arról az átalakításról?
[#2796448] 2010. 08. 14. 9:54
gyuszy
helo.megkoszonem h kuldenel egy par kepet rola,mert muszaj h kezgyek valamit velle, van meg valami amit att kel alakicsak a feken es a fogaskereken es a kitamaszton ,bukokereten kivul? .koszi asztalos.gyuszy@freemail.hu
[#2796142] 2010. 08. 13. 23:32
NGeri
Ki kell bővíteni a kartert +másik szívócsövet csinálni hozzá és ha kell egy terelő lemezt is be kell igtatni hogy elsőkerekezésnél is vissztartsa az olajat.Egyébként nem azért kell leginkább kibővíteni a kartert hogy több olaj férjen bele hanem hogy legyen helye az új szívócsőnek.
Én már alakítottam át ha gondolod tudok küldeni pár képet hogy mégis hogyan néz ki a dolog bár az egy k3 as 600-as.
[#2795658] 2010. 08. 13. 20:31
apraszaki
Meg szokták növelni a karter térfogatát kb 1 literrel, úgy elég olaj lesz benne, hogy ellepje a szivattyút holtpont mögött is. Kell egy jó alu hegesztő emberkét keresned.
[#2795627] 2010. 08. 13. 20:17
gyuszy
latom jol felotem a kerdest h nem kapok segitseget senkitol.!
[#2791907] 2010. 08. 11. 22:46
Csuly
Halihó. Eladó egy balos Aprilia SR főfékmunkahenger. Valakit érdekel válaszoljon ide a fórumba. Holnap lesz levéve, tökéletesen mülködik!
[#2786035] 2010. 08. 09. 14:18
apraszaki
Megoldható a posta, telszámot találsz adatlapomon a hirdetések közt.
[#2785675] 2010. 08. 09. 11:14
Ádáz01
A Norbinak vannak használt láncai is?
[#2784656] 2010. 08. 08. 20:16
gyuszy
helo.probald meg itt,szerintem nala talalsz. dnorzx.fw.hu
[#2784554] 2010. 08. 08. 19:33
Ádáz01
Sziasztok stuntosok! Nincs valakinek elfekvőbe egy fél 530-as lánca ami még használható? Toldásnak kéne.
[#2784412] 2010. 08. 08. 18:12
gyuszy
helo mindenki.egy 10 pontos kerdesem lene.van egy suzuki 600 sradom at akarom epiteni egy kis mokazasra,az olajzasal mit lehet kezdeni h ne maradjon olaj nekul? koszonom a segitseget eloreis!
[#2784388] 2010. 08. 08. 17:58
gyuszy
kb egy het mulva erek haza es felhivlak ,postan megolthatjuk?kulgy egy tel. szamot.
[#2782623] 2010. 08. 07. 16:04
gambesz
Hmm..és az hogy néz ki ilyen esetben?
[#2781387] 2010. 08. 06. 21:50
ÁLLAT
Ha a tank szinte tele van benzinnel akkor nincs probléma. de azért nem árt bele rakni egy benzin pumpát:)
[#2780698] 2010. 08. 06. 17:54
gambesz
Köszönöm az infókat. Holtpontnál nem fogyott ki a benyád a karbiból?
[#2779435] 2010. 08. 06. 7:34
apraszaki
Na itt egy nagyobb képes, ezen jól látszanak a számok.

http://www.jtsprockets.com/52....
[#2779431] 2010. 08. 06. 7:27
apraszaki
Hello, ilyen kis szar képet találtam, le lehet olvasni nagyjából, ha jól látom, a lyuk osztóköre 145, a menesztő 120 mm.

http://www.roadridershop.hu/in...