Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok,

SOS-ben eladó az ÖSSZES bontott alkatrészem amiket már nem hirdetek és sokaknak jó üzlet lehet és hasznosítani is tudnának belőle rengeteg mindent. Egyben szeretném eladni, értéke ahogy gyorsban összeszámoltam cca. 300eFt.

Minden AF1, csomó műszerfal, fékek, tárcsák, hűtőrendszerek, lábtartók, zárszettek, gyújtáskapcsolók, kormánycsutkák, lámpák, membránok, szívócsonkok, blokk műanyagfogaskerekek, műanyagdeknik és még rengeteg egyéb dolog... bendixek, power alkatrészek rugóstagok, kisebb elektro alkatrészek, fesszabok stb. stb.

Mindent egyben 50-ért odaadok ha valakit érdekel. Igen, tényleg 50ért. Csak a műszerfalak 30at érnek.

Telefonon érdeklődjetek.
Egy kicsivel gyorsabb, jobban kell pörgetni, hogy mennyen, de a Simoson nyomatékosabb. Kevés az AM hengernek a 3 sebesség, talán még az 5 is (nekem RX50-esem van am5 blokkal). Én a helyedben nem vennék 50-est, hamar megunod. Szerintem válts 125-re, akár MZ-re is (ki lehet hozni egy 50-esből is 100-as végsebességet, de az MZ sokkal nyomatékosabb, erősebb).
Nem tünt fel, hogy baj lenne vele. Már annyi kiderült, hogy rossz a gyertya. Remélem,, csak ennyi a baja
plexi meg van még?
Nem teker a szokásosnál gyorsabban az önindító?
Az 50-ről nincs infóm, annak kéne válaszolni akinek olyan van.
Szia,
Régen velem, hasonló jelenség, egy egyszerűbb technikánál fordult elő, még pedig egy simson-nál. Ott "is" új henger, dugó párosítás volt. Emelkedőn mentem fel, és ugyan azt a hibát okozta mint neked. Akkor a dugó szorult meg. Kihűlt és mentem tovább. Még a belső fal sem sérült a hengerben.
Esetleg a 2T olaj az jó? Finoman járj vele, ne pörgesd túl, járasd be faszán.
Üdv,

Miért van az, hogy megyek az 50-es af1 motorommal és egyszer csak gondol egyet és mintha elfogyna az erő, esik viza a sebesség, hiába adok gázt. A múltkor visszaváltottam és egy kicsit kipörgettem és jo volt, de most egyből leállt a motor. A blokk és a víz kb kézmele volt. Most vmiért nem indul be a motor. tolásra sem. A tankot megnéztük már és a karbit is. a tankba volt egy kisdarab gumi, nem tudom, hogy került bele. Miután szerelővel összeraktuk a motort elmentem tankolni és utána pár km után történt a baj. A motorban új dugattyú van és 340 km.

Mi lehet a baj?
Köszi
És az 50-es, AM3-as verzió ?
Sajnos úgy nem jó.Mindenképpen bele kell próbálni a gépbe.
Nekem van de postan csak mert vasmegye
Szia!
Én május végén vettem egy 125-ös futurát, rendszámosat. Azóta csak igazából benzin meg olaj kellett hozzá. Teljesítménye megfelelő, állítólag 27 LE. A Mz etz250-t szerintem picivel megeszi, de minimum megy úgy! (volt 2db etz-m is) Úgymond, igénytelen, egyszerű teknika, rotax -blokkal szerelve. Jó választás!
szépnapot keresek és venék af1 50-es hez plexit és főkábel köteget!
Ha valakit érdekel esetleg a motorom. Az ár irányár.
http://www.hasznaltauto.hu/motor/aprilia/aprilia_af-1_a1_jogsi_11kw-9256805
Fesszabályzó van?
Sziasztok!
Van valakinek fesszabályzója AF1 125-höz Bp.-i átvétellel?
KIÀRUSITÀS első hatso keek gumikkal 1987es af1hez ára parba 5e
Elsővila 3e
Stb sok minden van olcsòn 06307316232
Üdv
Úgy néz ki hogy AF1 tulaj leszek , abból is a Futura.
Ezeket milyen blokkal szerelték fel ?
Erőben , végre egy simsonhoz hogy hasonlítanátok?
Köszi a válaszokat!
Sziasztok érdeklödnék hogy nekem a motoromban egy rv4 blokkom van lehet bele rakni egy AM6-os blokkot? választ elöre is köszönöm
Üdv Mindenki!
Keresek Af-1 hez Rotax 123-as jó állapotú hengert és dugót kompletten.
Ha lehet gyárit. 54.00.
Akinek van kérem jelezze. Nagy segítség lenne.
Köszönöm.
Sziasztok!
Esetleg hirtelen "fejből" tudja valaki a hátsó kerékagy csapágy méretét?
Köszi
aprilia af1 sport prohoz vennék plexit !
Simsonéból lehet faragni. Ez a legkedvezőbb megoldás. Vagy Italmondonál van új, de az elég borsos.
Sziasztok!
Futura 125-ös Rotax 123-as blokkon a karbit ( 34-es ) szeretném beállítani, pontosabban csak az úszószintet. Van valakinek valami jól bevált méret amivel beállíthatnám?
Köszönöm , de már megoldódott!