Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

jah és ma megérkezett a sztenderem is
tegnap esti kép.
freelac most ott tartok, hogy valahol fars levegőt szív a rendszer, mert össze vissza jár az alapjárat, és nem tudom beállítani rendesen, és néha visszadurran a blokk. (nem a kipuffogó) érezni hogy egy pillanatra megtorpan. Minden szimering cserélve van a blokkon szóval ott nem szív farsot. A leömlő is rendesen meghúzva. Így szerintem karbit szétkapom és kipucolom és újra ellenőrzöm a tömítéseket, és a vezérlést is , lehet 1 foggal elraktam. A gyertya viszont elég szép fehér.. :-)
ezen én sem gondolkoznék, hogy újra építsem az egészet! Összes csapágynak annyi szóval jobban jársz ha szétkapod a blokkot...
Kb úgy igen - 5kg és a monosock+ a lengőkar az is még vagy 3kg minusz....
Hi!
Blokk szét!Mindenképpen!
Ez a próba utáni állapot? Mi történ, hogy ilyen csúnyán néz ki a motor belseje illetve, hogy a bánatba tekeredett meg a kontrasztrugó?
Szeva!
Rászántam magam, szétszedtem a paripát (miután megjött a naraku hengerszett 20 rugóért). Vannak itt érdekes dolgok...
Aha, ezek szerint a hűtő hiánya már ennyire érződik? Akkor a gyári felépítéssel éppen a határon lehettek, hogy ki volt egyensúlyozva.
Mondjuk a kiegyenlítővel együtt van benne 1 liter folyadék, a hűtő lehet (a magaméból kiindulva) max.2 meg a csövek bizbaszok, 5 kiló körül?
A 09-et rossz akku miatt írta be alacsony akkumlátor feszültség miatt nekem mikor szar volt az akkum nekem is 09-et írt bebikáztam de annyira szar volt az akku hogy alapjáraton nem volt hajlandó elmenni dadogott dadogott aztán megállt tettem bele új akkut kitöröltem a hibát azóta megy tökéletesen
Műszerfal nekem is alapjáraton 14-et ír fordulaton szintén 12,9 körül de az akku kapcsain jó a töltés szerintem a műszerfal nem pontosan mutatja
Sziasztok. Sajnos nem tudok rájönni a hibára. Adott egy 1996 körüli Aprilia Sr 50 Lc . Kihoztam a garázsból pöccre indult, majd kb 5 perc múlva leállt és folyt a víz alula blokkból ahol a vízpumpa és a gyujtás alaplap is van. Kicseréltem a teljes vízpumpát most már tökéletes de a motor továbbra sem indul. Kivett gyertyán szikra van, másik gyertyán is de hiába. A száraz gyertya benzines lesz a hengerben tehát üzemanyagot kap a motor. Ötlet?
Sziasztok. Sajnos nem tudok rájönni a hibára. Adott egy 1996 körüli Aprilia Sr 50 Lc . Kihoztam a garázsból pöccre indult, majd kb 5 perc múlva leállt és folyt a víz alula blokkból ahol a vízpumpa és a gyujtás alaplap is van. Kicseréltem a teljes vízpumpát most már tökéletes de a motor továbbra sem indul. Kivett gyertyán szikra van, másik gyertyán is de hiába. A száraz gyertya benzines lesz a hengerben tehát üzemanyagot kap a motor. Ötlet?
Apms0016 hibát és az ECU09-et jelzi. Most vettem új akkumulátort meg gyertyát. Alapjáraton 14V meg van viszont amikor húzom a gázt, akkor 13,2V , 12,9V mutat a műszerfal. Ez mitől lehet illetve a hibák mit jelentenek? Mi a megoldás?
tőrendszer= hűtőrendszer....
A deklire pedíg rákerűl egy krómozott peugeot embléma, így már is elveszi a tekintetet :-)
eleje azért könnyűlt el, 1 mert kilett szerelve a tőrendszer, kiegyenlítő tartály., és mert 125-ös megindúl mint a meszes, így emeli az elejét :-) és leül a segge :-)
pontosan ugyan ilyen hosszú a gyári központi telója a jetforce-nak is, csak erősebbnek tűnik a rugó. Majd készítek képet, hogy miérrt nem az került fel rá.
Akkor kis ujjgyakorlat van még hátra ezek szerint. Az elejének az elkönnyebbedését nem értem, habár pont ma olvastam valahol, hogy nem lehet csak úgy cserélgetni a futómű részeket motorok között, és az volt a példa, hogy az X motorba berakják az Y motorét, de az 20-25 mm-el rövidebb, ami pont olyant okoz amit te is írsz, és hozzátette az cikk írója, hogy ebben az esetben nagyon könnyen beszitál a motor eleje.
Próbaképpen rakj be egy hosszabb telót, vagy egy telóemelőt faragj be egy próba erejéig.
Ja, nem fekete felni, hanem dekni.
hát a fényezés hagy kívánni valót maga után. Mert az idomokon van gazdagon törött, horzsolt rész, és fülek is hiányoznak. Erre mondják jól áll neki a távolság. Majd ha műanyagossal megcsináltatom az idomokat, újra lesz fújva az egész. Noss a felni polírozva és krómozva lesz rajta.

Viszont amit cserélnem kell az első tesztmotorozás alkalmával ami nem váltotta be a jozzá fűzött reményeket az a lengéscsillapító. Elég gyenge az az instabil tőle a motor a kanyarokba így azt cserélnem kell a járgányon. Olyan cadilac- es a járgány 1 gödör fél óra fel-le ringatózás szóval valami komolyabb lengéscsillapítást igényel. Ami még nagyon furcsa, hogy sokkal könnyebb lett a járgány eleje,és mellé még az imbolygás, elég érdekes szögletes kanyarodást abszolváltam. Viszont remek a váz geometria, így ezzel a motorral, mert kevésbé csavarodik úgy mint a 125-ös váza ahogy csavarodott. Szóval stabil ebből a szempontból. A kipufogó hangja is hagy kivetni valót. Tipikus 4 ütem, de lehetne kissé öblösebbre faragott dobot rátenni. Sztem ez is cseréle lesz rajta idővel. Jah ésami még fontos. Fordulatszámot továbbra sem mutatja a gép, és a hőfokot sem jelzi. De ami azt illeti nem is érdekel. A km/h -át mutatja és az üzemanyagszintet.index visszajelzést és a töltést . A többire nincs is nagyon szükségem. Egyenlőre így állok a járgánnyal.

Szóval összességében úgyvélem sikerűlt véhhezvinnem amit megállmodtam, és rengeteg kétkedőnek bebizonyítottam hogy igen is lehetséges a szív átültetés még ha nem is tökéletes első felvonásban, de működik, és kivitelezhető a dolog..
Na gratulálok! Habár az a fekete felni nekem odavonzza a szememet, de igen jó munkát végeztél, le a kalappal előtted.
Amikor szóba jön majd a haveroknak, hogy ki-milyen érdekes megoldásokat látott, nálam te leszel az első, akit megemlitek.
Én se nagyon basztatnám,megy ameddig megy.Lehet,hogy még több ezer km-t el tudsz vele így menni,elodázva a költségeket.
A minarelli a világ legjobb robogóblokkja,ne legyen össze hasonlítva a morinivel. Szerintem.
Gratula!!!!
Ma végre motoroztam a járgányommal... :-) végre kész a jetforce tsdi vith gy6 125 t4 karbis összvér :-)