Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Kevés benzin, vagy sok levegő. Légszűrő nélkül amúgy se lehet használni és beállítani se tudod tökéletesen. Fontosak még a megfelelő fúvókák és a síbertű se mindegy hová van rakva. Szóval a megfelelő keverék beállítása nem egyszerű és elég hosszadalmas, sok állítgatással járó folyamat. Mekkora henger van rajta és milyen ill. mekkora a karburátor?
Piciz az mit jelent hogy szegény? Kevés a benzin, vagy kevés a levegő? Ezt sosem értettem
Eryk04 igen elárulom, a karbi és a szelep között szívott fars levegőt. Letömítettem és már is megoldódott a gond. Viszont sokáig tartott mire volt annyi pénzem hogy megvegyem a megfelelő alkatrészeket. És még van mit cserélnem.

Freelac igen ez a probléma jött ki a motoron, mikor mentem próbakörre. Kb 1 km után lefullad a gép. Én ara gyanakodok hogy a karbinak nem tesz jót hogy ennyire megvan dőlve, így be kell szereznem egy karbishoz való szívó csonkot. És egy légszűrőházat. Erre ismételten várnom kel egy hónapot, mert ehónapban a berugókaros oldaldeklit vettem meg a motorra. Viszont az alapjárati ingadozás továbbra is problémája a motornak. Ugyan úgy csinál mint amikor injektoros volt. Így valószínű hogy az ecu vezérel valamit. Mint látjátok villog is a kontroll lámpa. És a hőgombámmal is baj van mert nem jelzi a víz hőmérsékletet, és nem indítja be a ventillátort sem. Gondolkozom még hogy valahogy kiiktatom még is csak az ecu t a rendszerből, és cdi-s gyújtásra építem meg a motort. Lehet ekkor már nem lesz gond tovább az alapjárat.
Így képről igen szegénynek néz ki de aztán a fényképezőn is múlik
Pont ferde a videó, de nem túlságosan előre dől az a karbi?
Ha ezt sok kilométer megtétele után mutatná, akkor énszerintem kicsit világos, de mivel ki tudja, a fényképező hogyan van beállítva, akár még tökéletes is lehetne.
No és el is árulod a hiba okát? Ez egy hosszú vágta volt mire felbőgött a masina.
freelac köszi megtaláltam a hiba okát. Már reagál. A videó akkor készült amikor még kerestem a forrást.
srácok ez jót jelent?
A karbit fújd körbe féktisztítóval, ha megemelkedik az alapjárat, akkor biztos, hogy onnét is szív levegőt, ahol nem kéne.
Javaslat?
és fekete a gyertya meg füstöl
Múúúúúkodik a motorom! Ma mán pöfögött a kicsike, csak szerintem fars levegőt szív valahunnan, mert ingadozóan jár, és nem tudok alapjáratot állítani. Nem reagál sem az alapjárati csavarra, sem pedíg a levegő csavarra.
Szerintem hohóóórgászik...
Használható már a szörnyeteg?
végre nincs hó komám te hol lax hogy hózol?
Hohóó
Ez esetleg: http://www.vatera.hu/aprilia-sr-elso-teleszkop-2452068734.html
Bontottban, ha szerencséd van, ki tudsz fogni használhatót.
Bár továbbra se nagyon értem hogy hogyan tud annyira megrozsdásodni. Ha a szár kívül nem korrodált, a krómozás nem sérült, a szimering új, a rugó jó, mi lehet még rossz. A csizmát belőlről ki lehet tisztítani, utána már új olajjal jónak kellene lenni.
Köszönöm a linket! Sajnos belül megette a rozsda, ne kérdezd hogy. Olaj és szimering csere megvolt, nem segített. De látva hogy 50ezer körül van, ennyit nem éri meg rákölteni.
Csak hogy lásd az árakat, itt szemezgethetsz:
http://sracing.hu/futomu___fek...
Mi ment benne tönkre? Szimeringet olajat lehet benne cserélni. Ha csak nem hajlott el, vagy lett csupa rozsda, minek cserélnéd ki.
Sziasztok! Már jópár éve van egy Aprilia SR50-em, a régi kasztnis, levegős 1996-os. Az évek során tönkrement az első teleszkóp, cserére szorul. Azaz szorulna, ha bármelyik általam ismert webshopból tudnék két első teleszkópot rendelni, de sajnos sehol nincs. Van valakinek ötlete, honnan tudnék szerezni?