{{user.u == '' ? ' ' : user.u}} mégsem
[#44675] 2005. 09. 18. 20:29
kero88
[#44674] 2005. 09. 18. 20:27
kero88
Figyelj ,azi lyennel sona nem értettem egyet....hogy sok karbantartás meg ilyenek akinek olasz motorja van az szereti általában ,nekem is pár haveromnak van pl RayChu nak..övével 2éve semmi baj sincsen,pedig néha néha küldözgeti neki...
Ha ezzel is ugy akarsz menni mint egy 2T crossal akkor ugyan ugy kell karbantartani..
De ha ésszel még vele akkor elnyühetetlenek...
Ami meg faszság,hogy nem megbizhato a blokkjuk az azért hülye duma mert Rotax blokk van benne..Rotax blokkokat pedig a sárkányrepülőkbe raknak,....Ami ha beszarik akkor ott halnak meg...tehát ha szar lenne akkor ilyen célokra nem alkalmaznák...
A telo azok mint már irtam kibaszott jók....Az egész motor felépitése gyönyörü
Az enyémrol ne is beszéljunk,mert lesz rola nagyobb kép ami magáért beszél,ha valaki látott már szalon állapotu motort akkor ez szebb annál
A csavarok menetébe egy gramm por sincs...az Aprilias szerszámcsomagot én bongtottam ki....
Meg ilyenek
kérdezz ha valami konkrét érdekel
[#44672] 2005. 09. 18. 20:22
1000ccm
csáó!

haver szeretne venni 1ilyen motort, és hát az az igazság, hogy nem igen dícsérik az RX et! szar motor, sok karbantartás stb...!
ami azt illeti lehet hogy csak később jelentkeznek majd a hibái, de mégis te mit gondolsz róla? most elfogultság nélkül kérdezem!
[#44671] 2005. 09. 18. 20:19
kero88
Sziasztok! CRM ről most nyergeltem át egy ilyen vasra...mitnemondjak ,az RX vs CRM ég és föld...Az RX javára ,leirhatatlanul jobb.....kegyetlenek a teloi meg minden igazi HARD ENDURO!
De azért CRM et is szeretjük