Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Üdv .van egy kis probléma az rxel szinte pöcre indul.stabil alapjárat van viszont semmi nemváltozik gazadásra .legfeljebb kicsit hörög .benzin csap karbi szürők tiszták viszont semmi javulás.gyertya kormos mint mikor sokat kap .lehet esetleg membrán hiba?
Ja. Meg feladta a szolgálatot a hátsó belső gumi. 130/90-18-as a külső, milyen méretű belső kellene?
Hello!
Valaki tudna segíteni váltóolaj cserében?
Hol kell leengedni, feltölteni? (képpel lenne a legjobb)
Mennyi olaj kell?
Amire én használom egyszer-egyszer, arra tökéletesen elég ennyi teljesítmény.
Hat igen
De tobbet nem is varok el tole a 36 is boven eleg
Elvileg 36-ot írnak, aztán ki tudja.
Hát igy is eleg harapos a gepezet
A full poweros rx kb hany loero lehet? Akorul lehet mint az enyem ilyen 40le kb szerintem
Szerintem semmivel, inkább a gázreakció jobb egy kicsivel talán.
Ertem
Amugy mennyivel lesz erezhetobb a teljesitmenyen karbon lapokkal?
Örülök, hogy megoldódott a probléma. Amúgy ki lehet vágni a lapot, csak a rádiuszoknál meg kell fúrni, hogy ne legyen sarkos, mert akkor tényleg elreped. Én is vágtam minden motoromba, és bírja. Csak a tapasztalatomat osztottam meg.
A membrant kicserwltem 0.3 mm-es karbonra es ugye nem kivagottat rendeltem hanem lapot es en vagtam ki, hat nem kellett volna mert nem lehet kis olloval ugy kivagni hogy jo legyen es amikor szetszedtem latom hogy hosszaban el van repedve az egyik lap, visszatettem az eredeti membranokat es most valami rettenet ahogy megy az uj dugoval ( tudom meg be kell jaratni de azert na, a sebesseg mamora legyozott) 140 korul lehet a vege 15 48 as attetellel
Ismerős érzés :D Mi volt a baja, ha szabad tudni?
Hala Istennek, nem volt semmi komoly baja
Azben hulyesegem miatt nem volt jo
Koszonom a segitseget mindenkinek!
fals levegőt szimeringes létére csak gyujtás felől szivhat. Vagy hengertől. Ha a hengernél nem zár rendesen azt úgy tudod kipróbálni, hogy beindítod a motort, fogsz 1 doboz hidegindítót és körbefujod a hengert. ha felpörög akkor nem tömít megfelelően. Nem olajos ott? Egyébként nemhiszem, hogy ez lenne a baja :D
Tudom
Probaltam valahogy osszefuggoen irni ugylatszik meg gyakarolnom kell kicsit
Koszonom a segitseget holnap akkor atnezem rajta az aprobb dolgokat
Meg annyi lenne a kerdesem hogy egyik naprol a masikra lehet szimeringes egy motor? Mert ez az utolso tippem amire gondolni tudok hogy fals levegot sziv valahonnan
Értem, csak nem volt tiszta
Jelenleg van alapjarat
Mielott szetszedtem volna egyik naprol a masikra ment el az alapjarat
Azert van most alapjarat mert attettem a masik karbimat
Az elozo hozzaszolasomban ugy ertettem az elozo napot hogy az utolso menet elotti napra gondoltam
Most akkor van alapjárat vagy nincs, mert két hozzászólásodban két különböző állapotot említesz.
Gyertya? Esetleg dugulás is lehet a karbiban. Azt a szűrőt is megnézhetnéd, kitisztíthatnál mindent.
Csak meg azt nem ertem hogy amig nem nyultam hozza akkor is csinalta az utolso menetnel
Elozo nap tokeletesen ment es ugy letettem es masnap mennék vele es nincs alapjarat es nem is forog ki
Dadoghat a sok üzemanyagtól is. A középtartományt ami neked problémás azt a tűvel szabályzod. Ha lyukas lenne az úszód, akkor a túlfolyón is dőlne a benya.
Gondolod hogy sokat kapna vagy miert mondod a 150es főt?
Alapjarattal nincs gond az teljesen jo
Csak annyi a bajom vele hogy nem forog ki vagy neha kiforog uresen de ha megyek vele nem forog ki olyan mint ha nem lenne ereje de meg egyesben se forog ki nem nyit a power mert nem forog ki addig es amikor behuzom a kiplongot es leforgatom akkor felporog ugyahogy de hallom hogy dadog mintha nem kapna folyamatosan uzemanyagtot
Ma azt mondtak nekem hogy nezzem meg az uszot nincs e kilyukadva
Vagy van egyáltalán egyéb állítási lehetőséged az alapjáraton kívül?
Alapjárathoz 40-50 környéke kellene szerintem. Úgy gondolom megpróbálhatnád egy 150-es fővel, a tűt középre rakva. A melléklevegő csavar mennyire van kitekerve? 1,5 fordulatra állítsd be, így el kellene indúlnia.
A főfúvókám 170es
Azvalapjarati azt hiszem 11es
A szivato pedig 70es