{{user.u == '' ? ' ' : user.u}} mégsem
[#3735650] 2011. 12. 01. 21:17
Bandi-T400
[#3691642] 2011. 10. 31. 8:21
KennyMccormik
[#3689340] 2011. 10. 29. 13:43
KennyMccormik
[#3561708] 2011. 08. 05. 17:27
RabócsiRing
MOTOROSOK FIGYELEM !
Éjszakai pályamotorozás augusztus 6-án (szombaton) a RabócsiRingen
Nyitás 19:00 Zárás várhatóan 02:00 óra.

Várunk minden motorost erre az igazán különleges és extrém éjszakára, és az azt követő hajnalig tartó after partyra. A pályán szállás foglalható 2500 Ft-tól, valamint lehetőség van sátorozásra is, melynek díja 1500 Ft. A pályamotorozás díja, mentő biztosításával 6000 Ft. Egyéb információ és JELENTKEZÉS a 06-30-274-0800 telefonszámon, vagy a ring@rabocsiring.hu e-mail címen.
[#3349153] 2011. 04. 15. 13:46
FeherCapa380
Megerkezett! Tuono V4R
[#3345414] 2011. 04. 13. 21:42
kawasaki53
Újdonság a motor vezérlésben!
Elektronika üza és gyújtás szab., különböző térképek és ezek kapcsolhatósága, TC, limiter, gyorsváltó kezelés...stb
Kiegészítő: gyorsváltó, funkció kapcsoló, kábelköteg...stb kívánság szerinti bővítés. Profi cucc kellemes ár
Minden pontos szakmai leírást és fórum hozzászólás itt megtalálható bikeinterceptor.com
[#3052113] 2010. 12. 14. 16:12
kawazsolti
Szia! Újban tudok segiteni! Adatlapomon elérsz!
[#2574358] 2010. 05. 13. 22:20
szabozoli
Szia spanni!

A Sugó-Motors-nak szokott lenni.(www.sugomotor.hu) vagy itt a fórumon is megtalálod őket az /alkatrészek/ topikban .

Üdv.:Zoli
[#2571076] 2010. 05. 12. 22:28
spanni
Sziasztok, ha valaki tud 2003. V.havi APRILIA RSV 1000R-hez hátsó főfék munkahengert, vagy esetleg bontót, ahol ez beszerezhető írja meg. Köszönöm a segítséget!
[#2076260] 2009. 11. 20. 21:05
kenyer
http://www.rsvforum.com/
Egy értékes cikk
[#1718214] 2009. 06. 17. 22:31
kenyer
MA pedig kipróbáltam
Álllatkirály
Kényelmes,gyors,agilis,e
rős,könnyű, a hangja meg függőséget okoz!
Szerelem a javából!
HITELTNEKEM
[#1702100] 2009. 06. 10. 22:36
kenyer
Ma megnéztem.
2 személyes a masina
az rsvforum.com on van róla kép.
De párom serint rettenet hátul
[#1503917] 2009. 03. 22. 18:14
SzékelyZsolt
igazad van!Lehet,hogy csak simán lázas vagyok vagy még esetleg klimax jöhet szóba!
[#1503660] 2009. 03. 22. 16:47
Diósgyőr
Az egyik kicsi,a másik nagy...hát neked már semmi se jó?
[#1503531] 2009. 03. 22. 15:29
SzékelyZsolt
diló nem anyahajót akarok én vezetni!
[#1502493] 2009. 03. 21. 22:01
Diósgyőr
Javaslom akkor a Boss Hoss V8-ast,
[#1502121] 2009. 03. 21. 20:20
Ro6i
Én még túrázni is elmennék vele! R6R-rel is lehet túrázni, előbb fogy el úgyis a nyál, minthogy beállna a hát-csukló-váll trió. Igazi sportmotoros tudja mire való az ilyen vas! Minden másra ott a túrázós BMW, Honda és a többiek!
RSV4 végre formailag és az apró részleteiben is felért a csúcsra. Biztos kitalálnak még majd rá vmi kakasülőt bizonyos cégek, hogy 2személyessé varázsolják. Nagyon tuti darab vas, a magam 179 cm-mel kényelmesnek ítéltem. Remélem az aprilia tesztnapon nem csak 1 lesz belőle!
[#1502118] 2009. 03. 21. 20:19
SzékelyZsolt
na ja!mind1 nekem a sima rsv jobban bejön !
[#1501915] 2009. 03. 21. 19:38
kenyer
Ez attól függ mire akarod használni. Túrázni nemvaló. De pályára tuti istenállat
[#1500890] 2009. 03. 21. 11:20
SzékelyZsolt
nekem meg pont ezért nem jönbe annyira ! Mert kicsi!Mint egy haccáz!
[#1487958] 2009. 03. 16. 21:34
Diósgyőr
Egyetértek
[#1487944] 2009. 03. 16. 21:29
kenyer
Sikerült feltennem rá, a dagadt valagam!
Még kényelmes is!
[#1481774] 2009. 03. 14. 20:09
Ro6i
Szerintem ezzel a géppel az Aprilia akkorát dobott, mint amekkorát optikailag a 600-as kategóriában a Yamaha mert az R6R-rel újítani. Csak az olaszok egy kompaktabb csomaggal próbálják újra megnyerni maguknak az embereket. Nekem leginkább az tetszik ebben a gépben, hogy kicsi (értem ezalatt a prototípus, igazi versenymotor méretet), tuning cuccok alapból (Öhlins csillapítók, Brembo féknyergek), gyönyörű lengőkar és fantasztikus kényelem a nyeregben (nem csuklógyilkos/görnyedős). Remélhetőleg látható lesz néhány az utcákon is. Biaggi és Nakano már biztos Top10-es menő lesz szerintem :) Nem nagyon kellene erre a vasra +költeni, mert fullosan jön ki a gyárból, ez nem hanyagolandó azért.
[#1481234] 2009. 03. 14. 16:43
R1DER
Nem is vette meg a kutya se az Sp-t... (pedig gyönyörű volt az is)
Igen, öhlins, marchesini, karboncuccok... éppen ezért mondtam példának a factorykat, akik ezt közel két millió Ft-tal kevesebbért ugyanígy fel vannak szerelve (jóóó, nem marchesini hanem OZ, de ez akkora különbség, hogy ha más lenne rajta a felirat senki észre nem venné )

Különben meg az is igaz, hogy tényleg az "érné meg", amelyik nem amortizálódik és évről évre többet ér.... van benne igazság
[#1481216] 2009. 03. 14. 16:28
996sps
Mi ez a megéri-neméri? Az a motor amelyik 3 guriga aztán hatot hoz a konyhára az megéri.