Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia!

Sajnos a saját robogómon nem ilyen a kialakítása, másképpen van belesajtolva a házba a csonk így nem nagyon lehet kicibálni belőle.
A kipufogó megint feladta a leckét, hiába lett megműtve, mert valami dugulás lett benne újólag. Újra az volt a jelenség, hogy elerőtlenedett és álló helyből nagyon nehézkes volt újra mozgásba lendülni. Ideiglenes megoldásként a "CO" beállító csatlakozási helyéről kitekertem a a csavart így megy csak, mert egyszerűen nem tudja átengedni a keletkezett kipufogógázt. Leszereltem és azt hiszem még jobban ki kell takarítani a felesleges elemeket belőle. A festése amúgy eddig nagyon jól bírja,, nincsen egy rozsdafolt sem rajta.
Rossz karburátor beállítás, rossz gyertya vs gyertyahézag, rossz gyújtás elektronika rossz gyújtásjeladó stb kismillió baja lehet
Hali.
Aprilia sr 50 replica nyélgázra letilt a gyujtás megful. D e ha fokozatosan gyorsítok semmi gond. Mi lehet a gond? Hengercsere volt
Attól még nem tűnik el az áram a rendszerből. :)
Gyújtáskapcsoló.
A varió forog? A kuplung forog? A szíj nem füstöl? Ez esetben szétugrott a kihajtásban valami, esetleg fog a hátsó fék.
leesett a lendkerék
Sziasztok.
Segítségeteket szeretném kérni. Van egy ditech -em. Történt vele egy kis baleset de nem jövök rá hogy pontosan mi lehet gond.
A tünetek a következők.
Elsőnek menet közben visító hangal leállt a motor, de nem hiszem hogy megragadt mert azonnal indult. Ezt mégegyszer megtette kb 10 km után.
Haveromnál még indult. Le vettük a szíjjat. A helyzet változatlan volt. Indult, felpörgetés után újfent visítva leállt. Ezek után a következő kulcs fordításra egyszerűen eltünt a feszültség, annyit tudok hogy a biztosítékok jók. Valamint az ecu keleti cserélve egy másikra ami 100% hogy jó hisz egy működő motorból vettük ki. Az eredmény változatlan, nincs feszültség. Van valakinek bármi ötlete, hogy merre induljak el?
Segítséget előre is köszönöm.
Márk
Sziasztok! Segítségre lenne szükségem. Van egy morini blokkos ditechtem,ami át lett alakítva karbisra. vott egy gyűrű törésem, és kapott egy 70 es szettet. Használtam kb. 100 km -t és egyik reggel indulás után kb 50 es tempónál minden előjel nélkül elkezdett lassulni majd leállt. Azóta pöccröf indul, gázhúzásra felpörög a motor (igaz nem teljes fordulatra) picit füstöl, de meg sem mozdul. Variátor, kuplung,szíj rendben. Van tippetek mi lehet a baj?
Magas fordulaton kevesell ha előtte jó volt akkor dugulás vagy próba nagyobb fúvókával vagy tű feljebb vagy lehet gyújtás baj is nem tudjuk az előzményeket hogy összerakás után lett ilyen vagy egyik napról a másikra vagy állítva lett és utána
Valaki?
Ritkán járok ide !
Szia Rudi ! Olvastam !!! Válaszolok is !!!
Helló! Nyomd meg a sárga MODE gombot, és tartsd nyomva. Add rá a gyújtást. A MODE gombot még mindig tartsd, kb. 20 másodpercig. Utána eltűnt a villáskulcs. Sok szerencsét!
Konkrétan ditec/jetforce/purejet vonalon kérdezném.

Pont azért, mert ha mondjuk felkerül egy olyan henger, ami magasabb fordulatra van kalibrálva, akkor félő, hogy pont akkor veszi el az üzemanyagot, amikor megjönne az ereje.
De mivel nem tudom, hogy milyen módon tilt, illetve, ha az lenne a tiltás, hogy egy bizonyos fordulat fölé nem engedi, akkor jó. Mert ezesetben akkor csak azért pörög olyan nehezwn tovább 12000-ig, mert már túl van a henger ideális tartományán. És ebben az esetben jó lesz a combosabb és magasabb fordulatszám tartományra kalibrált henger.
Ha viszont ez a tiltás fokozatos a fordulatszám emelkedésével, akkor ez a gyengülés a tiltás miatt (is) van. Akkor pedig félő, hogy az új hengerrel soha nem fog optimálisan menni.
Látom ide kérdést írni semmi értelme mert senki nem válaszol
Hali!
A motor teljes gázon lefullad szép lassan, ha vissza engedem egy kicsit, megy normálisan, de a full gázt nem bírja. Mi okozhatja ezt? Karburátorra gyanakodom, de nem vagyok benne biztos. Válaszokat előre is köszi!
Ja bocs ez csak egy henger mosr hirtelen többhengeres motorban gondolkodram
Hát motorja válogatja van amelyik csak a gyújtást veszi el kèt lèpèsben elöször a belső hengerektől aztán ha tovább pörög akkor a külsőktől is
Hát ha másik henger kerűl fel akkor kell másik gyújtástèrkèp meg befecskedezès oszt nó problèm
Azt tudja valaki, hogy a tiltás hogyan van szoftveresen kivitelezve?
A plafon fordulatnál szakaszosan kihagy befecskendezést, vagy haladva a plafon felé annak közelében fokozatosan rödidíti a befecskendezési impulzusokat?
Mett most a gép üresen 11000-et is pörög, de ha az utóbbi a megoldás, akkor mondjuk hiába kerül fel egy magasabb fordulatra kalibrált henger, akkor sem lesz jó a teljesítmény.
Miofan ! Írtam priviben !
akkor fogy el a benzin a karbiból mikor felpörög
Szia.
Az újonnan életre keltett olajozórendszerem is ugyanezt a tünetet produkálta, vagyis folyt az olaj az olajcsonkból leállított motornál.
Ismét szétszedtem tehát a kis csonkocskát, hogy alaposabban kipucoljam, de ugyanaz volt a végeredmény. Aztán harmadjára is szétszedtem és amikor letettem az asztalra a kis golyócskát, az nem egyenesen gurult, hanem imbolyogva, hol jobbra, hol balra. Na mondom akkor az a baj, hogy ez a kis golyócska nem gömbölyű és ezért nem zár rendesen.
Viszont sehol nem találtam a neten ilyen kis csonkot, és persze, hogy a karbi felújító készletben sincs ilyen. Találtam valami kínai robogóhoz valót 1100-Ft ért, de ki tudja az mekkora átmérőben és jó e a Weberemhez.
Aztán jött az ötlet, hogy honnan is szerezhetnék ilyen kis golyócskát. Mivel pont most cseréltem kormánycsapágyat, egyből beugrott, hogy abban is kicsi golyócskák vannak. Végül is szétkaptam a mocit, kivettem belőle a felső kormánycsapágyat és láss csodát, szinte ugyanaz a mérete, mint a szelep golyójának (azért szinte, mert tényleg olyan picike, hogy szemre lehetetlen megmondani, hogy nagyobb vagy kisebb, de egyformának tűnt a kettő).
Így hát kölcsönvettem belőle egy golyót, ami pedig a karbiban volt, az ment vissza a csapágyba. A végeredmény egy tökéletesen záró szelep lett.

Közben persze véletlenül sikerült kirángatni az olajtartályból a csonkot és az összes olaj a padlón végezte, szerencsére nem volt benne sok mert csak próbaképp volt feltöltve épp azért, hogy meglássam, ha szivárog valahol. Tehát azt is ragaszthattam vissza és jó erősen ráhúztam a csőbilincset...
Sziasztok, Aprilia LC50 Mi lehet a probléma az automata szívatóval? A motor hidegen könnyen indul,majd rövid időn belül kissé felpörög és meg áll, utána viszont már nem lehet meg indítani. Másnap ugyan ez történik, cseréltünk már o gyűrűt, elektromos szívatót, karburátor úszóház alját ,egy ideig jó volt ,az után újra előjött a probléma..Válaszokat előre is köszönöm...
Sziasztok hogyan kell kiszedni a szervízkulcsot a műszerfalról 12000km van benne 2014 évjárat karburátoros a választ előre is köszönöm