1.490-ről indult ami szintén az alja ahhoz képest ahogy képen kinéz és a kevés km. alapján. Ezért gondolom hogy valami nem kerek. Elmennék megnézni csak úgy, hogy valós-e de nekem ez már túl messze van ahhoz.
Valaki ismeri ezt a motort? Valamiért nekem túl olcsónak tűnik és folyamatosan csökkentik az árát. Talán átverés lehet?
https://www.hasznaltauto.hu/motor/aprilia/tuono_1000/aprilia_tuono_1000-21789616
Nem leszek nagyon releváns (gondolom), de öreg Caponorddal meggyűlt a bajunk és az faj- illetve kortárs.
Borult a motor, sokminden tört vagy sérült. Műanyagok 80%-a már nincs gyártásban, kiegyenlítő tartály megszűnt, telócsizma se volt új, de még a bele való csúszóperselyek se kaphatók...
Bontott cuccból hosszú hónapok alatt lett összelegózva, alig volt értékelhető OEM cucc hozzá csavarokon, csöveken meg aprólékokon kívül.
Sziasztok.
Érdeklődnék hogy a legrégebbi 1000-es Tuonokhoz még biztosított az alkatrész ellátás? Kapni mindent vagy, öreg motor révén van amiket nem lehet beszerezni újban?
A legtöbb tapasztalata a Google-nak van, főleg külföldi fórumokon. Mivel itthon nem túl sok ilyen motor van. De kereshetsz User, Service, Workshop manual-okat is a neten.
Amúgy amit leírtál az teljesen normális jelenség. Amikor van menetszél által hűtés, akkor jobban hűl. Ennyi.
Bár nekem V2, de lakott területen nekem is 98-99 °C és megy a hűtőventilátor. Ez van.
Kell neki a 80+ , hogy 80°C körül álljon a hűtőfolyadék hőmérséklet.
A hűtőfolyadék hőmérséklete miért enné meg a generátort? 😄
Sziasztok!
Van valakinek esetleg tapasztalata Tuono V4R ről ? (2011)
Egy nagyon egyszerű kérdésem lenne csak hogy kinek mi az üzem hőmérséklete? 75-85 között mozog nekem országúton. amivel nincs is nagy gondom. De! lakott területen egyszerűen nagyon sokallom, 97-100-103c on mozog. Tudom hogy V4, és ez vele jár, csak egyszerűen nem tudok dűlőre jutni :\ Termosztát müködik, ventilátor szintúgy. ill most volt generátor és feszültségszabályozó cserélve, mert meg égett a generátor :\ és most kicsit aggódok, hogy ez nehogy meg egye az újat. Motor Szervizben cseréltek, ellvileg jobb minőségű utángyártotat rakott bele.
Válaszaitokat előre is köszönöm :)
Az nem probléma. :)
Viszont most megcsinálom rajta az olajcserét, szelephézag állítást, egyéb kis karbantartásokat, utána élvezni szeretném. Csak ősszel szeretném szétszedni az elejét, amikor leteszem majd. Majd kereslek akkor, nem felejtem el. Lehet, hogy megyek is majd arrafelé.
Azt tudom, hogy a gyári ajánlás a 15-50, csak nekem itt van elfekvőben a 10-40-es full szintetikus, nem olcsó olajom. Akkor nem bajlódnék az eladással. Arra gondoltam, hogy egy szezon alatt nem okoz nagy kárt. Csak nem ismerem a motort, nincs vele tapasztalatom. Én azt gondolom, hogy jó lenne bele, csak a kuplung/váltó miatt vagyok elbizonytalanodva kicsit.
Jut eszembe, ezt nem tudjátok, hogy milyen csatlakozó lehet? A motor bal oldalán van, a tank alatt középtájban.
Ill. nem tudtok valakit, aki javítja a kijelzőt? Sajnos a jobbos kijelzőm szarakszik. :(
Sziasztok!
Nemrég boldog tulaja lettem egy 2005-ös Tuononak. Egy szervízzel, átvizsgálással kezdenék. Azt szeretném kérdezni, hogy szerintetek egy full szintetikus, Motul 7100-as 10-40-es olaj jó bele? Itt maradt egy bontatlan kupa az előző motoromtól és ha jó lenne bele, akkor felhasználnám, nem bajlódnék az eladással, stb.
Köszi előre is!
Valamiért mégsem viszik el.... 🤔