Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nekem is volt hogy tökig be volt tekerve, és hibátlan volt. Indult hidegen melegen, jol is ment. De szivocsonkot cseréltem mert szét volt repedezve. Utána levegöt kellet adni mert lefuladt, 1.5 fordulaton van most.
Sziasztok! Felmerült még egy kérdés, ha a levegő-benzin keverék állító csavar teljesen be van tekerve, mert csak úgy jó, akkor lehet hogy nagyobb fúvókát kell beleraknom?
Előre is köszönöm :)
Sziasztok!
Van már olyan aki tapasztalt az első teleszkóp száron rugózás után olajat? Nagy valószínüséggel szimmering cserés lehet. Ez mennyibe kerülhet kb. ha valakinek volt màr ilyen.
Köszi!
A hütöfolyadékot kellene még cserélnem, van kocsiból maradva piros alubarát folyadékom. Most kék an benne.
Kérlrk Adjatk tippet utmutatást hogy csináljam! A légtelenitö megvan, de hol engedjem le?
Piaggio blokkos
A fekete gyöngy!
Azért kapta ezt a nevet mert vonza az esöt(vizet):-)
Ja és nagyon gyors, lassan nem is szeret menni:-)
Tegnap kapott uj szivocsonkot mert a gyári már szét volt repedezve!
Meg uj olajpumpa szijjat. Legalább ez is uj benne:-)
Hello! Nem tudom meg oldodott-e a problemad, de Nekem hasonlo jelensegem volt. Nalam az elromlott automata szivato okozta. Utana neztem, nem nagyon ajanlottak az automatat, ezert tettem bele manualis szivatot. Azota 3 l koruli a fogyasztasom.
Köszi az infót..
Sziasztok Mesterek!
Uj sr tulaj vagyok, pigi blokkos, vizes, karbis. 2006os
Segitsègeteket szeretném kérni, a tegnapi napig pöcc röff volt a járgány hidegen melegen.
Melegen most is az, de hidegen csak akkor indul be ha huzok neki gázt! Anélkül nem, rugásra sem.
Gázzal röffen, ha leállitom rögtön akkor utána már gázkar nélkül is indul pedog még nem lehet meleg!! 8ezer van benne, szivato jo mert leprobáltam.
Szerintetek? Mi lehet? Olasz szeszély vagy mi?
Uj a gyertya, uj a légszürö.
Köszi elöre is mindenkinek.
Sziasztok Mesterek!
Uj sr tulaj vagyok, pigi blokkos, vizes, karbis.
Segitsègeteket szeretném kérni, a tegnapi napig pöcc röff volt a járgány hidegen melegen.
Melegen most is az, de hidegen csak akkor indul be ha huzok neki gázt! Anélkül nem, rugásra sem.
Gázzal röffen, ha leállitom rögtön akkor utána már gázkar nélkül is indul!!
Szerintetek? Mi lehet? Olasz szeszély vagy mi?
Uj a gyertya, uj a légszürö.
Köszi elöre is mindenkinek.
Rózsaszín tökéletes lesz bele vagy lehet venni direkt motorba valót például a Motulnak is van ilyen készre kevert
Mikori évjárat?
Üdv!
Első teleszkóp szimering méretében tudtok segíteni?
Sr 50 fekvő,léghűtéses régebbi. Ez még a csíklámpás.
Sziasztok! Új vagyok a fórumon és a robogózásban is. Van egy 2002 sr vízhűtéses morini blokkos apriliam.....szeretnék hűtőfolyadék ügyben tanácsot kérni!
Milyen hűtőfolyadékot tegyek bele? A zöldet? Vagy a rózsaszínt? Vagy vmi spéci van erre a célra? Nem tudom h ez a tipus alu vagy vas henger... választ köszi srácok
Jelenleg vannak komolyabb problémák is a ditech piacon , rengetegen árulnak nyomás tartó szelepet gyári értékkel hirdetve . Csak a mérés szerint közée sincs hozzá ! Hidegen indul a motor , de melegen kormoz mint az állat , Nem is csoda hiszen 2.8 barnál megtartja a nyomást az pedig sok ! Meleg motornál sok !! Csinálok videót és fel is teszem ! Hogyan kell mérni az elszabályzási nyomást . 2.46 bar a gyári érték !
Na ezt nem tudtam ma is tanúltam valamit
Az írásod első része igaz de a vezérlő egység hibája is gyakori sajnos .
Azt hogy vezérli e egy sima multiméterrel nem méred meg mivel a másodperc tört részére kap csak áramot az injektor azt multiméterrel nem tudod lekövetni lehet hogy rossz az ellenállása az injektorfejnek és mivel ezt érzi az ecu szimplán nem vezérli ki van nekem is egy injektorom ami porlaszt működik szépen ha én adok neki áramot viszont kimérve sokkal nagyobb az ellenállása mint a gyári manuál szerint szabadna így a motor nem is ment vele normálisan állandóan 11-es hibát dobott rá mióta kicseréltem semmi baja a motornak első körbe én biztos azt próbálnám kimérni vagy cserélni motorvezérlőt felesleges volt cserélni az nagyon ritkán megy tönkre
Adott egy Aprilia Sr 50 Di-tech. 11 hibakódot ír az ECU. nem indul,az injektor csatlakozónál nincs meg csak 0,6volt, így nem nyit ki ,cseréltem computer-t lendkerék jeladót is, nem oldotta meg, szerintetek mi lehet a hiba merre induljak tovább.A 12 V kint van fixen az injektor és a levegő csatlakozójánál és indítózásnál nem kapcsolja ki a negatívot a injektorhoz(nem mérek a két sorkapocs között csak 0,5-0.8 voltot),viszont ha egy pillanatra adok neki negatívot akkor viszont porlaszt az injektor fej.Cseréltem próbára még fojtószelepet is.
Válaszokat előre is köszönöm.
Sziasztok. 1 hete vettem egy 2006 aprilia sr 50 sport prot. Autómata szívató. Pöcre indul,szépen megy! A problémám annyi hogy ha nagyobb gázzal indulok mert pl. A lámpánál ki kell gyorsulni picit, akkor néha olyat csinál hogy mikor 1ből 2be váltana,kicsit be gondolkodik és be darál.
Mi és mekkora lehet a gond? Használhatom így még vagy inkább szerelő? Előre is köszi a segítséget!
Sziasztok . Van egy aprillia sr 50 factory ditechem szerelőt keresek ... szegedi vagyok de Pest környéke is jó lehet ismer valaki hozza ertot ? 2008 aprillia ditech 7000 km ...
múlt héten vettem egy egy morini blokkos sr-t ami anno ditech volt, most egy 17,5-es dellorto karbi van rajta. Annyira nem vagyok tőle elájulva, de indúl könnyen, nekem munkába járni jó, DE 50km-re 3,5litert tankoltam.
Na most ezt a 7 literes fogyasztást nem mondanám gazdaságosnak, magyarán mondva kurvasokat eszik.Kérdés, hogy egy sima ötvenes 17,5-es karbival és egy rezóval mennyit kellene enni?
További hátráltató tényezők, hogy 115 kg vagyok, így alattam ment 70-et óra szerint.
Tócsa, benzinszag nincs, holnap belebújok milyen főfúvóka van benne.
Köszönöm a többiek nevében is piciz válaszát.
130cm3 és mondjuk ilyet
Köszönöm a választ, nekem is ez volt a sejtésem.