Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Gyakorlatilag a kipufogón kívül minden kész rajta. A légszűrőház és a karbi közötti gumi cső volt kiszakadva ezért kapott sok levegőt. Nyomaték is megjött, alsó tartományban kipörgeti a keret. Viszont végsebességre kicsit variálnom kell a görgőkön, mert 110nél elfogy, és érezhetően még menne....mára ennyire jutottam.
viszont szépen indúl, csak az a fránya alapjárat lenne már meg...és a durrogásszünne meg.
ennek az a baja hogy vissza engedi a gázt, de az alapjárat egyszer magas egyszer alacsony ..
Jaaj ilyen karbival szoptam már én is 125-ös aprillia leonardón cseréltem a pilot csavarján O gyűrűt tűszelepet fészekkel együtt membránt nem cseréltem benn mert arra a gazdája azt mondta drága lyukasnak nem volt lyukas de iszonyat meg volt keményedve így soha nem lett tökéletes de használható ez is azt játszotta hogy nagyobb gázadásra nem esett vissza mindjárt a fordulat hanem pörgött még tovább egy darabig
Ellenőrizni kell azt is.
shubernél én is a membránra go doltam. Vagy jártam már ilyen karbinál úgy hogy a tengelyen lévő filc tömítés kiszáradt és ott szívott falsot.
A súber nem lehet szakadt, az műanyag, vagy fém. Viszont az azt mozgató membrán lehet, de ott nem falsol. A tengelynél is tud, de ahhoz nagyon kopottnak kellene lennie.
noss azt nem tettem meg.. Holnap ránézek. Mindenképp. Esetleg a schubert hogy nincs e elszakadva? Ott is szívha falsot? Vagy a pillangószelep tengelyénél?
Ellenőrizd a keverék állítócsavaron az o gyűrűt. Nem ott szív-e falsot.
keihin cv karbi, és a gyári légszűrő van benne.
Milyen karburátor van rajta? A keverék állító csavarnál is tud falsolni!
A belevaló szűrőbetét (szivacs) van benne?
eryk04 a légszűrő minden esetben fent volt a karbin. Így ezt is kiiktatnám a hibákból.
Nem találtam meg a falsot honnan szívja, pedíg minden tömítésnél befújtam féktisztítóval, demivel mindenhogyan hol felpörög, hol lefullad, ha nem fújom be akkor is ezt csinálja így elképzelésem sincs hogy honnan áljak neki a dolignak. Már a leömlő összes tömítését kicseréltem ismét. és mivel 4t így nem gondolom hogy a főtengely felől szívna farsot. Javaslat?
Ha falsot szív, vagy nincs meg a "megfelelő" ellenállás a légszűrő irányából akkor is csinálhat ilyet.
gyári karbi, így a fúvókákkal nem variálok. Előbb megszüntetem a fals szívást, és utána lépek tovább. Köszi a tanácsot, csak már iszonyat régen volt karbis mocim, így kicsit kiesett pár dolog.
Igen, neked. Csibe és eryk már megmondták a tutit. Ha az eredeti, a motorhoz való karburátor van, akkor valószínűleg a fúvókákat nem kell bántani. Ez esetben az eryk által írt másik két opció lehet a megoldás. De ha falsot szív, ahogy pár napja írtad, az is okozhat túl kevés üzemanyag tünetet.
úszószint, síbertű helyzete, fúvókák
hogyan is tudom növelni az üzemanyag mennyiséget?
Neked írta, szerintem is kevesell.
Insaminator ez nekem szólt?

Makipucoltam a karbit mert csak errevolt időm. Összeraktam, de valamiért most meg nem indúl még az akksi is lemerűlt....hosszú hétvégén talán lesz időm cseszekedni vele.
Ez kapott rendesen. Ennek a reszeléknek biztosan nem örült a kompresszor sem. Majd számolj be milyen a naraku szett.
Én szétszedés nélkül tutira féktisztítóval kezdeném a keresést.
Ha gáz van, akkor kezdeném a precízkedéses kutatást a falsra.
Ez qwa keveset kap, szerintem.