Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hát az én Benellim megy 85-öt egy sporkipuval, de mert ugye az nem egy sport robogó! De amugy 70-75-öt elmegy az LC-is! Bár ugye attol is függ hogy ki ül rajt!
Sziasztok! örömmel látom hogy beindult ez a topik! Haqunma! Ijen probléma nekem is volt a Benellimmel. De szerencsére csak a gyertya szart be. Talán ha a tiédnél nem ez a gond, esetleg valahol eldugult a motorod. A di-tech jó, de abbol csak a régi!! Az ujbol magyarországon tudomásom szerint nem tudják kivenni a folytást, egy haveromtól tudom. Ezért újbol érdemessebb a karbist venni. Magam is nézegettem ezt a tipust, de a sisak nem fért bele, ugyhogy dobtam is a tervet, inkább 125-ösre váltok. De azért egy szép és jó motor hiszen APRILIA.
Komolyan?????
Aztaneki

És akkor mi van ha váltós
De a derbid váltós!!!
Csá !!!

benéztem a topicba és végigolvastam !!!!!

Nos nekem a Derbi tőgázon 80-nal (óra szerint) eszik 2.25-2.75 körül !!!!!!
És aki ismer engem az tudja hogy nyélgázon járok mindig !!!

A minap mentem az úton és szép lassan beértem 1 SR-t !!!
Gianelli cső volt rajta és DiTech volt !!!
Hát kb annyival hagytam ott mintha álló fa mellett pókmászásba mentem volna el !!!!
Utána beszéltünk és azt mondta az volt a vége (110 óra szerint) !! a Derbi meg csak 75-öt mutatott ami kb 85-90-nek felel meg !!!
Szal kell az SR-re 1 sportcső hogy kb úgy mennyen mint a Derbi !!!!!
A [7] . hozzászólásomban leirtam a fogyasztását az 50esnek mert akkor volt éppen beszerelés alatt a 70es henger.
Na és akkor a te tapasztalataid miért csak most tudtad megosztani barátunkkal
HI

Nemtom milyen di-tech az ami 3-3,5-t fogyaszt. Ahoz eléggé versenykörülmények kénének.Én csontig huztam mindig és 2L max 2,5 de az is csak 1szer. most 70 es malossival eszik 3,2-t és nem kimélem
Ja és csadam 250 körül még nézd meg a yamaha aeroxot meg a Piaggio NRG-t. Óvakodj az olcsó japán konténeres robogóktól, meg a kínai meg koreai cuccoktól. És min. 12-es abroncsméretű mocit vegyél, mert a kisebb megakad az orbitális kátyúkban
Szevasztok!
Csadam: Ha a papa 11000 km-t rakott bele 4 év alatt, az lett rendesen hajtva. Ha nincs szerencséd kb innentől kezdenek gondok lenni. Viszont ha szerencséd kapsz egy k***a jó motort. És 220-ért megéri.
Karbis vagy befecskendezős?

Janik: a végsebességre már kaptál választ(85). A tuning kipuff a léghűtéses nrg-n kb 15-öt dob, mert agyon van fojtva. Attól függ hogy állítod be a variátort
Ha szép és jó is akkor egy 220ért megveheted szerintem különösebb igénye nincs.
Elöl hátul tárcsás?
hellósztok!!

MI a véleményetek? 2002es apriliát 10800kmel megéri e megvenni mer 1 tatájé volt nem hajtotta de nem tom h mik vele a tapasztalatok pl szervízigényes e van e naon bja? ha igen ajánljatok 250 körül vmi másik márka robogóját
Helló mindenkinek!

A karbis és a ditech is 85 körül megy szerintem egyáltalán nincs különbség végre.
Fogyásztása a karbisnak az én tempómnál ( ami olyan 70 körül van) a karbis 4.5- 5 litert
fogyaszt, a ditech az 3-3.5 litert.

Ja hagenma ha érdekel és van pénzed javításra akkor itt egy ditechekkel foglalkozó csávó telefonszáma:
06/70 2990-525
hello!
neke van egy 2001-es SR di-tech em. és most van egy kis gond vele! de nem tudjuk hogy mi!!!naggyábol leirom, 1 honapja elkezdett csörögni mint egy kigyó-ma már ott tartok hogy kb 20-al lehet vele menni mert olyat csinál hogy elfogy a gáz, rángatózik, durrog! ha valaki segítene akkor örülnék, vagy ha valaki tudná esetleg hogy mi lehet a baj!
várom a válaszokat! ide is irhattok hagen@ominet.hu
köszi! mindenkinek

Máté
hy mindenkinek..kellene egy sr-replikára egy zx-vagy gianelli sport kipuf..aki tud az irjon. Köszi!!
Ez engem is érdekelne!!!! Meg az, hogy mennyit fogyaszt ha nincs benne a folytás és kb olyan 50-60-as átlagsebeségnél használnám????? Nem végig városba, sokat mennék vele lakoterületen kivül. Norbi
És ti nem tudjátok kb. mennyit megy egy karbis sr végre? És egy tuning kipufogo mennyit dob rajta végsebességet nézve?
Cső!

Nekem egy di-techem van és már 16000 KM-t csavartam bele! Eddig 1szer volt szerelésre naygobb kiadás az pedig 10000KM-nél volt gyűrű dugó csere!!!!(azt is megusztam 16rongybol) Javitásra télleg nem kellet semmit költeni. Havernak 50 es runnrja 5-6 között eszik városba. 1000 Kmenként nyomja bele az olajat! Nekem 2L-t eszik és huzom neki mint barom olajbol is csak 3000km-enként kell belerakni!!! Van rajta egy gianelli kipuff és ora szerint megy 110-et ami olyan valos 100 körül van.
Most veszek bele 70 Mallosi hengert mert nemsokára itt a 20000-es nagyszerviz és akko ugyis ki kell csrélni benne egy csomo mindnet ugyhogy igy megéri! Összegezve nekem nagyon bejön ha most venném első motoromat biztos hogy megint ilyet vennék, de csak is 2002. 7. elöttit mert azután márt folytottak voltak!
Jo motorozást TT!
Én is motort szeretnék venni,és körbenéztem kicsit,és megkérdeztem egy srácot aki szereli is ezeket a mocikat.Azt mondta,h ilyet semmiképp se vegyek,mert szar.Ha elromlik,akkor jópár napig szarakodni kell vele,ésha elkérné a javítás teljes árát,akkor többet nem hoznának hozzá motort...Jah és szerintem a diteches teljesítménye sem sokkal jobb(márha jobb.Bár ezt már nem tudom )
injektoros szerintem erosebb,kevesebbet fogyaszt es korszerubb.
Ha lenne injektoros 500-as 2T en azt vennek...vagy legalabbis kiprobalnam...de sajna meg karbis sincs.
Aha értem. Csak nekem az eladó azt mondta hogy a ditech jobben megy mint a karbis. Nem tudod hogy menyit megy végre a carbis SR? Remélem azért 70 felett megy.
nem.
a ditech sorozatot a környezetvédelem miatt csinálták.
bármi gondja lesz csak a nyüg van az a buzi injection miat,
gondolj bele menyi plusz elektronika van az miatt benne.
Hello. Én most szeretnék venni egy vadi új Aprilia SR-t. De nem tom hogy diteches legyen vagy karbis. Szerinted melyik a jobb? Megéri a ditechesért 150.000FT-tal többet fizetni?
Ezt a topikot azoknak hoztam létre akiknek tetszik az sr 50 robogó, vagy tulajdonosa is egy ijennek!