{{user.u == '' ? ' ' : user.u}} mégsem
[#5560901] 2019. 08. 16. 13:30
Jakhul
Sziasztok!
Ledesíteném az indexeket. A hátsó kész, ellenállásokkal, faca, jó ütemben működik, a gyári alap meghagyásával.
Az elsőkkel van bajom. Azokat kompletten cserélem. Volt már egykét próbálkozás arra való tekintettel, hogy ne állat módjára villogjon (az első szett valahogy alapból tudta ezt, de egy hét után már az se, nem is értem, hogy mi történt). Ez az utolsó viszont designben eléri azt a szintet, hogy felszereljem. Ez viszont baromira villog (legalább elsőre falhoz állít). Ellenállásokkal meg ne aggatnám tele a burkolatlan lámpafejet, így a ledkompatibilis indexrelé cserére hajlok.
Van-e ebben valakinek tapasztalata? (melegszik-e, kell-e sűrűn cserélni, hatékony-e, stb).
Meg tudja mondani valaki, hogy hány relé van, és hogy a motoron hol? Se a motoron, se a leírásokban sem találom.
Milyen van benne, illetve milyen menjen bele (paraméterek)?
Tuono 1000R, 2008.11.
Köszi a válaszokat!
[#5560898] 2019. 08. 16. 12:52
Jakhul
Szia!
Tudsz adni egy linket a csoporthoz, mert máshogy nem találom, köszi!
[#5556610] 2019. 07. 20. 21:33
alma#66
ülés átszabásával 1, 1.5 centi nyerhető.
[#5554639] 2019. 07. 04. 13:57
Tibóriusz
Hogy lehet lentebb engedni a mocit? Alig ér le a lábam. 177 cm vagyok de lábujjhegyen éppen leér.
[#5550794] 2019. 06. 10. 10:04
Ktmcsusz
Ezt facen ird ki van tuono csoport ott nagyobb a mozgas mint itt!
[#5550710] 2019. 06. 09. 20:42
Gergő1
Sziasztok!!Volt Békéscsabán egy piros fehér factory tuono!!Esetleg tudja valaki ki kire sózta rá a szemétláda kereskedő!!
[#5548053] 2019. 05. 26. 16:22
Baxy
Én is igy gondoltam de nem látszik semmi...
Levettem a tartàlyt és megnéztem van benne csak annyira ki van fehéredve az a rész ahol a szintett kellene nézni hogy nem látszik át....
[#5548027] 2019. 05. 26. 13:25
Gino
Persze, azért van. Szint ellenőrzésre.
[#5548000] 2019. 05. 26. 10:13
Baxy
Sziasztok!
A kieggyelítő tartály kis fehér ablakán kell hogy lássam a hűtővizet?
[#5547411] 2019. 05. 23. 18:47
Baxy
Na akkor ha nem csak az enyém csinálja meg kell szoknom
[#5547370] 2019. 05. 23. 12:39
Laligator
Az csak simán a V2 karakteréből adódik, ott hirtelen ráadva a kakaót ránt egy picit és utána indul meg. Vagy ha probléma, akkor az enyém is ugyan ezt a problémát csinálja. 4-5 ezertől már nem torpan.
[#5547366] 2019. 05. 23. 12:21
Baxy
Megnéztem 3-4 ezres fordulat környékén csinálja
[#5547235] 2019. 05. 22. 17:36
Baxy
Jo kérdés mert azt nem figyeltem még meg ez a második köröm a motorral most vettem de ha holnap nem esik akkor megfigyelem
[#5547234] 2019. 05. 22. 17:30
Laligator
Milyen fordulat számon?
[#5547233] 2019. 05. 22. 17:26
Baxy
Sziasztok!
Lenne egy kis problémám a tuonoval, eggyenletesen húzott gázrol ha hirtelen odacsavarom neki egy pillanatra megtorpan a motor utána megindul és húz szépen....Mi lehet a gond valakinek ötlet tapasztalat?!
[#5541998] 2019. 05. 03. 20:41
tuono R
Szia. Polyák lacit kérdezted abonyba? Vagy ha jol emleksze szolnok vagy debrecenbe van aki rsvéket bont. Sportmotoron az apro oldalt nyízsd meg rsv alkatrésze közt megtalálod.
[#5541986] 2019. 05. 03. 20:26
Tuoni
Sziasztok, 2006-os Tuono 1000R-hez keresek sérülés mentes vázat, papírokkal.
Anno törötten vettem a Tuono-t és bár meg lett heggesztve, sosem lesz már tökéletes, a villa szög hegyesebb (közelebb van a hűtő bordához a kerék), nagyobb sebességnél pedig elkezd beszitálni a kormány. Van ötletetek hol érdemes keresni? Ahol eddig keresgéltem szerelőnél/bontónál/adok-veszekben nem találtam. Vagy már annyira kikoptak ezek a gépek, hogy csak a motor árát verdeső OEM vázat lehet csak kapni?
[#5540528] 2019. 04. 28. 20:06
tuono R
Elado a gép ha valakit. Info 306243387
[#5539546] 2019. 04. 25. 8:41
Gino
A kuplung karnál nincs tömítés. A bowden belső nincs tömítve a házhoz. Olaj csak a blokkban van, tehát onnan lép ki és nyilván rá a bowdenre. Elég sok, ha a mozgástól felfelé (is) jut. Bár lefelé is csöppenie kell.

Lehet a lenti O gyűrű, de az is lehet, amit más írt. Miszerint valami nem stimmel a bowdennel.
Az O gyűrűvel érdemes kezdeni.....
[#5539536] 2019. 04. 25. 7:10
Chaparral_2j
Nem kellene felkusznia az olajnak egyaltalan a bovdenen keresztul. Mivel eloszor a ket o gyurunel szokott folyni kivulrol ahogy a deklibe bemegy, ha valamilyen tomites baja van. Mashol belul nincs tomites.
Mennyi olaj van benne? A kuplungbovden ki van cserelve valami utangyartottra, ugy hogy a bovdenhaz maradt a regi, erre tudok gondolni.
Szerintem egy gyari oem bovdencsere megoldja a problemat, mert ott valamilyen mokolas van.
[#5539526] 2019. 04. 25. 5:03
Gumua
Az rendben van, hogy az a tömítés hibás, de alapesetben szabadna egyáltalán a váltóolajnak felkúsznia a bowdenen egész a kuplungkarig? Mert ha igen, akkor a fenti kuplungkarnál lévő tömítés a hibás csak, ha nem, akkor viszont lent a blokknál lesz valami hibás.
(Nem vagyok motorguru)
[#5538844] 2019. 04. 21. 19:55
Gino
Nyilván az a tömítés a hibás, ahol kilép a folyadék....
[#5538836] 2019. 04. 21. 19:40
Gumua
Sziasztok!
Meg tudná valaki mondani, hogy miért lehet az, hogy a kuplungkarnál folyik az olaj? Jellemzően azután kezdi el, miután már bemelegedett a motor. Mi lehet a hiba oka? Melyik tömítés lehet a felelős azért, hogy a kuplungkarnál nyomja vissza az olajat? (Aprilia Tuono 125)
[#5538693] 2019. 04. 20. 22:37
Chaparral_2j
1280 +- 100 nak kene lennie.
Eleve el volt kendozve az emelt alapjarattal akkor, amit te most feljebb emeltel. Valszeg teljesen agyonbaszta a gazreakciot a kipu. Szerintem eleg paraszt igy megoldani. :D
[#5538679] 2019. 04. 20. 22:07
Gino
Én egy szinkron beállítással kezdenék...