Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok megtudna valaki mondani a 2002 morrini blokkos diteck variátor szij méretét
Tisztelt fórumtagok! Segítséget szeretnék kérni, Aprilia SR Factory Ditech Piaggio blokkos motorommal kapcsolatban. Régóta kínlódok vele, de mégsem működik megfelelően. Több kérdésem is lenne, de most egyenlőre arra szeretnék választ kapni, hogy teljes gázadásnál miért veszi el a szikrát a gyertyától. Ha kicsit visszaengedem ismét van szikra. A TPS kalibráció meglett csinálva. Tehát önindítózásnál ha nyél gázt húzok eltűnik a szikra. Ezenkívül egyéb problémák is vannak pedig a diagnosztika egyetlen hibát sem ír ki. Amik újak a motorban: gyári 50-es henger és dugó, HS tuningos légkompresszor, HS tuningos nyomásszabályzó szelep, injektor viton gyűrűk, légszűrő, benzin szűrő, vízleválasztó. Ha valaki tudja a megoldást a szikra kérdésre azt nagyon megköszönném, és a további problémákra később visszatérnék. Köszönöm és a megoldás reményében várom a hozzászólásokat.
Talán ha jól rémlik 24x1,5 de ha megméred a menet átmérőt abból lehetne következtetni rá
Sziasztok megtudna valaki mondani a morini blokkos diteck lendkerék lehúzó méretét
Milyen blokkos? Amúgy elvileg a variátor mögött van egy kicsi bordás szíj lehet az szakadt el
Sziasztok azt szeretném kérdezni hogy az Aprilia sr 50es motoron hol találom meg a vízpumpát? Nem keringeti a vízet köszönöm szépen a válaszokat
Szia! Annak a ditech gurunak az elérhetőségét meg tudnád adni nekem? Érdekelne, megkeresném hasonló problémával. Persze előbb lecserélem az olajat én is, és kipucolom a rendszert.
Ha jól tudom rá se adja legalábbis az enyém nem elindítom stabilizálódik a töltés utána kapcsolja fel automatikusan
Gondolom inditózáskor mint a legtöbb motor leveszi a fényszórót hogy ne vegye el az energiát az inditómotortól
Hogy mit csinál? Az önindító gombját nyomva nem önindítózik hanem az első lámpa villog?
Az minek, a jele, ha indítóznék, de csak a fényszótót villogtatja?
Most találtam, a hibakód ki villogtatást. Holnap meg nézem, csak le kell fordítanom, hogy X villogás, mit jelent.
Ha van kompresszió meg tuti jó a gyertya és nyomás alatt is szikrázik akkor annak féktisztítóval vagy beöntésre pöffeni kellene
Össze sikerült rakni, indítózok, de nem is pöffen. Se beöntésre a gyetya helyén, se féktisztíó fújásra a szívó torokba. A gyertya szikrázik. Elég jó szikrája van. Ötlet?
Hát az nekem is elmállott és cserélem kellett csak gyári jó ha jól rémlik a cső két vége nem is egyforma átmérőjű és még mellé nem is egyenes
A benzintank, és a benzin pumpa közé milyen belső átmérőjű cső kell? Mert amit kaptam, alig tudom rá eroszakolni, még melegítéssel is. Féltem a tankot
WD40-el vagy szilikon zsírral kicsit megkenhetted volna könnyebben összemegy
Hali.
Ma vettem tömítéseket, az injektor részhez. Viszont, amikor össze akartam rakni az egyik tomítést el nyírta. Az a kérdésem....
Van valami trükkje, vagy ezt ha szét szedtem, akkor b@szhatom?
Ezt a tömítést nyírta el. Inkább meg álltam az össze rakással....
Arra nincs ötleted véletlenül, hogy szívó csonkot honnan tudnék rendelni? Ez sajbos el van repedve. Olyan kellene, amin rajta van az olajozáshoz a picsi csecs....
Bármelyik légteknikával foglalkozó boltban kapható pici egy tartályos legegyszerűbb nyomásszabályzó meg nyomásmérő óra nélküli is tökéletesen megfelel
Enyémen egy hasonló van két tömlő csatlakozóval
Neked is köszönöm a választ. Sajnos ilyen nyomás mérő eszközökkel nem rendelkezem, így ezeket nem tudom le ellenörizni, igy össze rakom majd, és bízom a szerencsében. Ilyen vízleválasztót hol tudok be szerezni? Jó ötletnek tűnik .
Az hogy megvan a 8 bár benzinnyomás egy dolog a szabályzott nyomás megvan-e 2,5 bár illetve a kompresszor levegő szállítása 4,2-6 bár között van-e illetve ami a lényeg benzinnyomás = levegőnyomás+2,5 bár és a megengedett tolerancia: +- 0,2 bár ha ezek nem teljesülnek vagy el se indul vagy kormozza a gyertyát illetve a levegő csőre érdemes egy vízleválasztót tenni rengeteg dzsuvát megfog ami amúgy az injektor fejben végezné
Nem tudom hogy mikor tűnhetett el onnan az a kupak. Hát kíváncsi vagyok az első indítási kísérletre. De közben, fel fedeztem, hogy a szívó csonk is repedt, azt már rendeltem. 2 kérdésem van még. A szimering cserét le tudnátok írni?
A másik, hány A-es bizti kell bele?
Kérdés, miért is pattintotta ki a helyéről azt az izét. Vagy valamit tud, amit más nem - igaz, akkor használná a robogót, mert meg tudta javítani.
Ha meg csak próbálkozott, hátha, akkor az az ember lehetségesen máshová is ilyen szakértelemmel nyúlt.
Szerintem.