{{user.u == '' ? ' ' : user.u}} mégsem
[#5620189] 2020. 05. 22. 19:08
Popeyed
Korabban volt rola téma.. Olvass vissza
[#5619721] 2020. 05. 20. 7:24
Zizizi72
Sziasztok.Tudna esetleg valaki segíteni hogy milyen erőssebb önindítóval ĺehet az rxvéjét helyettesíteni?Előre is köszönöm.
[#5619409] 2020. 05. 17. 22:53
Popeyed
Köszönöm a segitséged!!
[#5619408] 2020. 05. 17. 22:53
Popeyed
Hivlak!
[#5619182] 2020. 05. 16. 9:31
.M3nyus
Gyárilag rosszul volt meghúzva/ nem volt beragasztva.

Szerviz hírlevél róla:

https://drive.google.com/open?...

Olajpumpa felszívó kosarát is nézzétek meg nincs e eltömődve a levált tekercs daraboktól.
[#5618470] 2020. 05. 11. 12:22
Mr.Rack
Sziasztok!

Kb. 1 hónapja írtam ide töltés problémával kapcsolatban. Az előző héten megérkezett az új generátor, amit be is szereltem most hétvégén. Miután levettem a generátor deklit, egyből láthatóvá vált a hiba forrása. Erről tanúskodik a mellékelt kép is. Az új generátorral a motor szuper lett, a töltés megjavult. A motor pöc röfre indul és a töltés 14.1 - 14.3.
Viszont egy új és érdekes dolog jelentkezett és ebben szeretném kérni a tanácsokat. A "nagy műtét" után elvittem a motort egy próbakörre és azt tapasztaltam, hogy alapjáraton a fordulatszám visszajelzés tökéletes. Amint a motorral elindulok a kijelző meghülyül és rossz fordulatszámokat jelenít meg, a kijelzett tartomány teljesen véletszerűen 600 - 25.000. Sőt néha még a piros lámpa is felvillan, hogy a motor túl van pörgetve. Miközben a hangján hallom és a sebesség alapján a motor nem pörög jobban 4000-5000-nél. Amint visszaejtem a gázt, a kijelző megjavul és a fordulatszám kijelzés ismét tökéletes. Egyébként a motor teljesen jól működik és jobb mint valaha.

Szerintetek mi okozhatja a problémát? Esetleg túlmelegszik az olaj és az kavar be? Erre csak azért gondolok, mert mikor leeresztettem az olajat elégé csúnya barnás fekete volt, miközben a motorral alig mentem 600-700 km-t. Illetve lehet, hogy erről tanúskodik a kiszerelt generátoron lévő megfeketedés is?

Nagyon köszönöm a tanácsokat ismét!
Rack
[#5618466] 2020. 05. 11. 11:53
kistrojak
Nekem van hozzá, hívj fel, adatlapomon a telefonszámom
[#5618454] 2020. 05. 11. 9:41
Popeyed
Egyben adják..:/
[#5618452] 2020. 05. 11. 9:39
Popeyed
Mit gondolsz a tekercs felújítható vagy kuka? Az a baj, hogy csak tekercset nem találtam..
[#5618368] 2020. 05. 10. 20:37
petyarider
Kilazul. Loctite648kell neki meg normalis acelcsavar
[#5618304] 2020. 05. 10. 14:47
Popeyed
Üdv! Talalkozott már valaki hasonlóval? Mitől szakadhat el a csavar ilyen módon? A másik amit kivettem az meg félig kint volt..
[#5612853] 2020. 04. 16. 22:48
.M3nyus
12literes tank 150 euroért:

https://www.facebook.com/group...
[#5612789] 2020. 04. 16. 17:33
.M3nyus
Itt épp egy kínai robogó önindítóját hekkeli fel valaki:

https://www.facebook.com/group...
https://www.apriliaforum.com/f...

Yamaha WR450F öninditó is rárakható kis átalakítással:
https://www.apriliaforum.com/f...

A gyárit át lehet alakítani tűgörgősre:
https://drive.google.com/open?...
[#5610557] 2020. 04. 10. 9:19
Popeyed
Szevasztok! Van aki faragott már nagyobb önindítót a sárkányra? Kis faragással elvileg a beverly piaggio 350 önindító felmegy.
[#5610474] 2020. 04. 09. 19:22
Toyko
Nagyon köszönöm, holnap beszélek is velük.
[#5609998] 2020. 04. 08. 16:34
.M3nyus
Szia!

Budaörsi reptér sarkában vannak, Őket keresd, van kábelük (XV Tuner):

https://www.facebook.com/barra...
[#5609845] 2020. 04. 08. 9:52
Mr.Rack
Szia!

Köszönöm szépen a válaszodat !

A mai napon elvittem a gépet egy kicsit megjáratni, de sajnos a 12,8V fölé egyáltalán nem akart menni a töltés. Sajnos úgy néz ki, hogy valami tényleg defektes a gépben :( . Ezért berendeltem a generátort, feszültség szabályzót illetve a többi szükséges alkatrészt, ami majd még a cseréhez kelleni fog. Először majd megnézem, hogy mit muzsikál az új feszültség szabályzóval, ha az nem segít akkor jön a nagyobb műtét, a generátor csere. Mindenesetre majd megírom, hogy mi a vége illetve a probléma megoldása, hát ha tanulság lesz másoknak is :).

Rack
[#5609843] 2020. 04. 08. 9:51
Toyko
Sziasztok! SXV450-et vettem tavaly év végén. Budapesten az Eleven motornál kapott egy szervizt és utána leraktam télre. Szinte semmit nem mentem vele mióta megvettem.
Most olyan érzésem van mintha a gázkar csak ON-OFF állású lenne, szinte képtelenség vele egyenletesen menni. Rángat és rendkívül hirtelen gázreakciója van.

Lehet valahogy a gyújtást programozni?
Ti kihez hordjátok szervízbe?
[#5609462] 2020. 04. 06. 20:15
mosön
Ja,tegyél fel csekkolásként egy másik fesszabályzót,hogy azzal mit muzsikál!
[#5609460] 2020. 04. 06. 20:13
mosön
Azt hidd el,hogy 13,6-14,4 voltnak kell lennie minden járművön.Mindegy,hogy a legbutább kínai robogó,vagy egy V8-as Ford Mustang.
Viszont közvetlenül az aksisarunál mérjél feszültséget,az hiteles.
Fiam CBR400RR-jén a helyzetjelző izzóról vettem le a feszmérőre az áramot és 1 volttal kevesebbet mutat mint közvetlenül az aksi sarunál.
[#5609454] 2020. 04. 06. 19:59
Mr.Rack
Sziasztok!

Lassan már több 1,5 éve vagyok boldog tulajdonosa egy 2006-os Aprilia RXV 550-es motornak, ami át lett alakítva supermoto-nak. Amióta a motor hozzám került, egy jó nagy generálon esett át, azóta soha semmi problémám nem volt vele. Mindent megadok neki, amire szüksége van és ezt Ő szépen meg is hálálja. Egyetlen egy furcsa jelenség van, ami mindig vissza-visszatér amióta meg van. Sajnos 4-5 havonta akkumulátor cserét vagyok kénytelen tenni. Most tartok a 3. akkumulátornál és most elégeltem meg a dolgot, ezért felszereltem egy hitelesített feszmérőt. A töltési feszültség a feszmérő szerint 12,3V - 12,6V. Kértem az "okosoktól" segítséget és Ők azt mondják, hogy 13,8V - 14,4V -ig lenne "egészséges" a töltés. Szerintük itt valami nagyobb baj. Jelenleg az akkumulátor már annyira lemerült, hogy külső akkumulátor töltő segítségével kellett, hogy feltöltsem. Azonban sajnos már ez is átment mély kisülés állapotába, mivel a töltő kb. 20 perc alatt teljesen feltöltött állapotot mutatott. A motor a feltöltött aksival elsőre indult, és a képen illetve a videón is látható töltési feszültséget produkálta.

A kérdésem az lenne, hogy tényleg ennyire kevés ez? Lehet, hogy a generátorral esetleg a feszültség szabályzóval vannak problémák? Mit gondoltok, mi okozhatja ezt?

Videó: https://www.sportmotor.hu/vide...

Köszönöm szépen a válaszokat és a segítséget!
Rack
[#5609449] 2020. 04. 06. 19:59
Mr.Rack
Sziasztok!

Lassan már több mint 1,5 éve vagyok boldog tulajdonosa egy 2006-os Aprilia RXV 550-es motornak, ami át lett alakítva supermoto-nak. Amikor a motor hozzám került, egy jó nagy generálon esett át, azóta soha semmi problémám nem volt vele. Mindent megadok neki, amire szüksége van és ezt Ő szépen meg is hálálja. Egyetlen egy furcsa jelenség van, ami mindig vissza-visszatér amióta meg van. Sajnos 4-5 havonta akkumulátor cserét vagyok kénytelen tenni. Most tartok a 3. akkumulátornál és most elégeltem meg a dolgot, ezért felszereltem egy hitelesített feszmérőt. A töltési feszültség a feszmérő szerint 12,3V - 12,6V, ezért kértem az "okosoktól" segítséget és Ők azt mondták, hogy 13,8V - 14,4V-ig lenne egészséges a töltés. Szerintük itt valami nagyobb baj van. Jelenlegi akkumulátor már annyira lemerült megint, hogy külső akkumulátor töltő segítségével kellett, hogy feltöltsem. Azonban sajnos már ez is átment mély kisülés állapotába, mivel a töltő kb. 20 perc alatt teljesen feltöltött állapotot mutatott. A motor a feltöltött aksival elsőre indult, és a képen illetve a videón látható töltési feszültséget produkálta.

A kérdésem az lenne, hogy tényleg ennyire kevés ez? Lehet, hogy a generátorral esetleg a feszültségszabályzóval vannak problémák? Mit gondoltok, mi okozhatja ezt?

Videó: https://www.sportmotor.hu/vide...

Köszönöm a válaszokat!
Rack
[#5604011] 2020. 03. 22. 16:57
lacigazda
Köszi a segítséget. Figyelem majd
[#5603158] 2020. 03. 21. 9:28
.M3nyus
Szia!

12literes tank ritkán szokott lenni eladó Ebayen, és 1-2 külfödi SXV/RXV facebook csoportban.
Olasz "jófogás" oldalon is sok alkatrész szokott lenni:
https://www.subito.it/annunci-...
[#5600679] 2020. 03. 14. 19:45
lacigazda
Sziasztok!
Rég írtam ide.
Nos, az olasz megadta magát. 6000km ment el. Nem indul. Úgy döntöttem nem adom el, felújítom(remélem lesz rá pénzem). Megcsinálom tutira, mert nekem ez a vas kell. Keresek túratankot. Ki látott hol, mennyiért. A fogyasztást szeretném majd lecsökkenteni 12 ről. Kinek van ötlete? Esetleg még silmoto rendszer, új hűtő jöhez szóba, bár terepre nem biztos hogy kell. Okoskodjunk!