{{user.u == '' ? ' ' : user.u}} mégsem
[#5492879] 2018. 10. 22. 18:59
freelac
Értelek én...
A motorod formája nekem nagyon bejön amúgy, mondjuk a francia gyártású termékeket kerülöm, ha lehet, de a szubjektív véleményem a formájáról ennek ellenére pozitív. A Derbi GP1 hasonlatos ehhez, de nem a középblokkos, mert ott van a lánc és ha már robogó, akkor nem akarom fújkodni a láncot, és abban Piaggio blokk van, eleve azt ismerem a Peuegothoz képest jobban. De ha lenne egy olyan motorom mint neked, nagyon örülnék neki, de én máshonnét közelíteném a problémát. Eleve nincs egy elfekvő másik blokkom, tehát szereznem (aka vásárlás) kellene, és akkor én már eleve tárcsafékest vennék, mert nekem sajnos szerényebbek a lehetőségeim mint neked. Olyan blokkot vennék, amihez van formában passzoló első felni, azt tenném előre is.
Persze lehet, hogy utólag derülne ki, hogy nem volt jó a gondolatmenetem.
[#5492821] 2018. 10. 22. 17:51
Szöcsy
freelac van az a pénz....
[#5492803] 2018. 10. 22. 16:07
freelac
Nekem pl. kellene is egy ilyen, van benne kraft, nem büdös, jól is néz ki, nincs is rajta rendszám, szóval ideális
[#5492648] 2018. 10. 22. 7:04
Szöcsy
És köszi a gratulációt. Meg kűzdöttem vele.
[#5492647] 2018. 10. 22. 7:01
Szöcsy
ha megnézed a tsdi kipufogóját 1az 1ben hasonló. Pedíg az 50es. Másrészt amúgy is tervben van a kipufogo csere csak még nem jutottam el odáíg anyagilag hogy beruházzak rá.
[#5492622] 2018. 10. 21. 20:21
pityke71
Hi!
Valami diszkrétebb kiput keríthetnél rá,mert erről messziről lerí,hogy nem ötvenes!
Egyébként gratulálok a projekthez!!!
[#5492620] 2018. 10. 21. 20:11
Szöcsy
jah meg elfelejtettem leírni, hogy nem megfelelő hőértékű denso gyertya volt benne. És a menet belelógott az égéstérbe. Még jóhogy észrevettem. Így az is cserélve lett.
[#5492595] 2018. 10. 21. 16:34
csibewer
[#5492591] 2018. 10. 21. 16:05
Szöcsy
Gyakorlatilag a kipufogón kívül minden kész rajta. A légszűrőház és a karbi közötti gumi cső volt kiszakadva ezért kapott sok levegőt. Nyomaték is megjött, alsó tartományban kipörgeti a keret. Viszont végsebességre kicsit variálnom kell a görgőkön, mert 110nél elfogy, és érezhetően még menne....mára ennyire jutottam.
[#5492425] 2018. 10. 19. 22:14
Szöcsy
viszont szépen indúl, csak az a fránya alapjárat lenne már meg...és a durrogásszünne meg.
[#5492417] 2018. 10. 19. 21:44
Szöcsy
ennek az a baja hogy vissza engedi a gázt, de az alapjárat egyszer magas egyszer alacsony ..
[#5492410] 2018. 10. 19. 21:16
piciz
Jaaj ilyen karbival szoptam már én is 125-ös aprillia leonardón cseréltem a pilot csavarján O gyűrűt tűszelepet fészekkel együtt membránt nem cseréltem benn mert arra a gazdája azt mondta drága lyukasnak nem volt lyukas de iszonyat meg volt keményedve így soha nem lett tökéletes de használható ez is azt játszotta hogy nagyobb gázadásra nem esett vissza mindjárt a fordulat hanem pörgött még tovább egy darabig
[#5492406] 2018. 10. 19. 20:54
eryk04
Ellenőrizni kell azt is.
[#5492404] 2018. 10. 19. 20:47
Szöcsy
shubernél én is a membránra go doltam. Vagy jártam már ilyen karbinál úgy hogy a tengelyen lévő filc tömítés kiszáradt és ott szívott falsot.
[#5492397] 2018. 10. 19. 20:16
eryk04
A súber nem lehet szakadt, az műanyag, vagy fém. Viszont az azt mozgató membrán lehet, de ott nem falsol. A tengelynél is tud, de ahhoz nagyon kopottnak kellene lennie.
[#5492393] 2018. 10. 19. 20:04
Szöcsy
noss azt nem tettem meg.. Holnap ránézek. Mindenképp. Esetleg a schubert hogy nincs e elszakadva? Ott is szívha falsot? Vagy a pillangószelep tengelyénél?
[#5492391] 2018. 10. 19. 19:55
eryk04
Ellenőrizd a keverék állítócsavaron az o gyűrűt. Nem ott szív-e falsot.
[#5492385] 2018. 10. 19. 19:42
Szöcsy
[#5492378] 2018. 10. 19. 19:39
Szöcsy
keihin cv karbi, és a gyári légszűrő van benne.
[#5492317] 2018. 10. 19. 18:45
eryk04
Milyen karburátor van rajta? A keverék állító csavarnál is tud falsolni!
[#5492316] 2018. 10. 19. 18:43
eryk04
A belevaló szűrőbetét (szivacs) van benne?
[#5492315] 2018. 10. 19. 18:41
Szöcsy
eryk04 a légszűrő minden esetben fent volt a karbin. Így ezt is kiiktatnám a hibákból.
[#5492314] 2018. 10. 19. 18:38
Szöcsy
Nem találtam meg a falsot honnan szívja, pedíg minden tömítésnél befújtam féktisztítóval, demivel mindenhogyan hol felpörög, hol lefullad, ha nem fújom be akkor is ezt csinálja így elképzelésem sincs hogy honnan áljak neki a dolignak. Már a leömlő összes tömítését kicseréltem ismét. és mivel 4t így nem gondolom hogy a főtengely felől szívna farsot. Javaslat?
[#5492258] 2018. 10. 19. 15:14
eryk04
Ha falsot szív, vagy nincs meg a "megfelelő" ellenállás a légszűrő irányából akkor is csinálhat ilyet.
[#5492098] 2018. 10. 19. 6:09
Szöcsy
gyári karbi, így a fúvókákkal nem variálok. Előbb megszüntetem a fals szívást, és utána lépek tovább. Köszi a tanácsot, csak már iszonyat régen volt karbis mocim, így kicsit kiesett pár dolog.