Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

vagy is a nyomásszabályzó ? de 2,5 bárnál meg nyit akkor nem értem
Akkor megvan a baj ha a kompresszor csövén jön visszafelé a benzin akkor átszakadt a nyomástartód akkor azért úszik a gyertya a benzinben
és még annyi,hogy mikor a kompreszór kompreszíó mérést csináltam akkor az üzem anyagot spricelte felfelé a levegő csatlakozásánál felfelé
köszi holnap mérek még anyi,hogy az injektor az még fekete színű és a porcelán résznél könyen megy be a helyére s könyen ki tudom huzni
A gyertya gondolom én már a sok indítgatástól tocsog s jobb szerivel az már tönkre is ment esetleg egy kiszellőztetés és egy új gyertya segíthet ha valóban a motor többi része olyan amilyennek elmondtad esetleg még egy kompressziót mérnék mivel ha túl kevés attól sem indul
Ha meghagyod az 1-et is meg a 2-öt is igazából fog szikrázni egynél is meg kettőnél is de mivel a kettőnél már megtörténik a robbanás az egynél létrejövő szikrára már nem lesz szükség
az a bajom piciz hogy a tippelésre nem köszörűlhetem le a többit.... Így dilemma továbbra is fennáll 1mm nél is van meg 2mm nél is mivan ha meghagyom ezt a 2 lágyvasat? Az gondlehet?
indul néha, nem mindig pörög ki AC pumpa működik 8bar, kompresszor működik 5 bár, 2,5 bar nyomásszabályzó szelep, engedi el a nyomást, a gyertya sok anyagot kap , a injektor szépen porlaszt ,de a gyertya tocsog a benzintől. Megkérdezhetem, hogy ki tud segíteni.
Szerintem a ditech változó előgyújtással müxik de a legtöbb robogónak minimum 1,5mm az előgyújtása vagy attól több így inkább a 2-re tippelnék mint az egyre
Mert jobban porlaszt mint a karbi (apróbb szemű az üzemanyag levegő keverék) így hamarabb megfagy a fojadék...ha jól sejtem
Gyerekek az injektoros robogok mért nem szeretnek hidegben indulni ???
Milyen osztott gázbovdent ajánlotok? Amivel üzemeltetni tudom majd a karbit, és a folytószelepet, abban az esetben ha benmarad a rendszerben az ecu
a felső holtpont tól vissza 1mm re van egy pöcök, és 2mm nél is van egy nah akkó melyik?
Ment privát.
Knitter köszi én is így sejtettem.
A gyújtás időpontjának a felső holtpont előtt kell lennie, 1-2 mm-el. (Minden motornál más!) Ezt a bütyköt keresd meg a lendkeréken, a többi nem kell.
piciz köszi!
Akkor passz.
Ezt is használtam már,kb 2 hónapja nem volram itt....
Valszeg a régi fórummotornál voltál bereggeleve,és az új kéri az újat.
Tudom az email címem meg mindent, de ide csak új címet meg jelszó cserèt ír....
.ez nem qz a felület......
Tán mert ahány bütyök annyi jel a hagyományos gyújtásnak meg ugye csak egy kell pont ott ahol a szikrát adnia kell a többi jel az ecu-nak volt lényeg hogy mit mikor csináljon
szóval lendkerék ügyben ennyi a segítségem? Amúgy valaki mondja már el hogy miért kell lecsiszolnom a"felesleges" fém bütyköket?
Itt csak úl emailcím változtatás van meg jelszó csere....
Hosszú fekete csík fent,jobb szélen kis emberke ikonra ráböksz és kéri az email-t meg jelszót.Ha még emlékszel rá.Ha nem csinál új acc-ot vagy kérj jelszó és email emlékeztetőt.

És mikor a toppon volt a ditekk gyakorlatilag csak malossi alkatrészekből állt,valósan ment 90-et alattam ami 100+kilót jelent.De még életemben nem anyáztam annyit mint a ditekkel.
Viszont szerettem.
Az nem indult 10 fok alatt csak ha kapott a gyertyanílásba pici benzint sok állás után.Nyáron pöcc-röff mikor jó kedde volt.NGK gyertyát nem szerette csak a championt.
És egy régi fém házas réz színű inyektorral ment a legstabilabban,tudja fene miből bontották ki.