Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Halihó! Hozzám került egy Aprilia sr 50 factory, nem sokat tudok sajnos az előéletéről. Ma mentem vele kicsit, és észrevettem, hogy 45-50 körül elkezd szaggatni, mintha kihagyna a gyújtás a kipufogó durran párszor,majd újra magához tér, volt hogy leállt, újraindítottam, utána meg egyből mintha mi sem történt volna. Persze ezt nem folyamatosan csinálja utána mentem vele egy 6-7 kilométert gond nélkül. Nekem olyan mintha nem kapna anyagot. Még nem böngésztem át a fórumot A-tól Z-ig látom, hogy sajnos injektoros gépet fogtam ki. A kérdésem, hogy miket vizsgáljak meg esetleg mit cseréljek ki. Elsőre gondoltam, hogy benzin, illetve levegőszűrőt cserélek, hátha megoldódik, ha mégsem hogyan tovább?
Eladó Romet Kadet 780 segédmotor működőképes állapotban. Nem egy mai darab, nem is hibátlan, de működik. Új lánckerekek, új lánc van rajta. Ha nem megy el egy héten belül, akkor szétbontom. Esetleg cserélhető is 2 db Simson, Romet, stb kerékre, amin használható gumik vannak. (Kézikocsit akarok építeni, ezért kell a két kerék. Ha nem kapok ilyet, akkor sajnos a Romet lesz az áldozat.) :(
nem csak ez a gond mert már én is gondoltam rá hogy rá ragasztok lágy vasat, hanem hogy ismét leválltak a mágnesok és boldogságomra odabascott a tekercsnek is, és ripityára tört 1db a 4 mágnesból. Így mindenképpen vennem kell egy lendkereket. Szerencsére tekercsem vam 1 plusz darabom, azt cserélni tudom.
Esetleg lehet egyszerűbb ( persze csak ha kiadja) az ékpályát arrébb kialakítani. Ha nem csak tizedekkel kell arébb rakni ,akkor szerintem egy fűrészlap meg egy tűreszelővel kialakítható az uj ékpálya. Persze ha van egy erre alkalmas marógéped azzal még egyszerűbb.
Keress egy lágyvas darabot (pl rossz winchesterben van ilyen) és awi-val vagy co-val pöttyintsd oda, majd csiszold megfelelő magasságúra. Akár ragaszthatod is, valami normális 2K ragasztóval. Emiatt ne vegyél új lendkereket.
múltkor a mágnesokkal szívtam hogy levállt róla, most meg kiderűlt hogy a megadottak alapján rossz jeladót hagytam meg. A felső holtponttól vissza 1mmrt kellett volba meghagynom. És mégsem azt amit írtatok....
szükségem lenne egy mitsuba lendkerékre nincs valakinel eladó?
nah ma úgynézki a dolog, hogy összeállt végre a járgányom, folyadékokkal feltöltve, karbi a helyén, bowden is bekötve. Most épp az akkut töltöm, és meglátjuk elindúl e a paripa. Gyakorlatilag a burkolatokon kívül minden helyén. Készítek majd videó az első indításról, és a bekötésekről.
Nekem van hasonló, a fénye megfelelően erős, de nincs benne határoló a fénysugárnak, szerintem legalább 60 fokos szögben sugároz, nem lehet jól beállítani a forgalomban való használathoz. Ha mondjuk éjszaka az erdőben akarsz menni, oda jó lehet.
Vagy ha applikálsz bele valami terelőt, nem nagy ördöngösség.
mumtaz mi történt?
Sziasztok !
Szerintetek használható ez a lámpa SR-rel ?
https://www.aliexpress.com/ite...
Ha esetleg valakit érdekel, eladóvá vált szép paripám. https://www.hasznaltauto.hu/motor/aprilia/aprilia_leonardo_150-11133867
Kompresszió mérése teljesen nyitott fojtószeleppel történjen!
Nem mondok semmit:

http://youtu.be/P5c_T11IWVk
Nem csak símán öninditozva semmi gázhuzás
Sziasztok nyomásszabályzó szelep volt a baja a dítech -nek mostmár pöcc röff indul.
Amúgy hogy mérted remélem miközben önindítóztál csutka gázt húztál
SR gyári könyve 10,7-et ír gyári értéknek tapasztalataim alapján 4,5-5 környékén már nagyon el sem indul egyik sem mindegy milyen robogó is az áldozat
Mennyi volna az ideális ami jonak számit
Igen, első körben én is erre tippeltem. Google fotókat néztem, talán fekvő levegősé..Kár, hogy nem látszik a másik oldala.
Egyébként eladó a sárvédő :)
Hát a 6 bár elég gyatra
Gyerekek tavaj vettem egy zsír új hengert komplettan majdnem 50 ropi volt azt irták gyári minöségű van benne 650 km szép finoman járatgattam semmi gyilkolás tegnap meg mértem a kompressziót benne 6 ot nyomott nemtudom ez jó vagy kevés nemtudom köze van e hogy kurva nehezen indul
Sziasztok. .szerintem sr old ...
Ok, köszi..várom a tobbieket is :)
Nem a Piaggio blokkos Ditech-e az tuti.