{{user.u == '' ? ' ' : user.u}} mégsem
[#5575812] 2019. 11. 19. 8:35
johnchn1
It is a superb and incredible game. Those players who have had it first influence will know the game well overall. In addition, the players of this game will have the second impact with new and fantastic highlights. Its subsequent part is totally unique when contrasted with the initial segment. https://supermashflash2online....
[#5534500] 2019. 04. 01. 6:46
Minyon28
Sziasztok. Olyan kérdésem lenne hogy Benelli 49x et hajtok. A sebesége nem megy 32nél feljebb mi lehet a baj?
[#5532777] 2019. 03. 23. 7:28
moretti
Sziasztok,
láttam többeteknek is volt olyan problémája , hogy a motor vissza fulladt menet közben. Most nekem is ez jött elő a benelli 49x-nél, 50-55 km/h sebességnél a semmibe leáll a motor és utána nem lehet pár percig beindítani, aztán beindítom és megint lefullad s elég erőtlenül is indul. Nektek mi volt a megoldás végül? Először nézzem meg a gyertyát, szűrőt, karburátort, esetleg kipufogó eltömődés? Vagy a gyújtással lehet a gond, gyújtás tekercs? De gondoltam még a hengerre is, hogy beragad vagy valami. Olajpumpa kb fél éve volt benne cserélve.

Előre is köszi,
[#5525643] 2019. 03. 01. 10:07
Kraxlee
Sziasztok!
Benelli49x hol van folytva ez a fajta motor? Elektronika, vagy a kipufogó folytás van benn? Ajánlott e kiszedni? Mennyivel tud többet folytasok nélkül?
[#5506606] 2018. 12. 20. 11:56
Szaabii
Köszönöm
[#5506487] 2018. 12. 19. 10:28
kistrojak
TPS jeladó baja lesz, nem kap anyagot amikor nyitod a folytószelepet.
[#5506485] 2018. 12. 19. 10:23
Szaabii
Sziasztok! Van egy Benelli 491-em, húzom a gázt és visszafullad, visszaengedem a gázt majd újrameghúzom húz megint egy pár másodpercig és ujra befullad. Addig fullad még vissza nem engedem a gázkart és ujra nem húzok rajta. És ez így megy végig mire haza vagy épp dolgozni nem érek! Örülnék neki ha ebben valaki tudna segíteni! Előre is köszönöm
[#5470608] 2018. 07. 15. 15:16
moldovan667
ÜDV:Mondja már meg valaki,hogy a pepe classic 50-es hez milyen méretü középsztender rugó kell ?
[#5465203] 2018. 06. 25. 16:28
Töröltek
üdv. kell még a méret ?
[#5465202] 2018. 06. 25. 16:28
Töröltek
üdv kell még a méret ?
[#5462013] 2018. 06. 10. 18:40
idoma
Nem tudja valaki hogy mekkora a szíj rajta gyárilag?
[#5461325] 2018. 06. 08. 16:42
x50benelli
Ezeket amúgysem lenne szabad hidegen indítózni, minek csesztetni az indítómotort akksit stb.
Én is csak rúgom reggelente, fogalmam nincsen indul-e indítózással, mert soha nem próbáltam. Ha minden reggel megyek vele első rúgásra indul, ha pár napot áll akkor kell neki 2-3. Ha 2 hetet áll akkor 5-10 rúgás, mert lefolyik a benzin.
Melegen indítózom csak, akkor épphogy lenyomom a gombot már jár a motor.
[#5456457] 2018. 05. 21. 21:09
Amper
L.J. Sziasztok, olyan gondom van , hogy a Benelli 49x típusú motorom reggelente nem indul ,csak berugással.(Új karbi ,automata szívató és membrán)Aztán napközben pöccre indul, de néha akkor is meggondolja magát és csak hosszas rugdosásra indul.Egyébként megy rendesen és gyorsul is . Tudnátok valami tippet mondani?
[#5452888] 2018. 05. 10. 9:52
50ccm
Szia. Nyilván ellenőrizted, de azért egy ötlet mert velem is előfordult. A kábelen ami megy az első fényszóróhoz szétcsúszott a csatlakozó.
[#5450223] 2018. 05. 01. 13:59
Zolika33
Sziasztok! Benelli 49x en elment a teljes világítás elol. Izzók jók! Minden mas feny működik. Mi lehet a hiba?
[#5392122] 2017. 10. 26. 22:07
peterke89
Sziasztok!
Jó régi Benelli K2-t hajtok. Érdekelne, hogy van-e olyan lábzsák a piacon, ami passzol a K2-re?
Köszönöm
[#5378444] 2017. 09. 13. 20:48
vegso79
sziasztok benelli k2-es hátsó index burákat keresek.esetleg lenne valakinek?
[#5374361] 2017. 09. 01. 12:29
kistrojak
Tűszelep nem tud elzárni ha sok benne a benzin, de szerintem ezen kell lennie autómata benzincsapnak, ezért az is kuka, ha álló helyben is ereszti.
Nézd meg ha leveszed a karbit hogy üresen hallod-e hogy mozog benne az úszó, ha mozog akkor a tűszelep nem zár el valamitől, ez lehet beállítás probléma, tehát nem ér fel a kúpja vagy lehet hogy az úszó egyik oldala feltellt benzinnel...
[#5374344] 2017. 09. 01. 12:14
LekvárGy
Sziasztok! Benelli K2-m van, a hiba annyi hogy a karibi túlfolyón folyik a benzin, már minden megvolt amit lehet tenni vele nincs elgőrbűlve-fennakadva...
Kevés benzinnél nem folyt de világított a lámpa hogy kevés a nafta, mivel nem folyt megitattam, újra folyik a mocskos... Van valami tippetek esetleg megoldásotok?
[#5342888] 2017. 04. 02. 21:11
Japu
Üdv! A gázbowden hossza jó legyen,a suber úgy álljon hogy lezárt állapotba legyen.Ha a légszűrőböl folyt a benya akkor a tűszelep nemzár le ,kopott vagy koszos a benzin cső becsatlakozásnál.Lehet magas a benzin szint is ha nem jól zár a tűszelep.Automata szivató jó?mert az is tud problémát okozni.Ha meg lett bontva a membrán akkor a tömítettségre figyelni kell. A légszűrőháznál is tud falsot szívni ha elvan deformálódva.Nekem a kipufogó tömődött el 4hónap állás alatt és nem akart menni.A benzincsap után beraktam kézi csapot.Nekem K2 van , még olasz.
[#5342850] 2017. 04. 02. 20:27
miujság83
sziasztok benelli 491 a beteg. durva hogy elszakadt a gázbovden és cserélve lett csere után még nem volt összerakva teljesen indult mire öszeraktuk már nem kiderült hogy a benzincsap VÁKUMOS nemjo cseréltük aztis de sem a régivel sem az ujjal nem indul. benzin van szikra van. jo szikra. a membrán is cserélve lett de az sem volt a hibás. amikor még a régi csap volt benne a levegöszüröböl fojt a benzin. de nem indul be sehogyan.szétver az ideg hogy egy bowden szakadásmiatt ott tartok hogy nemindul. a karbitis kitakaritottam már azsem a hiba forrása.
a szivocsonkis rendben. levegöszürö cserélve. de semi. valakinek valami ötlet mielött fejszével állok neki?
[#5338110] 2017. 03. 15. 18:41
Krisz7
Hello.IGEN,hasznos volt. Köszi szépen. Megpróbálom lehet lecserélni a fékcsövet,illetve a fékbetétet. Ha az se segit akkor cserélem az egész rendszert. Csak kiváncsi volnék hogy melyik lenne jo,hogy a legkevesebbet kelljen alakitani. Nem akarok nagyon se közdarabokat betoldani,se semmi gányolást. Szóval valami tipus barát kellene rá. Köszi az infót.
[#5338048] 2017. 03. 15. 15:57
50ccm
Üdv! Az első fék valóban borzasztóan gyenge gyárilag. Legfőképpen azért mert elől csupán egy dugattyús féknyereg dolgozik, míg hátul kétdugattyús. Nem is értem miért így van összerakva... Nekem (hála ég még garanciában) széthullott a munkahenger. Gyárilag alapból is szinte markolatig ("koppanásig") lehetett húzni a fékkart, aztán egyszer csak beesett. Ezután AP racing fékbetét került előre, és fém fékcső. Ennek az eredménye az lett hogy fékezéskor nem "omlik" úgy össze a rendszer, és rendesen felkeményedik, de még mindig csak kb félig behúzott fékkarnál jelentkezik rendes fékhatás. A fékbetét pedig határozottabban fog, de csak akkor ha kb. 20 km/h feletti tempóról fékezek, vagy ha féktárcsa már kicsit bemelegedett. Lassú tempónál, vagy hideg féknél olyan mintha nem harapna rá rendesen, és olyan érzés mintha ABS-el fékeznél. Gondolom a tárcsa is olyan gagyi mint a többi alkatrész. Ha nekiállsz a féket tuningolni, javaslom hogy az egész rendszert tárcsástól, féknyergestől, betétestől cseréld. Remélem hasznos volt a saját tapasztalatom!
[#5337737] 2017. 03. 14. 12:26
Krisz7
Hello mindenki, esetleg nem tud valaki ajánlani valami megoldást a Quattronove gyárilag elég gyenge elsőfék cseréjére? Valami másik robogóból vagy tunning alkatrész? Érdekelne teljes rendszer is (tárcsa,féknyereg,pumpa stb). Köszi előre is.
[#5308319] 2016. 11. 10. 23:58
50ccm
Sziasztok!

Egy rövid hírt osztanék meg veletek, ami a Benelli Quattronoe 49X-et illeti. A modell ezután Keeway X-Blade néven lesz forgalmazva. Jómagam előszőr a facebookon, majd a keeway honlapján keresztül értesültem a tényről. Az ára egyenlőre marad a mostani 379 ezer jó magyar forint. A neten megjelent képek alapján, a jelenleg kapható modellhez képest, annyi változást eszközöltek, hogy a 2014-től kapható verziókon lévő hátsó ülésnél lévő kapaszkodótól megszabadultak. Továbbá a keeway márkajelzéshez tartozó dizájn elemek mellett az első sárvédő kap talán a robogó színével megegyező "fényezést". Nagy meglepetés az új név által fémjelezett jövőbeli tulajdonosokat várhatóan nem érheti, hiszen mint azt a jelenlegi tulajok is tudják az eddig forgalmazott modellek is ezen gyártó üzemeiből kerültek ki.