Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Egy kis Kékestető.
Oks!
Nem szétszedhető. Vagyis szerintem nem.
Cseréld Öhlins-re, ami állítható is.
A sima Sachs kormány lengéscsillapítót fel lehet újítani? Elfáradt!
Köszönöm szépen a hozzaszólasokat .
Gen1-es generátort vettem(bontottat), kapott egy Mosfet-es szabályzót. Csatikat kiiktattam. Akksi előttit is. Voltmérő is van a műszerfalon. Nagyon hasznos .
Hűtés tervei megvannak, folyamatban van.
Már csak a fázis kapcsolóra kötése maradt ki
Nem pályázok sajna keveset használom.
Köszönöm szépen mindenkinek
Üdv : Tamás
Hello,
A "barna" csatlakozót ajánlott kiiktatni, forraszd össze a kábeleket.
Érdemes a 3 fázisból egyet bekötni kapcsolóra, ha nagyon terheled a motort (pl. pályázol), hogy csökkentsd a melegedést. Így valamennyivel ki tudod tolni az újratekercselt állórész élettartamát. Nekem legalábbis ezek beváltak eddig, ugyan még nem értem el 10ekm-t, a gyerekek miatt nagyon limitáltan tudok motorra ülni.
Egyébként kár olaszozni, egy tizenx éves japán motor generátora sem feltétlen bír ki többet, mint ennek a jóféle olasznak :)
Van még egy opció a megfelelő olajhűtés biztosítására, ha a leágaztatod az olajcsövet egy könyök csatlakozóval az oldaldeklin bevezetve, azonban ennél a megoldásnál szerintem már érdemes lenne megvizsgálni a gyári olajszivattyú munkapontját a kialakult csőelágazás okozta nyomásveszteség miatt. Persze lehet, hogy túlgondolom, mivel már erre is van kivitelezett létező példa és gyanítom a gyári olajpumpával.
+1 tipp: a műszerfalon megjeleníthető, de javaslom tegyél fel egy voltmérőt szem elé - ha még nincs - hogy időben lásd ha esetleg baj van :)
Mi a helyzet az RST Futura és a Caponord generátorokkal? Csak mert azoknál még nem hallottam leégésről, ha jól tudom teljesen már a generátoruk, mint az RSV és Tuono típusoknak.
Igen, nekem is Denso van benne.
De igazából nem ezen áll vagy dől a buli, hanem a csatlakozásnál kialakuló esetleges probléma eredménye a leégés. Ha az tuti, akkor egyik sem ég le.
Sziasztok!
Szakállas téma
Leégett a generator az rsv-ben...(2005-ös)
Nem sokat ment újratekercselés óta. (max 10ezret futott.)Jó helyen lett csinálva, fesz szabályozó is lett cserélve akkor.
Tapasztalatokra lennék kíváncsi... Érdemes tekercseltetni vagy újat tegyek bele? Gen1-es generátort szerel be valaki gen2- be?
Szeretnék egy megbízható olasz motort...
Köszönök minden tanácsot
Szia,
Mind a kettő csere, és a generátor és fesszab közötti kábelt is nézd meg, ami a blokk között van elfűzve.
Én Rosso Corsa II - t használok és simán tudja a 6000 - t pályanapokkal együtt is.
Az időálllóság a jobb kezedben van.
Sokkal több futásra szerintem ne számíts.
V2, 1000, nyomszék.... Ez ilyen.
Sziasztok. Ismét egy kérdéssel fordulok hozzatok, mégpedig a gumivalasztas miatt... Legutobb Michelin Pilot power 3 at kapott, de a hátsó gumit 3000km alatt leette... Nagyon faaza kis gumi ez... Egyszer sem csusztam igazabol meg vele, csak valami idotallobb kéne hasonló menettulajdonsagokkal. Tudnatok ebben segíteni? Ki mit próbált? Köszi
Ugyanez volt a problemam... Csak nekem nem dadogott hanem leallt amikor elfogyott az aksi. Generátor kuka... Fesztzabalyzo nem tudom, cseréltem egyből azt is. Most ujra minden kalppol. Szóval generátor... De a generátort meg valószínű a hibas fesztszabalyzo égette le.
Üdv. Eladó Rsv 1000-hez sérült és ép állapotú alkatrészek 1999-2002 évjáratokhoz . Árak megegyezés szerint , lehetőleg személyes átvétellel. 06 harminc 834-9239 (Gödöllő )
De, most is találgatsz.

Nem találgatok, a generátor vagy a fesszab, esetleg mindkettő megadta magát."

Nehogymár számon kérj, hogy a távolból nem látom mi a probléma!
Amúgy írtam, hogy át kell vizsgálni.... Ez nem tanács?
Amúgy meg - de ugye nem értetted- azt írtam, hogy a 10.4V nem töltés, hanem merült akku feszültsége. Te pedig töltésnek írtad, ezt helyesbítettem.
Új akksi van benne. Hazáig tudtam eljönni a motorral egy 700 km túra után úgy hogy durrogott és fulladt. Itthon mértem rá, akkor 10.4 volt. Én is tudom hogy az nem okés. Nem találgatok, a generátor vagy a fesszab, esetleg mindkettő megadta magát. Nem sokat segítettél a hozzászólásoddal.
A 10.4V nem töltés. Az már sajnos merült akku feszültsége.
Vizsgálj át mindent, ne találgasd mi lehet a probléma.
Sziasztok! 10.4 a töltésem, dadog a motor, megtorpan és menetközben ha visszaengedem a gázt akkor úgy ropog a kipufogó mint a katyusa ágyú. A generátorom vagy a fesszabályzóm lett oda gondolom... Van valakinek eladó fesszab és a Motobees-re telefonszám? Köszi! 2004 RSV
Megnezem... Van ra esely mert egy Leovince Sport rendszer van rajta... Lehet h valamit elganyoltak, vagy csak szimplan ennyit bírt a tömítés. Köszi az infót.
Utalhat kipurendszer tömítetlenségre is. Volt iyen nekem is duksinál. Tűzkarika csere az első hengernél, azt megszűnt egyből. Nézd át hátha...
Sziasztok. Olyan problemaval allok szembe, hogy a motor visszadurrog motorfeknel es uresben, alapjaraton is "cuffog" egy ideje. Mult hetvegen leegett a generatorom, nem volt töltés. Kicsereltem a generátort a fesztszabalyzot gyertyakat legszurot. Toltes most van ujra de a durrogas maradt... Esteleg van valakinek ötlete?
Elore is köszi.
Sziasztok!
2005-ös RSV 1000-hez keresek gyári, jó állapotú kipufogódobokat. Aki megválna tőle írjon ide.
Köszönöm szépen.