{{user.u == '' ? ' ' : user.u}} mégsem
[#5494796] 2018. 11. 02. 14:00
Mumtaz
Nem lehet, hogy Neked is az a probléma, mint nekem volt a Jetforce-ommal? Annál a karbis és az injektoros változat blokkja egy az egyben ugyanaz. A hengerszett is elvileg az lenne és injektoroshoz nincs is szett, csak kompletten marha drágán pl. Malossi 110000-ért. Nálam gondot jelentett a kínai szettekkel, hogy beleértek a hengerfejbe pont úgy, mint Neked. Végül egy bontott hengerfej égésterét átalakítottam egy gravírozógéppel, hogy jó legyen.
Szerintem a karbis dugattyú púposabb volt.
Mondjuk a kínai szetteknek nem az volt utána a bajuk, hogy valami valamibe beleért, hanem, hogy azok az öntöttvas szettek úgy koptak, mint a fene. 1800Km-t bírt ki a legtöbbet. Akkor már gyűrűzni kellett. Most egy Airsal alu szett van rajta, csak ahhoz még kellett a hengerfejen alakítani és ott már nem csak az égésterén, hanem a tömítés fészkén is. De megérte. Azóta is megy 90-et is és nem vesztett az erejéből.
[#5493785] 2018. 10. 28. 9:26
sörci
Az első tervem az volt, hogy kihézagolom, a henger alá is rakok, meg a hengerfej alá is. Kb 3mm vastag a dugó teteje, eszterga kilőve. Viszont nekem akkora tortúra egyedül szétbontani, meg összerakni, hogy inkább vettem egy új dugót, Meteor, 10500 Ft, ezt nem kell próbálgatni, mint a hézagolást. A naruku dugó meg volt köszörülve, de üzem közben így is beleért a hengerfejbe.
Meddig szoktátok bejáratni ilyenkor?
[#5493114] 2018. 10. 24. 7:45
fgabo
Szerintem az a szett nem ditechre való hiába írják. A karbisnak meg magasabb a dugó teteje úgy tudom.. Le kellet volna esztergáltatni ha az anyagvastagság megendedi. Szerintem.
[#5493101] 2018. 10. 23. 20:43
freelac
Igen-igen!
Ha nem félnék az esetleges lebukás következményeitől
és
nem állna így is két kétkerekű (a biciklin kívül) a garázsban de kéne valami...
[#5493072] 2018. 10. 23. 18:34
sörci
Ja, a link:
[#5493069] 2018. 10. 23. 18:33
sörci
Ilyen a hangja, azt figyeld, amikor elengedem a gázt, motorféknél miért ilyen a hangja egy 10 km-t futott szettnek?
[#5493067] 2018. 10. 23. 18:23
Szöcsy
noss. Ezt ha jók az emlékeim már megbeszéltük. De ha megakarod venni ezt az egyedi gépet, meg tudunk egyezni..
[#5493064] 2018. 10. 23. 18:21
sörci
http://szabomotor.unas.hu/Nara...
Olvasd el! Azt írja, kompatibilis a gyári hengerfejjel, ezért kár újat venni. Nem deformált a kipu, csak épp szarul áll valamiért ezen a hengeren. De az legyen a legnagyobb bajom, ha már minden jó, megmelegítem, osztán odagörbítem, ahova kívánkozik :-D. Voltam most vele kocsmában, de hülye hangja van, szét kell szedjem. Olvasgattam utána, hézagolni fogom, a hengertalp alá is egy kicsit, meg berakok 2 hengerfej tömítést (megvan a régi). Vagy vágatok lézerrel vastagabbat, van ismerős, gyorsabb, mint rendelgetni. Vagy venni kell egy normális dugót, megint 10 rugó... Kezd elegem lenni, és ez nem ditech probléma, hanem a magyar kereskedelem ilyen hozzá nem értő.
Lett volna egy ilyen is, 8 ezerrel olcsóbban:
http://szabomotor.unas.hu/spd/...
De ehhez nem volt semmi leírás, inkább megvettem a drágábbat, mert arról csupa jót írt...
[#5493035] 2018. 10. 23. 15:36
pityke71
Hi!
Valószínű,hogy naraku hengerfejet is kellett volna venned.
Deformált kiput csak erőszakkal lehet helyrehozni (satu,kalapács,hevítés,hajlítás,stb)
[#5493034] 2018. 10. 23. 15:34
sörci
Az olajcső picit levegős. Miért?
[#5493025] 2018. 10. 23. 14:25
sörci
Felraktam a kiput, most 20 fok van, pöccre indult. Viszont a kipu dob felfogatása vagy 3 cm-rel lejjebb került, meg 2-vel kijjebb. Ilyenkor mit kéne csinálni? 22.500 Ft-os szettnél...
(A harmadik képen a segítségem, így sokkal jobb a motor alatt fetrengeni, ha közben puszilgatnak)
[#5493018] 2018. 10. 23. 12:51
sörci
Sziasztok!
Nem sok jóról tudok beszámolni, már csak minden második nap szerelek, mert elfogyott a lelkesedésem (amúgy sem volt sok). Felraktam a Naraku szettet, leszorítás előtt kézzel áttekertem, hát, a dugattyú megemeli a hengerfejet. Bekentem zsírral a hengerfejet, hogy lássam, hol tart ki. A dugóba öntött nyíl ért bele. Kiköszörültem, új próba, körben beleér a dugó a hengerfejbe. Na, két dugó egymás mellé, a Naraku sokkal púposabb! Pár sört már bedobtam előtte, ezért lányos zavaromban csiszoltam annyit a dugó tetejéből, hogy ne érjen bele. Most nagyon szarul indul hidegen (eddig nem volt ilyen hideg), és bizonyos fordulatokon érdekes hangja van. Azt sem tudom, honnan jön a zaj, mert csak variátor burkolat nélkül próbáltam, ott is csörömpöl minden, ami hangot tud kiadni.. A próbakörön hazafele meg leesett a kipu, majdnem fejreálltam. Ki tudja, melyik kúton lehet 100-as benzint venni?
[#5492879] 2018. 10. 22. 18:59
freelac
Értelek én...
A motorod formája nekem nagyon bejön amúgy, mondjuk a francia gyártású termékeket kerülöm, ha lehet, de a szubjektív véleményem a formájáról ennek ellenére pozitív. A Derbi GP1 hasonlatos ehhez, de nem a középblokkos, mert ott van a lánc és ha már robogó, akkor nem akarom fújkodni a láncot, és abban Piaggio blokk van, eleve azt ismerem a Peuegothoz képest jobban. De ha lenne egy olyan motorom mint neked, nagyon örülnék neki, de én máshonnét közelíteném a problémát. Eleve nincs egy elfekvő másik blokkom, tehát szereznem (aka vásárlás) kellene, és akkor én már eleve tárcsafékest vennék, mert nekem sajnos szerényebbek a lehetőségeim mint neked. Olyan blokkot vennék, amihez van formában passzoló első felni, azt tenném előre is.
Persze lehet, hogy utólag derülne ki, hogy nem volt jó a gondolatmenetem.
[#5492821] 2018. 10. 22. 17:51
Szöcsy
freelac van az a pénz....
[#5492803] 2018. 10. 22. 16:07
freelac
Nekem pl. kellene is egy ilyen, van benne kraft, nem büdös, jól is néz ki, nincs is rajta rendszám, szóval ideális
[#5492648] 2018. 10. 22. 7:04
Szöcsy
És köszi a gratulációt. Meg kűzdöttem vele.
[#5492647] 2018. 10. 22. 7:01
Szöcsy
ha megnézed a tsdi kipufogóját 1az 1ben hasonló. Pedíg az 50es. Másrészt amúgy is tervben van a kipufogo csere csak még nem jutottam el odáíg anyagilag hogy beruházzak rá.
[#5492622] 2018. 10. 21. 20:21
pityke71
Hi!
Valami diszkrétebb kiput keríthetnél rá,mert erről messziről lerí,hogy nem ötvenes!
Egyébként gratulálok a projekthez!!!
[#5492620] 2018. 10. 21. 20:11
Szöcsy
jah meg elfelejtettem leírni, hogy nem megfelelő hőértékű denso gyertya volt benne. És a menet belelógott az égéstérbe. Még jóhogy észrevettem. Így az is cserélve lett.
[#5492595] 2018. 10. 21. 16:34
csibewer
[#5492591] 2018. 10. 21. 16:05
Szöcsy
Gyakorlatilag a kipufogón kívül minden kész rajta. A légszűrőház és a karbi közötti gumi cső volt kiszakadva ezért kapott sok levegőt. Nyomaték is megjött, alsó tartományban kipörgeti a keret. Viszont végsebességre kicsit variálnom kell a görgőkön, mert 110nél elfogy, és érezhetően még menne....mára ennyire jutottam.
[#5492425] 2018. 10. 19. 22:14
Szöcsy
viszont szépen indúl, csak az a fránya alapjárat lenne már meg...és a durrogásszünne meg.
[#5492417] 2018. 10. 19. 21:44
Szöcsy
ennek az a baja hogy vissza engedi a gázt, de az alapjárat egyszer magas egyszer alacsony ..
[#5492410] 2018. 10. 19. 21:16
piciz
Jaaj ilyen karbival szoptam már én is 125-ös aprillia leonardón cseréltem a pilot csavarján O gyűrűt tűszelepet fészekkel együtt membránt nem cseréltem benn mert arra a gazdája azt mondta drága lyukasnak nem volt lyukas de iszonyat meg volt keményedve így soha nem lett tökéletes de használható ez is azt játszotta hogy nagyobb gázadásra nem esett vissza mindjárt a fordulat hanem pörgött még tovább egy darabig
[#5492406] 2018. 10. 19. 20:54
eryk04
Ellenőrizni kell azt is.