{{user.u == '' ? ' ' : user.u}} mégsem
[#5625986] 2020. 06. 23. 19:45
206cc
Sziasztok!
Van egy SR50 Factory-m 2009 Talmácsi replika robogóm. Betegségem miatt kb. 1,5 évet állt. Most elővettem,kitakarítottam a karbit,új tömítések,tankot levettem kimostam,kapott új gyertyát új üzemanyagot és egy új akkut is vettem bele. A probléma a következő....indul pöccre hidegen -melegen de ahogy elindulok kb. a gáz felénél elkezd visszaesni a fordulat mintha elfogyna a benzin?! Addig már eljutottam hogy a karbinál ha megszívom a vákumcsövet szépen folyik az üzemanyag kifelé a benzincsövön. Szóval a vákumszelep ami a tanknál van az működik. Még is ha kb 40km/h sebbességet elérem elkezd visszaesni a fordulat,ha ilyenkor visszaengedem a gázt mintha újra erőre kapna kicsit gyorsul.de újra elfogy a benzin szerintem. Ja igen első gazdája vagyok még csak kb. 6600km van a motorban. Nincs hozzányúlva gyári állapot csak a gyári folytások( kipufogó csőnél a csonk és karbi levegő fojtás van kivéve). Amikor letettem természetesen szépen ment 75-80-at is akár.igaz többnyire 50-60-nal jártam vele. Szóval mit nézzek meg mert benzin gondja van szinte biztos....lehet esetleg a gumikönyök ami a karbi után van a henger felé az repedhetett ki és elmegy a vákum?
[#5625982] 2020. 06. 23. 19:44
206cc
Sziasztok!
Van egy SR50 Factory-m 2009 Talmácsi replika robogóm. Betegségem miatt kb. 1,5 évet állt. Most elővettem,kitakarítottam a karbit,új tömítések,tankot levettem kimostam,kapott új gyertyát új üzemanyagot és egy új akkut is vettem bele. A probléma a következő....indul pöccre hidegen -melegen de ahogy elindulok kb. a gáz felénél elkezd visszaesni a fordulat mintha elfogyna a benzin?! Addig már eljutottam hogy a karbinál ha megszívom a vákumcsövet szépen folyik az üzemanyag kifelé a benzincsövön. Szóval a vákumszelep ami a tanknál van az működik. Még is ha kb 40km/h sebbességet elérem elkezd visszaesni a fordulat,ha ilyenkor visszaengedem a gázt mintha újra erőre kapna kicsit gyorsul.de újra elfogy a benzin szerintem. Ja igen első gazdája vagyok még csak kb. 6600km van a motorban. Nincs hozzányúlva gyári állapot csak a gyári folytások( kipufogó csőnél a csonk és karbi levegő fojtás van kivéve). Amikor letettem természetesen szépen ment 75-80-at is akár.igaz többnyire 50-60-nal jártam vele. Szóval mit nézzek meg mert benzin gondja van szinte biztos....lehet esetleg a gumikönyök ami a karbi után van a henger felé az repedhetett ki és elmegy a vákum?
[#5625625] 2020. 06. 21. 16:36
hozolt
érdeklődnek a fezszabályzó merre található a motoron
[#5625614] 2020. 06. 21. 16:35
Mizo73
Sziasztok! Szeretném a segitségeteket kérni. Van egy Sr50 Factorim, és hidegen nincs alapjárat, melegen is csak úgy, hogy teljesen be van tekerve az állitócsavar. Karbulátor kitakaritva, új szívócsont, az automata szivató működik. Mi lehet a probléma? Előre is köszi a választ!
[#5625602] 2020. 06. 21. 16:33
mkazy
Sziasztok
Sr50 ditech üzemanyag szivattyúhoz keresek kis tömítő dugót,?
[#5624485] 2020. 06. 14. 21:15
Lukimisa
Nekem is ez volt a problémám, és https://www.motowellalkatresz.... ezzel az izzó az sokkal jobb lett.
[#5623113] 2020. 06. 07. 10:47
robogos78
Írtam privátot!
[#5623103] 2020. 06. 07. 9:48
Akle
tudsz képet küldeni légy szives?
[#5623099] 2020. 06. 07. 9:42
robogos78
Szia! Van rajzom !
[#5623093] 2020. 06. 07. 8:49
Akle
Sziasztok! Van nekem egy 2006-os SR 50 Factory karbis robogóm.Valaki tud esetleg egy képet küldeni hogy melyik vezetéket hová kell a gyújtótrafóra? Vagy esetleg kapcsolási rajzot hol találok? kÖszi előre is
[#5621765] 2020. 05. 30. 18:54
piciz
Ha manuális pumpás akkor a pumpán van egy pici csavar azt ki kell tekerni ès megvárni míg leèr odáig az olaj ha mágnesszelepes akkor meg nyèlgázt kell húzni úgy tartani ès ráadni a gyújtást mellette tartani a gázt hallani fogod hogy kattog várni kell vele vahy többször eljátszaniès ha minden igaz lègteleníti magát
[#5621754] 2020. 05. 30. 15:46
Cracky1484
Sziasztok! Kérdésem az lenne, hogy tudom légteleníteni a 50 Sr dtech olajrendszerét? Válaszokat előre is köszönöm.
[#5619162] 2020. 05. 15. 22:28
robogos78
Köszi előre is! Amit letöltöttem rajzot abban több manual is szerepel,kiválasztottam azt ami a legvalószínűbb az enyémhez.Közben még jobban megnézve a rajzot azt láttam,hogy az automata szivató is erről a körről megy ,talán az sem zár teljesen ilyen kis feszültségről teljesen....,a fogyasztást nem tartom soknak eddig de ki tudja .
[#5619158] 2020. 05. 15. 21:07
piciz
Megkaptam a privátot most nem règ ja hogy karbis a gèp azt hittem injektoros na megnèzem holnap van e ahhoz is rajzom ès elküldöm lehet amúgy hogy eredetileg nem 35w-os való bele csak valaki belerakta nem lehet hogy gyárilag csak 25 w-os sima ègő való bele na majd holnap
[#5619101] 2020. 05. 15. 17:09
robogos78
Közben elörelépés történt.Találtam rajzot róla,megállapítottam hogy csutkára párhuzamosan van kötve az első világítás a hátsóval.Lebontottam nagy nehezen az elejét ,hogy mérni tudjak. Az első izzókon is kisebb a feszültség! 35W halogén van benne,és mivel még sötétben nem mentem vele,nem vettem észre hogy annak sincs normális fénye,nem is csoda hiszen az is csak 7v körüli feszültséget kap ha gázt adok! És AC-t ,DC állásban semmit nem mutat a múszer. Kísérletképpen bedrótoztam egy 15 w izzót előre,azzal teljesen jól világít a hátsó is ,meg az első is.A fesszabályzó nem bírná az áramot ,esetleg az lenne a rossz? Kizártnak tartom hogy a generátortekercs ,hiszen kisebb terhelésnél leadja a névlegest.
[#5619063] 2020. 05. 15. 13:33
robogos78
Szia! Megkaptad a privátokat? Mert nálam azt írja ,hogy még jóváhagyásra vár....
[#5619032] 2020. 05. 15. 8:04
szasza0211
Köszi szépen!
[#5619029] 2020. 05. 15. 5:39
piciz
Ha minden igaz 1996-os
[#5619024] 2020. 05. 14. 22:35
szasza0211
Sziasztok ! Ebből meg lehet állapítani hogy mikori ez a gép? Meg szeretném venni de az eladó nem tudja.
Köszönöm
[#5619023] 2020. 05. 14. 22:23
robogos78
Ok privátba írom,köszi
[#5618984] 2020. 05. 14. 19:09
piciz
írj egy email címet elküldöm az enyém hogy működik meg küldök pdf-be szerviz manualt abba van kapcsolási rajz is
[#5618982] 2020. 05. 14. 19:03
robogos78
Kipróbáltam.A vészleállítóval leállitottam,ahogy a leáll a motor ,úgy halványodik a világítás,a müszerfal világítás meg marad
[#5618980] 2020. 05. 14. 18:50
piciz
Biztos hogy nem ac-ról megy ugyanis próbáld ki hogy vészleállítóval állítod le a motort akkor még egy darabig világít az első lámpa utána kapcsolja le egy kis idő múlva ha ac-ról menne a motor leállítása után azonnal elaludna amit halványodást látsz az max annyi hogy fordulaton jobban tölt
[#5618978] 2020. 05. 14. 18:45
robogos78
Szerintem AC-ről megy az első és a hátsó világítás is a féklámpa meg az indexek kivételével,mivel nagyon alacsony fordulaton ez látszik is a villódzás.Se az első se a hátso nem világít ha ráadom a gyujtást.Nincs egy rajz ehhez? Gondoltam arra is hogy lehet benne valami feszültségfüggő ellenállás a hátsó lámpa körébe azért,amikor váltja az ember a távolságiról tompitottra akkor egy rövid idöre csak a hátsó terheli a generátort .és az pont elég lenne hogy kilője az izzót.
[#5618976] 2020. 05. 14. 18:17
piciz
Ez érdekes mert a motoron minden akkuról megy még a világítás is ha megvan a megfelelő töltés saját maga kapcsolja fel ha a gyújtást ráadod de nem indítod el a hátsó lámpának akkor is világítani kell próbálj egyenáramot mérni ne váltót