Aprilia RSV 1000

Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nagyon szepen koszonom,az egyik bontoban sikerult talalni egyet:)
készítek neked ha hozol mintát vagy méreteket
Sziasztok! 2008-as RSV-hez keresek az első keréktengelyhez távtartót. A menetirány szerinti jobb oldalon van,ami a csapágy és a teleszkóp közé megy fel a tengelyre!
Sziasztok! Van egy rsv 1000 r factory-m 2005-ös, elment a gyújtás az első hengerről, a trafót kiméregettük az elvileg jó. Úgy néz ki az ECU-val lesz a gond, van valakinek esetleg elfekvőben egy eladó? Köszönöm
Andy9 Köszönöm a válaszodat!
Szia! Ez így sok minden lehet,érdemes az egész üzemanyagrendszert ellenőrizni,dugulás,elkoszolodás miatt. Vákuumcsövek is csinálnak ehhez hasonló tüneteket,maga az üzemanyagpumpa szintén.Légszűrő házat is ellenőrizd,illetve hogy valahol nem kap-e fals levegőt. Esetleg még a map szenzort is megnézheted,ha a többivel nem értél el javulást.
Sziasztok kedves csoporttagok! Lenne egy kis problemam... Vannegy Gen 1 Rsv Mille motorom, és az elmúlt pár száz km óta 3000-5000-es fordulatszámnál elkezdett menet közben rangatni, tüsszögni és a felsőbb tartományokban sem forog ki úgy csinál mintha letiltana, csattog durrog. Majd egyszer csak elkapja akkor meg megindul. Motor féken durrog, amit idáig nem csinált.Terheletlenül szépen veszi a lapot és forog.
Esetleg ötlet valakinek?
A gyertyákat holnap reggel megnézem.
Nem a nyomásról írtam, az lehet ugyanannyi. Az áramlási mennyiség a kevesebb.
De ha volt "felesleg" a szükségeshez képest, akkor nem érezhető a különbség és jó! 👍️
Az a baj hogy nincs más. Gyárit sem tudtam rendelni. Szerintem a fojtószelepházban ugyan annyi marad az üzemi nyomás,mivel addig nem engedi vissza a felesleget a nyomásszabályzó. Eddig tökéletesen teszi a dolgát.
Úgy látszik, hogy a kis bizniszek már érdeklik őket.
Viszont üzemanyag csőnél nem szerencsés a gyáritól eltérő és főleg vékonyabb cső használata.
Változik a szállított mennyiség.
Köszönöm szépen,amúgy helyből elhajtottak a fenébe:D X-Bike-nál csináltak nekem egy gyárinál jobb csövet,vékonyabb mint a gyári de egyenlőre tökéletesen működik. 15 ezer volt,ha esetleg legközelebb más is így járna.
Dunakeszi,
Héfal Kft.
Sziasztok! Keresnék Aprilia RSV 1000 R,2008-as évjárathoz fémhálós üzemanyag csövet. Vagy esetleg,ha tud valaki egy helyet ahol gyártanak vagy javítanak ilyet,azt is megköszönném!
Köszönöm az infòkat!
Mondjuk nem lenne rossz egy szinkront nézni szkóppal hidegen és melegen, mikor nem indul.
Valami elmászik melegen és az látható lenne a jelekből.
Én ezzel kezdenék.
Hidegen mérni, majd amikor meleg és nem indul, akkor is megmérni. Első körben az ellenállását, jelalak majd akkor, ha más rendben van.
A enyém akkor szarozott így, mielőtt elköszönt a benzinszivattyú. A vége felé már hidegen is éppen hogy beindult , de nem vette a fordulatot és durrogott közben néhányat.
ELsö olvasatra azt mondanám, hogy elmegy a gyújtás a melegtöl. Ezért van benzin szag, mert elégetlenül távozik a kipufogó rendszerbe. "Jó esetben" gyertyacserével orvosolható dolog, rosszabb esetben gyújtásjeladó, vagy a elektronika hibája okozza. Nem kell mindjárt új gyertyát venni, ha esetleg van egy régebbi szett, azzal is tesztelhetö, mert ritka, hogy mind egyszerre megy tönkre. A jeladót kell kimérni melegen elsöre, hogy mit mutat, lehet elmegy mágnesessége, zárlatos lesz, kontaktos lesz.
Ezek általános dolgok, mert nincs típusismeretem...ha lenne lehet kiderülni, hogy erre teljesen jellemzö hiba...és "csak" ....kell cserélni/megnézni...
Sziasztok!Èrdeklődnèk,hogy valamelyikőtök jàrt-e màr ìgy!?Van egy 2002-es RSV1000 Millèm,amiòta meg vettem olyan problèmàm van vele,hogy hidegen elsőre startol,ha bemelegszik viszont nagyon nehezen 10-15 startolàs mire be indul,közbe villog az EFI,azt egyszer csak elkapja,azt eltűnik a kijelzőről minden,s csak azt ìrja Diagnoztika 1!Közbe az inditàskor erős benzin szag van,közbe lő egyet-kettőt!De ha megàllsz vele,s vàrsz vagy fèl òràt hogy hűljön,elsőre indul!Mi okozhatja ezt,valaki esetleg talàlkozott ilyennel?!
Sziasztok! Kérdésem lenne, hátha tudtok segíteni. Van egy 1999-es a Mille-m, rá tudom-e tenni az újabb fejidomot? Az alsó idomokhoz passzol-e? Az enyémen van az a négy "szemöldök" a lámpa felett, az újabb, 2001-es pedig a kétoldalt légterelővel ellátott változat.
Az alacsony feszültség miatt.
Az elképzelhető, hogy az alacsony töltés miatt kapom a vészjelzést és az EFI-t?
Igaz, hogy csak időszakosan jelzi
Az a megengedett érték egy tizede. Esélyes tekercs menetzárlatra....
Már akkor amikor vettem a gépet akkor azonnal a Solvart, mosfet hétvezetékes fesz.szabályzó került bele.
Egy ideig oké és most a szívás🥴
De egyszer csak vége lesz ennek a problémának is remélem.😁