Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ironia volt komám! Dehogy bontom meg. Végre működik a jetforce úgy ahogy, ezzel meg semmi baj, így miért tennék tönkre 2 motort? Azér nem vagyok meg bolondúlva.
Trabantba is lehet Merci motort építeni. Megéri?!... Miért szednéd szét azt a szerencsétlen kínai 4T-t, mikor üzemképes úgy ahogy van? Miért szednéd szét és miért akarsz belőle egy másikat építeni, mikor szerintem 'hót ziher' hogy a felfogatások, kábelezés, stb, stb miatt egy ordas nagy szo...nak nézel elébe?! Persze ha szereted magad szo....ni az más. Nem vágom...
Szerintetek megoldható? Léghűtéses 4ütemű 125-ös blokk. Ugyan akkora kerék méret mint a jetforc....
akkor javallat, hogy a tűt feljebb vegyem, így több benya jut a henerbe és jobb lesz a kenése?

Edu bekötés pedíg nekem nagy falat, hidjétek el, ehez teljesen töketlen vagyok.

Viszont tegnap kaptam egy 4ütemű 125-ös kínai robogót, full ingyen. Működik rendesen, lehet belekéne faragnom annak a cuccait?, pl elktronikát, blokkot kompletten átrakni a jetforce vázába? Hisz gyártottak 125-öst ebből a típusból.....
Szo szerint igy jartam en is a megszorulasokat kiveve, mert akkor mar eleg kopott volt a henger, amikor atalakitottam karbisra a ditech-et es jatszottam a karbival. Nekem az hozta meg a megoldast, hogy hegyesebb subertut rktam bele, ami volt a karbiban, az majdnem teljesen egyforma vastag volt a ket vegen. Amikor hegyesebb lett benne, akkor ugye nagyobb gaznal tobb uzemanyago engedett a motorba, igy elbirta a kisebb fuvokat is.
Ez egy levegős old sr, az ülés alatt van a karbi, szét kell bombázni rendesen, ha nem akar kinlódni az ember.
Nekem piaggio-volt,nem volt nehéz.
Majd nézek egy olyat is, csak akkor kezdődik elölről a próbálkozás, mekkora fúvóka, tű hol legyen.....
Ráadásul elég sz@rul szerelhető ez a tipus.
Nem kell,csak elég.
Miért kell kisebb egy vashengerhez, mint a másikhoz?
Sima 70-es vashengereshez elég a 17,5-es.A 19-es volt a HEBO valami aluhengeremhez.Asse volt takarékos.
Alkalmi vétel volt, gondoltam nem lesz az rossz. Menni megy is rendesen, cserébe leeszi rólam a gatyát.
17,5-es jobb lenne.
Én is 70-es hengerrel gurígatom az öreg sr-em. 19-es karbival, 80-as főfúvókával. Így hidegen indul szívató nélkül és közvetlen első indítás után darál elég rendesen. Próbáltam visszább venni a fúvókából, de ha már 78-as volt benne, még legjobban felemelt tűvel is képes volt megszorulni. Egyszóval, nem egyszerű a karburátor behangolása úgy, hogy az majdnem minden terhelésen közel ideálisan működjön. Igazából ezek az egyszerű karbik ezt nem is tudják.
Ja értem. Amúgy ez egy nem megvetendő eljárás, sőt, tulajdonképpen akár dicséretes is. Engem csak 15-20 ezer helyett az 5-7 ezernyi pénz volt az, ami motivált arra, hogy a használtat válasszam. De akkor is, egy új motornál azért elkéne a nagyobb mennyiségű benzin a normál üzemmódhoz képest. Nekem most egy 80-as van benne a... a... nem is tudom, mekkora volt benne, de nem baj, mert félreraktam, de olyan 70-es körül volt.
Én javasolnám neked az átnézést.
Ha bontott cdi-t veszel, ahhoz meg van bekötés ezernyi, nem is kell nagyon érteni, minden színnel van jelölve, elrontani csak direkt lehet. Szerintem.
Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni aprilia sr old első teleszkópba mennyi olaj kell és hogyan kell feltölteni van e vmi különleges technikája(Teleszkóp drabokra szedve)? Keresek Aprilia sr old jobb oldali első teleszkópot vagy akár párban is! Válaszokat előre is köszönöm! Üdv
Ami igazából problémás lehet hogy nem találok belőle tsdi hez csak di-tech hez valótígy nemtudni hogy működne e vele......
én már a használt cuccokban nem bízom. Jópárszor befürödtem velük... Már erősen elgondolkodtam a malossi által gyártott átalakító szetten is, hogy megvásárolom,mert valóban kókler módszer így az egész, és ez nekem nem pálya. Másrészt már írtam hogy nem értek az elekteonikához, így ha vennék is egy cdi-t gőzöm sincs hogy álljak neki bekötni. Ezért első körben lecserélném a vezeték köteget egy c-tech típuséra. Amiben alapból megvan a helye a cdi-nek. De ez sem olcsóbb megoldás a malossi cuccnál, mert mire megveszem a köteget, a cdi-t a műszerfalat, már közel azonos összegnél járok.
nem nem használt a larbi gyári új még nem volt elötte motoron soha.
...ja a tunerekre úgy értem, hogy gondolom használtan vetted a karbit, tehát elég jó eséllyel már nem gyári, vagyis kendácsolt. Olyan ez, mint a használt autó, vásárlás után érdemes egyből vezérlést meg olajat cserélni, ha csak nem a saját apukád adta át és ezért követhető az előzmény.
Uh, az új hengert csak úgy beraktad a fúvókák ellenőrzése nélkül? Egyébként én azt látom, hogy a főfúvókán kívül 99%-ban nem cserélnek semmit a tunerek, pedig én szoptam eleget a súbertű típusával (vagyis tehát a geometriájával), tehát neked sem kell szerintem másra készülnöd, de én tutira nem mertem volna elindítani így. Ha szegény a keveréked, akkor szerintem ne is erőltesd, mert a benzin másodsorban a hengert belülről is hűti, a szegény keverék, amiben kevés a benzin még be is tehet az új hengerednek.
Én úgy gondolom, bejáratás ideje alatt a legnagyobb kell amivel még nem darál melegen*, aztán ha összekopott, akkor lehet vele játszani lefelé.

* ésszerű határok között persze
Ezerszer jobban járnál, ha nem ilyen öszvér megoldás lenne, Emlékszem, a fordulatszámmérő miatt gondoltad így, de szerintem annak az átalakításával előrébb lennél, hogy megoldanád a meghajtását valahogyan az ECU nélkül.
A karbi meg nagyon csálén áll, szerintem az úszóházban így a fele nyál sincs, hamar "kiszárad" a főfuvinak a nyílása.
Megrendeltem hozzá a megfelelő szívó csonkot. Viszont még elképzelésem sincs hogyan iktassam ki Az ecu t a rendszerből...teljes vezeték köteget kéne cserélnem, gyújtás alaplapot cdi- műszerfalat, és vezérlés is kellene az olajpumpához......erre már nincs pénzem. Így is rengetegben van már a motor. Szóval valami olcsó megoldásra lenne szükségem.
Eryk04 légszűrővel állítottam be. 70es henger, 17-es karbi.shubertű középen. Fúvókák méretét nem néztem.
Valaki tudna ajánlani Ditech szakértőt? Budapesten környékén.