{{user.u == '' ? ' ' : user.u}} mégsem
[#5680422] 2021. 03. 01. 8:48
Sedu
Sziasztok vennék Touno felső villahidat (2004).
[#5678443] 2021. 02. 22. 20:00
villamos
Sziasztok!
Keresek aprilia RSV Mille R Colin Edwards edition motort! Ezen kívül keresek aprilia RSV 1000R Factory-t, főként a képen lévő színben, de más is jó lehet. Aki tudna eladót, vagy olyat hogy van az a pénz amiért eladó, vagy ismer valakit akinek ilyen van, vagy tudja hogy merre keresgessek kérem keressen itt, vagy a következőkön: w1ll1@freemail.hu 06harminc8596682.
Köszönettel, Major Vilmos
[#5674916] 2021. 02. 08. 7:26
alex94
Sziasztok. Valakinél lenne egy bontott váltókar gen1 millére? Haveromnak klene úgyhogy ha valakinek van egy elérhetőséget kérnék. Köszönöm
[#5665192] 2020. 12. 31. 9:36
Grind
Szia!

Szerintem addig ne vegyél generátort amig a lehetséges okokat ki nem zártad.Fesszab., vezetékek, csatlakozók....
Az a legegyszerűbb, ha megnézed a generátort, hogy nincs e megégve. Vedd le a deklit aztán meglátod. Így talán csak egy tömítésedbe kerül. ;)
B.U.É.K!!! :)
[#5664062] 2020. 12. 26. 12:01
riderpityu
Köszönöm az infót! Igen én is erre gondoltam. Az index nem akar "katogni", gyanús a relé. Tegnap éjjel szétbontottam az idomokat is, minden a helyén , kábelek szépek, rendben vannak. Viszont ismét mértem töltést és 13,2-13,6V között van, amit keveslek, illetve azt nem tudom, hogy a generátor három szálán fel mehet-e 6000 fordulat fölött 160V-ig a feszültség? A normál az 40-70V között van. Sajnos olvastam, hogy a generátor hajlamos megadni magát ebben a motorban is (mert az japán ) . Lehet, hogy beleállok egy cserébe és akkor biztos, hogy nem rontja el a következő szezont. Kellemes, Békés ünnepeket minden motoros bajtársamnak!
[#5663811] 2020. 12. 25. 12:30
tuono R
Helló mindenki. Eladásra kínálom színte vadi új 2006tól rsv vagy tuonora. Eredeti aprilia. 50000ft.
+36306243387
[#5663273] 2020. 12. 23. 13:11
DoLaci
Szinte biztos hogy van valami fogyasztó ami leszívj az akksidat. Azt kell megkeresni.
[#5663135] 2020. 12. 22. 22:43
riderpityu
Sziasztok! Szeretnék kérdezni! Vettem egy 2003-as RSV Mille-t (egy lámpás).Napi rohangálásnál, kb. 8-10 indíózás, világítással, araszolgatással semmi jele az akkumlátor merülésének, de egy nap állás után le van merülve az akksi. Yuasa, egyéves. Beleraktam egy régebbi akkut is, ami még jó és ugyan ez a tünet. Semmi extra kütyü nincs beépítve, gyári az egész. Töltés a műszerfal szerint 12,1-12,3V ami elég kevés, de multiméterrel mérve az akksin 13,9-14,2V ami pedig jó. Nem túrtam még mélyebben bele, hátha valakinek van már tapasztalata ezzel az olasz géppel. A jótanácsokat előre is köszönöm és Kellemes Ünnepeket mindenkinek!
[#5649090] 2020. 10. 24. 22:56
Gino
[#5648862] 2020. 10. 23. 17:16
Laligator
Egy kis Kékestető.
[#5648853] 2020. 10. 23. 16:13
Tibóriusz
Oks!
[#5648844] 2020. 10. 23. 15:35
Gino
Nem szétszedhető. Vagyis szerintem nem.
Cseréld Öhlins-re, ami állítható is.
[#5648842] 2020. 10. 23. 15:24
Tibóriusz
A sima Sachs kormány lengéscsillapítót fel lehet újítani? Elfáradt!
[#5648786] 2020. 10. 23. 1:47
eSVé1
Köszönöm szépen a hozzaszólasokat .
Gen1-es generátort vettem(bontottat), kapott egy Mosfet-es szabályzót. Csatikat kiiktattam. Akksi előttit is. Voltmérő is van a műszerfalon. Nagyon hasznos .
Hűtés tervei megvannak, folyamatban van.
Már csak a fázis kapcsolóra kötése maradt ki
Nem pályázok sajna keveset használom.
Köszönöm szépen mindenkinek
Üdv : Tamás
[#5648323] 2020. 10. 21. 13:18
Pályakezdő
Hello,
A "barna" csatlakozót ajánlott kiiktatni, forraszd össze a kábeleket.
Érdemes a 3 fázisból egyet bekötni kapcsolóra, ha nagyon terheled a motort (pl. pályázol), hogy csökkentsd a melegedést. Így valamennyivel ki tudod tolni az újratekercselt állórész élettartamát. Nekem legalábbis ezek beváltak eddig, ugyan még nem értem el 10ekm-t, a gyerekek miatt nagyon limitáltan tudok motorra ülni.
Egyébként kár olaszozni, egy tizenx éves japán motor generátora sem feltétlen bír ki többet, mint ennek a jóféle olasznak :)
Van még egy opció a megfelelő olajhűtés biztosítására, ha a leágaztatod az olajcsövet egy könyök csatlakozóval az oldaldeklin bevezetve, azonban ennél a megoldásnál szerintem már érdemes lenne megvizsgálni a gyári olajszivattyú munkapontját a kialakult csőelágazás okozta nyomásveszteség miatt. Persze lehet, hogy túlgondolom, mivel már erre is van kivitelezett létező példa és gyanítom a gyári olajpumpával.
+1 tipp: a műszerfalon megjeleníthető, de javaslom tegyél fel egy voltmérőt szem elé - ha még nincs - hogy időben lásd ha esetleg baj van :)
[#5648284] 2020. 10. 21. 10:39
Laligator
Mi a helyzet az RST Futura és a Caponord generátorokkal? Csak mert azoknál még nem hallottam leégésről, ha jól tudom teljesen már a generátoruk, mint az RSV és Tuono típusoknak.
[#5632379] 2020. 08. 05. 22:23
Gino
Igen, nekem is Denso van benne.
De igazából nem ezen áll vagy dől a buli, hanem a csatlakozásnál kialakuló esetleges probléma eredménye a leégés. Ha az tuti, akkor egyik sem ég le.
[#5632345] 2020. 08. 05. 20:22
eSVé1
Sziasztok!
Szakállas téma
Leégett a generator az rsv-ben...(2005-ös)
Nem sokat ment újratekercselés óta. (max 10ezret futott.)Jó helyen lett csinálva, fesz szabályozó is lett cserélve akkor.
Tapasztalatokra lennék kíváncsi... Érdemes tekercseltetni vagy újat tegyek bele? Gen1-es generátort szerel be valaki gen2- be?
Szeretnék egy megbízható olasz motort...
Köszönök minden tanácsot
[#5630676] 2020. 07. 28. 0:40
bigoneoszi
Szia,
Mind a kettő csere, és a generátor és fesszab közötti kábelt is nézd meg, ami a blokk között van elfűzve.
[#5630675] 2020. 07. 28. 0:30
Partibob
Én Rosso Corsa II - t használok és simán tudja a 6000 - t pályanapokkal együtt is.
[#5629552] 2020. 07. 20. 8:27
Gino
Az időálllóság a jobb kezedben van.
Sokkal több futásra szerintem ne számíts.
V2, 1000, nyomszék.... Ez ilyen.
[#5629548] 2020. 07. 20. 8:13
Kika152
Sziasztok. Ismét egy kérdéssel fordulok hozzatok, mégpedig a gumivalasztas miatt... Legutobb Michelin Pilot power 3 at kapott, de a hátsó gumit 3000km alatt leette... Nagyon faaza kis gumi ez... Egyszer sem csusztam igazabol meg vele, csak valami idotallobb kéne hasonló menettulajdonsagokkal. Tudnatok ebben segíteni? Ki mit próbált? Köszi
[#5628590] 2020. 07. 12. 0:34
Kika152
Ugyanez volt a problemam... Csak nekem nem dadogott hanem leallt amikor elfogyott az aksi. Generátor kuka... Fesztzabalyzo nem tudom, cseréltem egyből azt is. Most ujra minden kalppol. Szóval generátor... De a generátort meg valószínű a hibas fesztszabalyzo égette le.
[#5628108] 2020. 07. 08. 13:00
duci749
Üdv. Eladó Rsv 1000-hez sérült és ép állapotú alkatrészek 1999-2002 évjáratokhoz . Árak megegyezés szerint , lehetőleg személyes átvétellel. 06 harminc 834-9239 (Gödöllő )
[#5628107] 2020. 07. 08. 12:48
duci749
1