Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok!

Más is találkozott azzal, hogy a street első lámpája bepárásodik?
Sziasztok!

SR 50 karburátor alján lévő túlfolyó hova van bekötve mert az enyémen még cső sincs rajta, kell oda valami?

Jelenség hogy hidegen 30-40km/h-ig gyönyörűen felgyorsul jó erő van benne de ott megragad (mintha autót húzatnám pl 2-ben és raknék neki egy 5 öt,6ot). onnan nagyon nehezen gyorsul ha dombot kap csak küzd, 60-70nél ismét kap egy kis erőt. Többször jártam mostanában úgy vele, hogy hosszabb emelkedőn küzd de a végére már csak berreg alig van hangja nem is pörög fel, állóhelyzetbe hiába húzom neki van egy kis hanga de semmi ereje. Várok vele 1-2 órát ismét elindul.
Sziasztok!!

Van egy tuningolt 1999-es vizes Sr50-em amin 70ccm-es stage 6 hengerszett van,polini racing variátor kompletten...malossi kevlár ékszíj,kuplung is teljesen le lett cserélve az is polini racing kuplungra,kipufogó pedig gianelli reverse..... viszont a karbim az csak 17.5-es dellorto gondolokozom hogy veszek rá egy 21mm-es dellortot. A kérdésem hogy a több fogyasztáson kívül milyen eredményeket várhatok nagyobb karburátorral? A válszokat köszönöm!
Ez mondjuk igaz...
Azért azt jó tudni hogy ha morini ditech-je van a runner purejet kompresszor és elektronika nem lesz jó hozzá.
Inyektor igen.
Találtam egy hozzászólást róla:
" SRforever
Helló.
Először is majd próbáld meg úgy h mielőtt ráadod a gyújtást már akkor benyomod mode gombot és várod még betölt ha mákod van ígyis kiveszi, hanem akkor pedig menübe kell valamilyen módba belépni és be kell írni h 45256 , csak erre már nem emlékszek mert már rég elpasszoltam gyári műszerfalat. "
Ez itt a reklám helye:
http://www.vatera.hu/elado-gilera-runner-purejet-alakatresznek-2546293568.html
Sziasztok
Szeretnék érdeklődni hogy benzinpumpát és légkompresszort használtan hol tudok beszerezni?2003-as ditech-em van,ja és a hozzá tartozó csöveket is be szeretném szerezni...jelenleg karbisra van alakítva de úgy hogy kivették a pillangószelepet és karbit tettek oda,két bowdenes a gáz és a pillangóstorok is mozog...én vissza szeretném alakítani injektorosra mert ez a karbis nagyon megbízhatatlan...hol indul hol nem,hol van alapjárat hol nincs...
Köszönök minden infót előre is.
Bekötési illetve szerelési rajzot,ábrát fotót is kérhetnék?
Sziasztok!

SR 50 karburátor alján lévő túlfolyó hova van bekötve mert az enyémen még cső sincs rajta, kell oda valami?

Jelenség hogy hidegen 30-40km/h-ig gyönyörűen felgyorsul jó erő van benne de ott megragad (mintha autót húzatnám pl 2-ben és raknék neki egy 5 öt,6ot). onnan nagyon nehezen gyorsul ha dombot kap csak küzd, 60-70nél ismét kap egy kis erőt. Többször jártam mostanában úgy vele, hogy hosszabb emelkedőn küzd de a végére már csak berreg alig van hangja nem is pörög fel, állóhelyzetbe hiába húzom neki van egy kis hanga de semmi ereje. Várok vele 1-2 órát ismét elindul.
És ezt hogyan lehet megvalósítani? Le tudnád írni kérlek?
Igen
Üdv! Arról szeretnék érdeklődni, hogy a 2007-es DiTech kilométer óráján megjelenő szervizkulcsot a menüben valahogyan lehet-e törölni, bármilyen külső eszköz csatlakoztatása nélkül?
A Válaszokat előre is köszönöm!
500 km az még nem minősül bejáratottnak igen a gyertya helyén lehet mérni és mindenképpen 10 bár vagy a felett ha lazábbra sikerült a fúrás azon az új dugó gyűrű nem segít
Köszi a gyors választ! Már több mint 500 km-t megtett a motor fúrás után, alacsony fordulaton megtéve. Mekkora kompresszió lesz a megfelelő? (Kompressziót mérni a gyertya helyére betekert mérőárával lehet csak vagy van más módszer is)? Ha alacsony az érték, akkor új dugó?
Először is frissen fúrva nem a végsebességet tesztelni másodszor be kell neki még kopni harmadszor lehet lazára illesztették a fúráskor mérj egy kompressziót hidegen
Szia!
A vario probléma megoldódott!
Szerinted miért lehet az, hogy a motorfelújítás után nem akar annyit menni végsebességre mint elötte. (Furtak,dugo,gyürü,csapágy,stb) 10-15km/h-val lassabb. Vario belett hangolva rendesen. Mit tudnék vele csinálni, hogy megibt menjen rendesen? Most csak 65 a vég. Köszi a választ!
Köszi a választ! Az a helyzet hogy gyárit vettem, de nagyon akadt, pedig a helyére szépen bepattant. De veszek másikat, ugyse nagy összeg. De lehet sorjás valahol, az a baja. De köszi négegyszer ;)
Szinte biztos, hogy a szorulás miatt nem megy a motorod rendesen. A csúszkákat nem véletlenül hívják csúszkának, nem pedig szorulkának. :-)
A két variátorfélnek finoman, akadás nélkül kell illeszkednijük egymáshoz. Szedd szét és nézd meg, újra, tényleg jól raktad e össze (bár nagyon elrontani sem lehet), aztán egy régi csúszkát hasonlíts össze egy újjal. Lehet nem jót vettél vagy nem jót adtak neked a boltban.

PS: Tesóm robeszében meg csak két csúszka volt három helyett, de ment rendesen.. XD
Sziasztok!
Segítsetek ha tudtok légyszi.
A variátorban kicseréltem a csúszkákat, de már összerakáskor is szorult a variátor két fele, kipróbáltam és csutka gázzal is alig megy, végsebeségről meg ne js beszéljünk! Ez a szorulás miatt lehet vagy rosszul tettem vissza valamit? Aki tudja az írjon! Köszi :)
Sikerült szétszedni és kitisztítani az olajcsonkot a karbin.
Meglepően tapasztaltam, hogy teljesen tiszta volt és a korábbi olajozási hibát nem ez okozta. Végül meg lett annak az oka is. Az olajtartály a kifolyónál eresztett és szépen elfolyt az összes olaj a tankból. Az előző gazdi ezt úgy oldotta meg, hogy egyszerüen keveréket tankolt onnantól kezdve.
Szeretném visszaalakítani önolajozóra, szóval az olajozórendszer eleje (tank) és a vége (csonk a karbin) már rendben van, csak a közte lévő elemeket kell megcsinálni.
Az olajpumpát mindenképp le akarom tesztelni élesre alakítás elött, mert ki tudja meddig ment üresen és ez mit okozott benne... ( tartály feltöltése, olajpumpa légtelenítése, megforgatás fúrógéppel, miközben figyelem az olajcsonkot kiszerelt állapotban, jön e rajta az olaj...)

G.
Sziasztok
Szeretnék érdeklődni hogy benzinpumpát és légkompresszort használtan hol tudok beszerezni?2003-as ditech-em van,ja és a hozzá tartozó csöveket is be szeretném szerezni...jelenleg karbisra van alakítva de úgy hogy kivették a pillangószelepet és karbit tettek oda,két bowdenes a gáz és a pillangóstorok is mozog...én vissza szeretném alakítani injektorosra mert ez a karbis nagyon megbízhatatlan...hol indul hol nem,hol van alapjárat hol nincs...
Köszönök minden infót előre is.
Bekötési illetve szerelési rajzot,ábrát fotót is kérhetnék?
Van benne egy rugóval terhelt golyó, ami elvileg nem engedi át az olajat ha nem jár az olajadagoló hajtása. Nálam pld. ez átereszt így álló motornál is szivárog az olaj. Bele van sajtolva a szelep az olajadagolóba, legalább is a saját robogómon.
Üdv.
Kérdésem lenne:
Piaggio blokkos, karbis gépnél az olajpumpától jövő vezeték a karbi egyik csonkjára megy. Van e ebben a csonkban valamiféle visszacsapó golyós szelep, vagy hasonló?
Azért kérdem, mert tesóm robogóján ki van kötve a különolajozás (így vette) és keverékkel megy, de az olajvezetékek rajta maradtak a karbin, meg az olajpumpán is (tartály már rég üres) Arra gondoltam, hogy valamikor besülhetett a dugattyú, mert nem kapott olajat és talán emiatt a kis csonk miatt történhetett a karbin. Egyik irányban sem tudtunk átfújni rajta, ill vékony drótdarab (seprü keféjéből egy szálacska) sem ment át rajta.
Szóval most vagy ennyire el van tömődve, vagy van benne valamilyen szelep és az van ennyire eltömődve? A karbi többi része is jó koszos volt. (sokat állt a gép azelött)

Válaszadóknak köszönet! :-)
Üdv.
Én biztosan tavasszal, vagy kora nyári időszakban vennék új robogót, így ha bármilyen rejtett gyári hibája lenne, hamarabb észre lehetne venni, mintha mondjuk télen vennéd meg és 3-4 hónapot csak állna egy garázsban...

Szerintem.