{{user.u == '' ? ' ' : user.u}} mégsem
[#5074862] 2015. 05. 18. 11:54
浪人
Semennyire, konkrétan ugyan annyira megízható mintha veszel egy 2007 es cbr 1000 rr-t ugyan enyivel
[#5072375] 2015. 05. 13. 17:50
Pray
2011 utáni V4 es blokk mennyire kényes a kilóméterre?

Konkrétan találtam egy nagyon szépnek tűnő Tuonot 30ezerrel. Állapotát nézve nemigen pályáztak vele és nagyon finoman használták.
[#5072373] 2015. 05. 13. 17:49
Pray
Én leendő tulaj vagyok. Most vadászok de még nem találtam szép példányt
[#5072199] 2015. 05. 13. 11:06
浪人
túrázni is teljesen jó , én 175 vagyok a hétvégén csütörtöktől vasárnapig 1700 km-t mentem vele 3 x eláztam rongyá és az uccsó nap hazafelé ausztriából ahogy gyöngyöshöz értem az M3 on 250km/h utazóval jöttem debrecenig folyamatosan de beleszaladtam itt ott a 290 be is, csak tankolni álltam ki. Volt szerpentin tirolban asuztriában sőt még szlovéniában is nyúztam a hegyekben, most van benne 18700 km amiből 4500 km versenypálya. Tökéletes a blokk, csak olaj kell bele 4-5 ezerneként és természetesen benzin a télen kíváncsiságból mérettem egy kompressziót és endoszkóppal megvizslattuk a szelepeket a hengereket és belekíváncsiskodtunk itt ott ahol lehetett , tökéletes állapotban van minden porcikája. Használtan is nyugodtan rá lehet repülni a 2010 utáni gyártmányokra mert teljesen jól összerakták öket és bírják a strapát csak úgy mint egy japán de ezt ne híreszteljétek
[#5067236] 2015. 05. 04. 21:27
浪人
nekem v4 rsv van de nem ismerek tuono v4 es tulajt
[#5062443] 2015. 04. 26. 10:40
kingston
Sziasztok! V4 tuono tulaj van itt esetleg?
[#5055390] 2015. 04. 13. 12:08
浪人
én jól megjárattam vasárnap , 650 km-t tekertem, friss olajjal szűz gumikkal, most van benne 17000 km körül és hibátlan, 20.000 körül vezérlánc és feszítő csere, aztán futhat tovább. Remekül összerakták a v4-est 2010 után.

Most ha jól tudom a környéken van egy v4 aprc 2011 es eladó piros fekete, 26000 körül csak ezen is kell a gyárilag elírt vezérműlánc csere. Hallottam ismerőstől.
[#5055384] 2015. 04. 13. 11:58
浪人
na mi a szitu összerakták a gépet?
[#5047224] 2015. 03. 29. 21:48
浪人
a drágaság :)
[#5037628] 2015. 03. 14. 13:25
pegazus01
[#5009604] 2015. 02. 03. 19:40
MadAndrew
hthandras@gmail.com
[#5009539] 2015. 02. 03. 18:41
浪人
van egy V4-es apriliád ? vagy ismerősöd? megadhatnád az elérhetőségét! (Azért mert össze akarom szedni őket) nem sokan vagyunk..
[#5008701] 2015. 02. 02. 19:30
MadAndrew
Sziasztok! Rsv4-hez keresek pályaidomot, pontosabban tanktakaró idomot és sárvédőt. Ha valakinek van eladó vagy tudja, hogy hol lehet csináltatni írja meg. Köszi.
[#5008568] 2015. 02. 02. 18:01
Bárdi
Valószínűleg ! Nem tudom a sztorit,hozzám került egy kupac bontott alkatrész,ez is benne volt....
[#5008488] 2015. 02. 02. 17:09
浪人
valaki lezúzta a gépét és bontásra ítélve?
[#5005382] 2015. 01. 28. 16:03
Bárdi
Sziasztok. Ha esetleg valakinek kell , van egy ilyenem , az ára 100 Euro. Köszi.
[#5003490] 2015. 01. 25. 17:47
浪人
[#5003486] 2015. 01. 25. 17:43
浪人
[#4994622] 2015. 01. 11. 22:35
浪人
illetve csörgök
[#4994621] 2015. 01. 11. 22:34
浪人
Értem, hát hajrá , majd ha arra járok idén rádírok
[#4994530] 2015. 01. 11. 20:36
pegazus01
Igazából az olajpumpa a felelős az egészért ( meg persze a szerelők akik nem takarították ki a blokkot miután az először főtengelyes lett.)
a pumpa felkapott valamit, körbeforgatta innentől nem volt elegendő olajnyomás.- főtengelycsapágy kress.
[#4994128] 2015. 01. 11. 12:23
浪人
az egészet értem hogy csere azok után....., de az olajpumpa miért?!
[#4993780] 2015. 01. 10. 17:55
pegazus01
Sajnos a helyzet továbbra sem túl rózsás. Augusztus óta keresek alkatrészt vagy komplett blokkot, de semmi. most kértem ajánlatokat új alkatrészre
-főtengely
-dugó 1
-hajtókar 1
-csapágysor
-olajpumpa
-tömítések
2500 euro.
Ha más nem lesz akkor ez lesz.
tavasszal kerül amibe kerül megcsinálom a vasat.
Mindenki basztat, hogy ha kész gyorsan adjam el, de mit vennék helyette? RIZST? talán bélát? nemtom én csak ezt szeretném.
Aki ült már ilyenen az tudja miről van szó.
Nézted a videómat? akkor még futott a gép.
Kicsit benéztem a gumiválasztást
Kvalifikációs max 3 körös gumival rodeóztam 4x20 percet.
Ne tudd meg. a vége már tiszta salakmotor volt.
Na majd ütközünk. a fejleményeket meg megírom.
ui.: Motorosso soha!
[#4992272] 2015. 01. 08. 9:34
浪人
"mindenkit" :)
[#4992271] 2015. 01. 08. 9:33
浪人
Összeraktátok már a motort?! Legutóbb mikor beszéltünk nem volt rózsás a helyzet.

Még mindig nem találkoztam senkivel rajtad akinek lenne rsv4, ezért keresgélek. Jó lenne a szezonban összeszedni mindenkit és kimenni egy közös ringezésre

Misi
Debrecen
(Fehér APRC)