Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok!

Ma felébresztettem téli álmából a robogót, pöc-röf indult, végre húzhattam a szarvát, jól esett.

Mindenkinek élményekben gazdag és balesetmentes szezont kívánok!

Üdv:
hidie
Ok köszönöm mindenkinek
nekem sose volt ilyen szerencsem.
Vékonyabb vágó vagy csavarhúzó két kisebb ütés és ki is lazul eddig amikkel találkoztam ott a négyből egy volt ilyen gondolom nyomatékra húzáskor letörik a feje a csavarnak hogy ne lehessen szétszedni
Ilyennel meg nem.Ez fojtas lehet amit hogy ne baszogasd torheto feju csavarral tettek fel.Vagy ovatosan lefurod ugy hogy a menetet a blokkban nem szurod el es marad annyi hus a csavaron hogy ki tudd tekerni vagy rahegeszesz egy anyat.Es ugy szeded le.
Sziasztok! Szívócsonkot cserélnék de megakadtam mivel ami fogja négy csavarból kettőt nem tudom hogy szedjem ki. Esetleg vki találkozott ilyennel?:
Látom feladtad..........
Kezdetnek tegyél bele egy új akkut több mint valószínű az döglött de annyira hogy felemészti az összes töltést főleg hogyha zárlatos is
Az ecu-t meg a kulcsot lehet össze kellene programozni lehet sokáig volt akku nélkül vagy épp most is rossz benn és elfelejtett valamit, hogy indítod ha nem teker az önindító rúgásra?
Hali!
lehet tudni a probléma okát?
Sziasztok! Nagyon gagyik a 3000ft körüli dugattyuk fekvő minarelli Sr blokkba?
Én újan vettem a serit, piaggio blokkos, azóta már 33 ezer km van benne. Gyengéje a főtengely szimmering, csak gyárit szabad belőle venni.
Kivisz a világból.
Sziasztok! Vízhűtéses piaggio blokk mennyire birja?
Üdv! Van egy léghűtéses kör sr-em fekvő minarelli blokkos aminek az előző gazda jóvoltából az orridomján lévő felfogató fülek letörtek és javítva lettek.Nem tudom hogy a vízhűtéses sr orridomja csereszabatos-e a léghűtésessel? Inkább csak vízhűtéses idomokat találok hozzá.
Remélem sikerrel jársz, jártok.
Sziasztok!
A sok gúglizás, meg szopás után fejembe vettem, hogy csinálok magamnak egy honlapot (valamelyest konyítok hozzá), ahol összegyűjtöm az összes fontos adatot, információt a Ditech-ről. Így egy helyen megtalálom a hibakódokat, a TPS szenzor, a kompresszor, meg az összes bánatos adatot egy helyen, ha szükség lenne rá. Ahogy időm engedi, csinálgatom, töltögetem majd az adatokat saját örömömre.
Eddig eljutottam:
http://www.ditech.nhely.hu/
Gyakorlatilag még csak a kinézettel foglalkoztam, menük helye, elrendezés, stb. Két hete nem foglalkoztam vele, ma ránéztem, több, mint ezren nézték meg két hét alatt (a semmit, csak a "ditech" szó miatt kerültek oda).
A lényeg, hogy feldobnám a labdát azoknak a fórumlakóknak, akinek van hozzá kedvük, valós tudásuk, hozzáértésük: fogjon meg egy konkrét témát, írja le, járja körül, és közzéteszem ezen az oldalon. Az is nagyon cool lenne, ha valaki rendelkezik komoly nyelvtudással, és külföldi cikkeket, leírásokat tudna fordítani.
Persze ez egy hosszú folyamat, de ha megvan a lelkesedés, lenne egy olyan adatbázis, ami még nincs Európában...
A piaggio HI-per2 egy igen tartos blokk.
Hi!
Inkább minarelli blokkosat keress,azok tartósabbak!
Sziasztok,

erről a tipusról mit kell tudni?

https://auto.jofogas.hu/heves/Robogo_Aprilia_85437488.htm
Köszönöm!
Köszi!
Szia!

Én ilyen ponyvát vettem:
http://www.kegel24.hu/robogohu...

Vastagabb anyagból van, szerintem jó, bár téli szabadtéri tapasztalatom nincs.

Lengyelországból jön, 2000,- Ft a futár...

Üdv:
hidie
Szia!

Én ilyen ponyvát vettem:
http://www.kegel24.hu/robogohu...

Vastagabb anyagból van, szerintem jó, bár téli szabadtéri tapasztalatom nincs.

Lengyelországból jön, 2000,- Ft a futár...

Üdv:
hidie
Használtam régebben míg szabad ég alatt tároltam. A nyári napsütés nem tesz jót neki, de a csapadéktól, portól megvédi. Több motortakarót használtam, de igazából egyik sem bírt ki sokat. Azért ajánlottam ezt, mert a drágább sem bír ki sokkal többet szabad ég alatt és ez elég olcsó. Volt 10 000 Ft feletti is, ami még belső béléssel rendelkezett, de 2 év alatt az is berepedezett. A robogó méretéhez kell választani, de ha kicsit nagyobb az sem gond.