Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok.keresek aprilia tuono szakembert lenne pár kérdésem.köszi
Sziasztok

Eladó egy kipufogó tartó konzol amit a hátsó lábtartó helyére kell felszerelni. Gondolom pályahasználatra találták ki ezt a szerkentyűt. Aprilia Tuono.-hoz kaptam még anno de a motor elment és ez megmaradt. Valakit érdekel esetleg?
Csinálunk egy nyomásmérést és ha rossz az érték akkor érdekelne! A továbbiakat meg akkor megbeszélnénk! Esetleg egy email címet küldenél azt megköszönném!
Ha kell elvileg nekem még megvan, keveset futott, ledugózva.
Köszönöm a válaszod! A szűrő 2 hete lett cserélve úgyhogy az kilőve! Valószinű hogy akkor a szivatyú lesz!
ott a pont. mert tesom szűrője teljesen be volt rakodva trutyival és azért égett le a szivatyuja.
kérdés, ki mikor cserélt üzemanyag szűrőt utoljára?? Elvileg 2évente kell, de általában senki nem cseréli. )én tavaly kicseréltettem. :) ) Ha már az évek alatt ocsmány módon elkoszolódott az is ludas lehet.... vagy nem? Ki tudja. :)
szia. tesom tuonoja is igy csinálta. minden hozzá értö azt mondta hogy benzin szivatyu a hibás. csere. de mivel nekem is tuonom volt ép akkor probára beleltettem az enyémbe a teso szivatyuját és akkor is azt csinálta és a végén teljesen megdöglött ut közben. 50000ft bontott és azota is jo neki. de lehet más is . nekünk ez volt a hiba oka.
Szia! Olvasom az írásod és az én motorom jut eszembe rögtön! Hírtelen gázadásnál elkezd rángatni a moci illetve dadogni! Volt olyan is hogy lefulladt! Sikerült megoldanod a problémát? Ha igen akkor megkérdezhetem mi volt a probléma? A válaszodat előre is köszönöm!
Sziasztok! Annyi kérdésem lenne, tud e valaki segíteni abban hogy mitől lehet az, hogy amikor hirtelen gázt adok a motor elkezd rángatni és dadogni! Általában üzemihőmérsékleten csinálja, hidegen nem! Én személy szerint vagy fojtószelepre vagy pedig üzemanyag szivattyúra gyanakszom! Estleg volt már valakinek hasonló problémája? A válaszokat előre is Köszönöm!
Tegnap hoztam el a vasat Polyák Lacitól generátor cseréről, hát azt kell hogy mondjam le a kalappal. :) Eddigi életem során egyetlen egy ilyen normális szerelővel még nem találkoztam! :) Anno mikor vettem a tuono-t az első tulaj állította hogy akra térkép volt a motoron, ez most mint kiderült egyáltalán nem volt igaz. Viszont most már megkapta és olyan virgonc, kulturált lett a jó térképpel, hogy alig akarok leszállni róla. Végre újra van töltés, majdnem eltömődött benzin szűrő is most már új, motort se kell takarítanom mert teljesen letakarítva kaptam vissza. :) Hatalmas köszönet az elérhetőségért, csak ajánlani tudom én is bárkinek bármikor!
akkor a beázás, nekem 3 mosásból egyszer kiírja. Ott az ülés alatt a sok tyúkbél, meg elektromos szar, könnyen bemegy oda a víz. A hangtompítónak hidd el semmi köze, még a full kiberhelt doboknál sem írja ki.
A gebaszt tőled függetlenül használtam, szabadon, a válaszolónak címezve. ;)
Egyébként a kijelzés eltűnt, és azóta se jött elő. A szaki a beázást tette felelőssé, de nem zárta ki a furulyákat sem, és mivel nincs hibakód, a diag se mond semmit. Azóta is megy, ahogy kell..
Köszi a válaszaidat!
passz.
a hangtompító nem befolyásolja, a service felirat mindenképpen vmi elektronikai szar. A gebaszt én írtam, de nekem tök mindegy válaszolsz-e én feldolgozom, ha nem. :)))) Azért írtam, hogy akármi lehet, mert van akinek megy vele a motor, van akinek be sem indul. Több dolog miatt írhatja ki, amit monitoron keresztül csak Teréz anya tud megfejteni. Ha megy vele, hát megy, attól még vmi rendellenesség van valahol. :)
Sziasztok! 2006-os Tuonoban mennyibe fáj egy szabadonfutó csere? Találtam egy mocit jó áron ezzel a hibával, nem tudom, hogy érdemes-e beleállni! Köszi!
Ja, a töltés 14 körül mozog.
Igen a villásra tippelek én is.
Korábban a full lemerült akksinál egyszer volt ilyen, de az, ahogy nálad is megszűnt.
Egyébként azóta el kellett mennem vele gumicserére (furulyák kint), és azalatt az út alatt nem jött elő egyszerse. Érthetetlen.
Mindenesetre ma beszélek le egy időpontot egy diagnosztikai vizsgálatra és majd megírom az eredményt.
A szaki előre annyit mondott, hogy motorvezérlő ekektronikai (kis)hiba, lábon elvihető.
Ja, természetesen az olajszint rendben van- válasz egy korábbi felvetésre..
És köszi az eddigi válaszokat!
Üdv!
Hey! Milyeneket? Vártam egy-két választ, hátha van vmi ötlet. Az meg, hogy így ne menjek vele (miért?), meg ott lesz a hibakód (hol?), mer gebasz lesz, az nem nagy segítség.. :S
Birom az ilyeneket, probalsz vmit segiteni, mar amit lehet ennyi infobol, aztan meg annyit se mondanak hogy mukk...
A szerviz intervallum a kis villáskulcs. Ez a felirat gebasz.....de ez lehet akármi. Nekem írta már ki mosás után is, gondolom eláztattam valamit, de most szezon elején a szar akksimnál is kiírta...igaz meg se forgatta a motort. Új akksit vettem és kész. Lehet neked is az miatt kiabál, járó motornál 13,8-14,2Voltot mutatni kéne. De mérd ki multiméterrel, mert már láttunk rosszul mérő órát is. A motort meg vidd el szervizbe, mit kísérletezel, hogyan mondjuk meg képről, mi a baja?
Sziasztok én is eladó tuonot keresnék max 800 ezerig ha esetleg tud valaki ne tartsa magában.... Köszönöm!
Olaj van a max jelzésig? Nekem akkor csinálta ha nem volt fullon és pörgettem....
Ja es hosszu tavra ne nagyon menj igy. Mert egyszercsak nem lesz gyujtas. Anelkul meg csak utanfuton,treleren stb lehet kozlekedni
Pedig lesz ott hibakod! Csak jol keresd meg