{{user.u == '' ? ' ' : user.u}} mégsem
[#79494] 2006. 01. 17. 14:38
Dadis...
Szép volt az a repsolos aprilia mikor Gerinél volt :))
[#79492] 2006. 01. 17. 14:34
Tyt
már hogy ne lenne köze?
125GPben is nyomták Repsolos apriliával...
szóval ezt most elnézted!
[#79489] 2006. 01. 17. 14:15
galaxrider
Má nem azé tyt... nem kötöszködéképp..
de az Apriliának SEMMI köze sincs a Repsolhoz... nemtom honnan jött ez a fényezésötlet..
Ez olyan mintha egy GSXR-t átfestenél kawazöldre és ráírnád hogy Fuchs oil.

Egyébként annak az Apriliának a fele hiányzott hátulról..
mind1.
[#73187] 2005. 12. 22. 14:25
Tyt
képet muti!! Repsolos?? :))
[#73166] 2005. 12. 22. 13:21
Sanci
Hello mindenki!
érdeklödnék hogy vettem egy af1 futurát és tuningolni szertném!
nem tud vki tuninghengert,kipufot...stb
és segitséget szertnék kérni
hogy ha tuningolok miben goldolkodjak?
[#68807] 2005. 12. 06. 18:38
vdani666
Kösz majd megpróbáljuk.
[#68805] 2005. 12. 06. 18:25
kishapsi
attól még lehet főtengely szimering.
mert ha jobban belegondolsz egy főtengelyen 2 azaz kettő darab szimering van, 1 a váltó felöl egy pedig a lendkerék felöl. és ha a lendkerék felöli a szar akkor ....
de csináld,játok azt hogy nyélgáz és mikor 9 ezernél ledadog akkor hirtelen a kulcsal leállítjátok gázt vissza, és ki a gyertyát és hogy néz ki a gyertya. mert lehet hogy a karbi beállytás nem jó vagy vmi kis dzsuva van a karbiban.
vagy proszáljátok meg egy uj gyertyával.
[#68784] 2005. 12. 06. 16:52
vdani666
Müködik a motorja, csak 9ezernél valamiért megtorpan és ott nincs valami szép hangja és ez nem letiltás.
Írták már hogy főtengely szimering szar, de nem füstöl és az olaj sem fogy belőle.
[#68311] 2005. 12. 05. 21:14
galaxrider
Sintesi? nahát... 2 kereklámpás harcos... aztán feltámasztani a Lordot.. !!
[#65005] 2005. 11. 27. 21:05
oltarok
Egyébként van az alján egy nagy darab csavar (a leengedő), de az jól meg van húzva, és az nem is ereszt.
[#65003] 2005. 11. 27. 21:02
oltarok
Ok. megpróbálok. De holnap sokára jövök haza, nem tudom hogy lesz e rá időm, de legfeljebb kedden biztos tudok csinálni. És köszi a segítséget.
[#65000] 2005. 11. 27. 20:30
kishapsi
akkor viszont az leengedő lesz és nincs jól elzárva, nincs ott egy csavar véletlenül.
nem tudsz képet csinálni róla?
mert úgy könyebb lene.
de holnap leszek gyakorlaton , van bent egy af1 majd lefényképezem a karbiját több oladról.
de azért te is feldobhatnád ha tod
[#64996] 2005. 11. 27. 19:59
oltarok
Igen, de nekem a leengedőn kívül van egy másik cső is. És nem áll el a folyás akkor sem, ha elzárom a benzincsapot, egészen addig amíg az utolsó csepp ki nem folyik az úszóházból. És nem ez, hanem a tanknak a csöve van meghosszabbítva. Ezenkívül, a hozzá kapott gyári karbin nincs ott ez a kis kiálló rézcső, csak a helye.
[#64992] 2005. 11. 27. 19:51
kishapsi
de ha lefényképezed a karbit akkor tudok pontosabbat is mondani.
ami még eszembe jutott hogy egyes karbiknál a tulfolyó is ott jön tehát lehet az hogy vmi apró kosz ment a karbidba és felakadt tőle a tűszelep és ezért nem zár el és folyik a benya be a karbiba orba szályba.
[#64991] 2005. 11. 27. 19:49
kishapsi
találóbb lenne ha egy normális topikban ahol vannak is pl: 125 ös , nem itt ahol 1 hozászolás van és 10 perce nyitották a topicot ( de minek). na mind1.
az a cső szerintem az a tankbeöntönek a tulfolyója, hogy ha a szájánál mellé öntöd atzon folyik ki.
a karbik alján mindig van egy réz kifolyó, leengedő, aminél van egy csavar is és ott tod leengedni a karbit.
a 2 cső teljesen más, úgyhogy ne digd össze.arra a fülre tehetsz egy csövet de annak lefelé kell mennie.
szokásos hiba hogy gondolkodás nélkül a 2 tulfolyót összekötik az emberek.
azt ami a karbi alján van és ami az oldalán, de ezt nem szabd megtenni mert ,lecsökken a karbiban a nyomás és teljesen máshogy fog mködni a karburátor.
[#64988] 2005. 11. 27. 19:42
oltarok
Helló mindenki. Nemrég vettem egy aprilia af1 sintesi-t, és lenne egy kérdésem. A tank alján van egy kis cső a benzincsőn kívül. Szeretném megtudni hogy az mire való. Eddig azt mondták nekem hogy légzőcső, de nekem meg van hosszabítva egy 10cm-es gumicsővel, aminek tuti van valami szerepe. És a másik hogy a porlasztómból erőteljesen folyik a benzin, de nem a kiőmlőn, hanem egy a porlasztó alján található kis rézcsőből, ami gyárilag nincs rajta. Van hozzá egy tartalék porlasztóm, ezen sincs ilyen, de a helye megvan. És erre hosszban és vastagságban pont illik a tankból kijövő cső. De az értelmét nem látom hogy minek kéne összekötni. Ha valaki tud kérem segítsen.
A válaszokat előre is köszi: Viktor
[#64983] 2005. 11. 27. 19:32
vdani666
Ez is egy népszerű motor,