Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszi szépen a segítséget.
A kipufogo mindenkepp bibi, mert le van vagva belole, es tul nyitott. Ez biztos.
Egy ilyen kipufogoval csinalja azt altalaban, hogy leall, leboffen hirtelen gazra, vagy motorfek utan gazadasnal keslekedik. Nalad elmondasod alapjan nem ennyire veszes a helyzet, de nem jo.
Vedd figyelembe, hogy ugy vagyok ennyire okos, hogy lattam egy kepet a motorrol, es feltetelezem, minden mas jo. De en biztos megneznem mit csinal a gyari dobbal.
A gázadást jól veszi.
csak pöfög alapjáraton a lámpánál és egyszer csak megáll,indítok és pöcre indul. akkor lehet a kipuffogó a bibi?
Ahogy nezem az akrabol le van vagva, ezert mar az evo val sem lehet utanamenni. Gyari kipuval a problema elmulik.
Vagatlan akraval is valszeg.
Ha arrol van szo, hogy alapjaraton gazra leboffen.
Sziasztok!
Tud valaki segíteni abban,hogy miért áll meg alapjáraton a motor?
Nagyon szépen megy,gyorsul,nagyon szépen jár alapjáraton ,csak néha megáll,utána pöcre indul.
Az alapjárat gyári.
Lett két eladó Sunstar gyári első tárcsa + betétek, 2006-os a gép. 20e km van a tárcsákban, a betétekben 2e. Tökéletes állapot, csak Brembót tettem fel. Valaki?
Egy ilyen 1000-es V2-t elcserélni egy 600 sor4-re?
Szia, az utasülés külön eladó, vagy felár ellenében cserélnéd hibátlan állapotú gyári ülésre? Régóta vadászok egyre.
Sziasztok!
Eladó sorba került,kihasználatlanság miatt.
Ha valakit érdekel az írjon.
48500 km.

Eladó egy megkímélt állapotú Tuono 1000 R. Esetleg 600-as sor 4-es csere érdekelhet.
Sok karbon kiegészítővel,plusz lelső,hátsó lánckerékkel,kormányvég tükrökkel. És adom hozzá a gyári rendszámtartóját is.
Plusz tartalék levegőszűrővel.Túraplexivel.
A gép akra dobokkal van felszerelve,elég morcos hangja van.
EVO 6-os gyujtástérképpel van,amihez számlám is van. Az olajban van 300 km.

Második tulaja vagyok.
Műszaki kérdés:
Szombaton a hírhedten szar 52-es (dunaföldvári) úton kellett mennem a Futura-val, 120-nál elkaptam egy olyan keresztbordát, ami igazából nem borda volt, hanem fent a bakháton egy gigantikus aszfalt pukli, ami koppanásig felcsapta az első telómat, a hátsónak is odavert egy hatalmasat.
Lehet ettől baja a motornak? Gumi egyelőre nem ereszt, így gondolom a felnit nem verte szét, de a kerék csapágyak, kormány nyak csapágyat, teleszkóp szárakat megsérthette, repedés, felület sérülés bármi lehetett szerintetek?
Annyira dühös volt, hogy megálltam, vissza is sétáltam, lefotóztam az aszfalt ugratót az út kellős közepén, de hiába is küldeném be, gondolom semmit nem csinálta vele a közútkezelő, plusz az a szétcsapkodott futóművemen nem segít már.
Vagy egykerekezéskor is kap ennyit a futómű és simán elbírja?
Nem véletlenül írtam, amit....
Járj a végére annak a nyomógomb hibának, nem jó ez így.
Az önindító gomb szivatott. Ha nem jó szögben nyomod nem indul. Agyam eldobom
Az indítógombtól megy vezérlés az indító reléhez?
2 önindító relével is kipróbáltam. Nyomom az indító gombot és semmi. Ha az indító reléhez menő 2 kábelt összeérintem indul. Ötlet?
Millébe való generátora nincs esetleg valakinek?
Nekem van V4 tonyó brutálisan jó
Köszönöm a hozzászólásokat.
Annál azért sokkal körültekintőbb vagyok, hogy olyan embereket kérdezzek akik nem relevánsak.
Több V2 tuonos mondta, plusz egy-két szerelő, ezért kérdezlek titeket...
Tény, hogy nem egy nyugodt jármű és így a sétamotorozók nem ezt keresik.....
Néhány specifikus probléma megbeszélhető lenne egy nagy közös csoportban is, bár a típus hibák java része mindenkit érint. Mondjuk olyan nagy csoport akkor sem lenne, mert viszonylag kevesen hajtjuk ezeket a gépeket, véleményen szerint kár felaprózódni több fórum topikra, topikonként mindössze 3-5 aktív taggal.
Logikus a gondolatmenet.
Viszont is az eltérő típusok miatt mindenki magáénak tudhat egy topikot. Aminek viszont az a hátránya, hogy a topikokat látogatók a típusok miatt szétszóródnak.
Azért vannak eltérő dolgok, amik a topikok miatt jobban koncentrálódnak. Annak minden előnyével és hátrányával együtt.
Felmerült bennem egy gondolat, hogy az RSV 1000 és a Tuono fórum egyesíthető lenne. Erősen egyező technikákról van szó, hasonló vagy teljesen egyező problémákkal. Miért ne lehetne az RSV-Tuono-RST Futura-Caponord típusoknak egy összefoglaló fóruma? Lenne egy kis fórum élet és úgyis mindenki szinte ugyan azt az 1000-es V2-t hajtja.
Mit gondolsz erről?
Sajnos nem.
Gyakran előfordul motor problémás V4-es ....

Ezt leszámítva, maga a motor gyönyörű és technikailag tökéletes....brutális erővel!
Gondolom azok húzzák le, akiknek sosem volt, mert akiknek ilyen motorja van szimplán csak karban tartja és motorozik vele vidáman.
Helló srácok!
A tapasztalatotokra, és vagy a szakértelmetekre volna szükségem.
Motor cserén, vagy inkább vásárláson töröm a fejem.
Az egyik lehetséges jelölt a a v4-es Tuono.
Szeretném megkérdezni azokat akiknek van vagy volt, milyen a motor megbizhatosági szempontból?
Sokan, sokfélét mondanak, de nem igazán pozitív a vélemény. Ezért fordulok hozzátok.
előre is köszi.
Figyelj, ott kell keresni eloszor a hibat ahol valtozas tortent!
Uzemenyag nyomas, szallitott mennyiseg. Ezeket nezd meg ha tudod.
A szuro viszonylag merev csore csatlakozik. Biztosan tomit?
Irtam hogy probalj benzint tenni a gyertyak kivetele utan. Megprobaltad? Jobban indul?
Valoszinuleg elejti a nyomast az uzemanyag rendszer