Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Tudna valaki segíteni? Aprilia pegaso strada 660 2006-os évjárat.Műszerfal problémám van,ha a motort leállítom gyújtáskapcsolóval a műszerfalról nem veszi le az áramot,a motor megáll az alaplap világítás lekapcsol de az lcd kijelző mutatja az épp aktuális dolgokat csak ha leveszem az akksi sarút akkor tünik el minden.
#MotorosVandor - Hülyeséget csináltam
Kimentem a Pegasoval a Ligeti krosszpályára. Hiba volt!
...ja, és azok a lejtők ám nagyon meredekek!!!

http://youtu.be/yV_Jw26XXlY

Vigyázat, némi káromkodást tartalmaz...
Teszek egy próbát ott is, köszönöm!
Kérdezz rá RSVfórumon a Pegaso topicban, ott van pár arc, akik már kb. mindent láttag Pegaso-tól! ;)
Köszönöm, megpróbálkozok vele aztán kiderül
Próbálj meg trafót is cserélni. Amit még meg kellene nézned az az hogy visszaesik-e ilyenkor az üzemanyag nyomás. Ha nem akkor valószínűleg ECU hiba.
Sziasztok!
Van egy 2002-es Pegaso 650 I.E motorom és néha leáll csak úgy magától. Alapjárat 1500. Most volt injektor tisztítás üzemanyag szűrő csere, gyertya csere. Abban bíztam ezek megoldások lesznek de sajnos nem. Fordulaton minden szuper, de amint elengedem a gázt, alapjáraton olyan mintha néha kihagyna és egyszer csak megáll. Hidegen melegen indul.
Tud valaki valami tippet vagy hogy kihez forduljak?
Előre is nagyon köszönöm a segítő válaszokat!
Sziasztok! Régebben volt egy facebookos pegasós csoport, de aki csinálta motort váltott, és a csoportot törölte. Most csináltunk egy új csoportot, ahol mindenkit szívesen látunk: Pegaso Club Hungary.
Itt 29.990, nem tudom erről van-e szó... :-/ : http://www.gerecsemotor.hu/ele...
Ezt másik fórumon találtam:
Ha elkopnak a görgők, akkor önindítózáskor rendellenes hangot fogsz hallani. Nem árt időben kicserélni, mert ha átfordulnak a gorgők, megszorulhat az egész és tönkreteheti az önindítót is.
Az enyém 2002-es. Fogyasztás túrán egy személlyel 5 l, kettővel 6 liter. Autópályán egy személlyel is megeszi a 6 litert. Én azt javaslom, hogy amikor nézitek a motort sokszor indítsd be, aztán állítsd le. Azután hagyd járni pár percig, és utána melegen is indítgasd. Hogy pontosan milyen a hangja, ha baj van nem tudom megmondani, de hallod majd, ha nehezen kapja el, vagy valami. Én is 27.000-rel vettem, most 40.000 van benne, és még nem kellett cserélnem. Nem akarlak elkeseríteni, de ha hosszú távra tervezel a Pegasoval, előbb utóbb úgyis eljön a pillanat, amikor ki kell cserélni... :-/ Alkatrész beszerzéssel nem volt gondom - bár a blokkhoz én nem nyúltam még.
Bocsi még egy kérdés ezeknek a szabadonfutója ha elromlik akkor mien hangot kell hogy halljak meddig bírják a szabadonfutók mennyi kilóméter után romlanak el vagy inditás után.
Hali.mindenkinek.segitség kellene.már a fórumon visszaolvastam egy pár oldalt.de mégis hátha valaki még tud tanácsot adni.Vennék egy 650ccm es pegasot 2003 évjárat 27500 km rel.az érdekelne hogy szerviz de leginkább alkatrész ellátás mennyire van ehhez az évjárathoz gondolok a gyári lii utángyártott dolgokra .fogyasztás tudom csuklófüggő de mennyi az átlag.illetve tipushibája van e.válaszokat köszönöm.
A 2002-eseken (off :) két helyen kell leengedni az olajat. Az egyik a szokott helyen alul, a másik elöl a leömlőnél...
Gyertyakép milyen?

Mikor volt utoljára a porlasztó takarítva, felújítva? Légszürö tiszta?

Az alapjárati-átmeneti rendszer még üzemel, de a fófúvóka, tolattyú, vákuummembrán környékén lehet részleges dugulás. Nagyon ne eröltesd mert leolvad a dugó ebben az esetben.
Sziasztok ! Van egy 1997 .-es Karburátoros Pegasom és a napokban azt produkálja hogy könnyen indul hidegen ,melegen de kb .2000 fordulat felet meg fullad de van mikor csattog köhög stb.. de olyan is van hogy rendesen kiforog esetleg volt valakinek hasonló ? Köszönöm válaszokat ...
Sziasztok! Jövő tavaszig egy-két kiegészítőt szeretnék a motorra, egy kicsit javítani az off-road használhatóságát. Komolyabb kézvédőt és visszahajló váltókart, fékpedált. A kuplungkart és az első fékkart is szívesen lecserélném rövidebbre. Aki cserélte már ezeket: milyet ajánlotok, hol szereztétek be? Előre is kösz! :)
Azóta nem produkálta...egyszer úgyis kiderül. Köszi!
Rolika:

Az eladó nevén legyen (törzskártya). csekkolása után: Az alábikat: Ne lógjon rajta semmi,- minden kezelőszerv könnyen működjön. Könnyen induljon Hidegen - melegen. Hidegen ne füstöljön. Ne legyen kopogó hangja. Indítás előtt a hútővíz -és az olaj mennyiségét nézd meg. Bal oldalon a blokk felett (a henger melletti vízcsövet fogd meg - ennek kell elsőnek bemelegednie, kb. 4-5perc után ha eléri a 60c-ot akkor kell nyitnia a termosztátnak,- tehát a hűtő bal felső sarkán található gumicső CSAK utánna melegszik (ha jó a termosztát benne! A hűtővizet nem forralhatja,-és nem nyomhatja ki semmiféleképpen. (a h. ventilátor kb85-90 C-on kapcsol be. Gumik , fékbetét, láncszett az szintén szembetűnő..
Ha valamit kifelejtettem akkor légyszi Pótoljátok--- (FÓRUMOZÓSOK)

üDV: Z
Köszönöm szépen
Üdv Mindenkinek! Segítséget szeretnék kérni motorvásárlással kapcsolatban :) Lenne egy 92es pegaso, amit talán el tudnék cserélni chopperemre. Mit tudtok mondani, mit nézzek át nagyon, illetve mire kell figyelni? Erről lenne szó :) https://www.hasznaltauto.hu/motor/aprilia/aprilia_pegaso_650-11929922
Őszinte leszek elég barbár voltam,nem tudtam kivárni, így körbe vágtam a gyári dobot és abba hegesztettem az 50-es csövet így könnyen vissza bírtam rakni.
Sziasztok. Lenne egy kérdésem. Mi baja lehet a Pegaso-m nak. Alapjáratot nem mindig tartsa és ha melyek vele 150-200 métert akkor egyszerűen mintha meghalna, azaz leáll a motor és utána már nehezen indul. Amúgy egy 98-as Pegaso Cube-ról lenne szó. Válaszotok előre is köszönöm. :)
És megtudhatnám hogy összekötő csövet kivel/ hol csináltattál? vagy nemis kellett? :)
szia! nekem matricás dobom van semmi gond vele, 50-es csövezéssel elég brutál hangja van ha nincs benne a db killer.
4-4500 fordulaton szerintem tűrhető a hangja van .
1 jó sisakkal meg elenyésző.Fogyasztás nem változott, sokkal dinamikusabb lett,mivel nyitott a rendszer.
Nem melegszik úgy mint a gyári dob.Nekem bevált eddig. '99 650 Cube