Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A te korodban én észre sem vettem a hasonló motorokat mint "GS" jó ma már az van de eltelt 40 év..az érzésedre hagyatkozz csak !
Hello
Először vagyok itt nálatok. Vfr 800 Vtec-em van, de gondolkozom, hogy a közeljövőben kicserélem egy adventure bike-ra. Vfr lévén az új Vfr 1200X került szóba, voltam is a Honda szalonban de még nincsen belőle tesztmotor, csak bemutatópéldány. Viszont volt a szalonban egy 1200Gs tesztmotor, amit el is vittem azon nyomban egy körre.
Hát elgondolkoztam hogy lehet inkább egy ilyet kéne venni .D
Sziasztok!
Lenne pár eladó cuccom,hátha érdekel benneteket!Csere is érdekelhet,igazából bármire,megegyezés kérdése!

2004-2011-ig Bmw R 1200 Gs-hez 2 pár kézvédő,zsír újak,féláron:14000 /pár

ülés alatti idom,szintén féláron: 9000Ft/pár

és lámpa védő rács,ez 1150 Gs-hez,ez is új,de festék pár helyen

lepattogva,de nem vészes! 12000 Ft

hívj,megegyezünk : 0670 5761477
Hívjatok!Megegyezünk,pici alku belefér!
Sziasztok!
Lenne pár eladó cuccom,hátha érdekel benneteket!Csere is érdekelhet,igazából bármire,megegyezés kérdése!

2004-2011-ig Bmw R 1200 Gs-hez 2 pár kézvédő,zsír újak,féláron:14000 /pár

ülés alatti idom,szintén féláron: 9000Ft/pár

és lámpa védő rács,ez 1150 Gs-hez,ez is új,de festék pár helyen

lepattogva,de nem vészes! 12000 Ft

06705761477 vagy czako20@freemail.hu
Hello Füvesi,


Van valami fejlemény a gépeddel?
Üdv

Gábor
Önindító szabadonfutó felújítás, ÚJ szabadonfutó görgők.
06308557633
hazaértünk:)
A száraz súly 210 kilo.Nem vészes ebben a kategóriában.
Lejjebb kell szabni a lábait.
Vagy nyujtani a tieidet.
Fél évvel az indulás előtt meghirdettem a túrát. Motorozz.hu..
Nehezebb volt a GS-t kiásni mint a Divit, mert az később hasalt fel

Motoros is kell hozzá aki megüli.. hiába a technika ha nem uralja a gazdája. A divivel párszor kellett libikókázni egy-egy nagyobb bakháton.. most szép szögletesek a kipufogócsövek az alján.
Egyelőre azon morfondírozok, hogy maradjak ökör, és az XJ-vel továbbra is így túrázzak, vagy vegyek egy 150 kilós túra bokorugrót. Bár akkor elszáll a varázs, és csökken a kihívás

A Tigerről se érne le a lábam, és az is jó nehéz.. nem sokkal lennék előrébb

50-100 között? Csupa keveset futott vas. A Diviben már mindjárt 120 van.. mondjuk ez egy csöppet sem aggaszt
Legközlebb szólj
Ok, hogy túraendúró, de max könnyű földutakra, kis hegyi utakra használja a nagy átlag. Oda simán elmegy, és a hasmagassága miatt azért a Divit otthagyja.
Ne a nevet............a motort nézze fiam.

Rám is rámrgaszthatják hogy hosszútávfutó alkat vagyok.............de attól még kifulladok a folyosó végén.
Őszintén?

Ha nem elmeháborodott akkor nagyon kevés.Max kis földesút,homok amin még én is elmászkálok...........bár már padkán leér az olajteknő.


Viszont Dip..............a mobile.de-n látok 5-6 900-as tigert amik elég ősöregen néznek ki.............50-és 100e Km közt ezer és kétezer euro közt.

Arra fel lehet pattintani bütykösgumit,pakkot és lehet árkon bokron menni.
Nem tudom hányszor megy, de a túraenduró, elvileg erre való.
Ja, az ott én vagyok. A túrát meg én szerveztem.
na de őszintén, ilyen terepre hányszor megy az átlag túraendúrós? Dip, az a te Divid? nem semmi.
Túrázós, jól pakolható, pályán is használható tempósan kanyargó vas a GS. A DRZ meg terepmotor, oda is való.
Nekem a 194cm pont elég a teletalpas leálláshoz
Ha nem cél 140-160 közötti utazótempó, és nincs utas, akkor szerintem a DRZ mindenben jobb kalandtúrázni. Najó, szerpentinen talán a GS a nyerő
Pont ide alkalmatlan.............maga a kategória.
Nézd meg a long way epizódokat hányszor estek-keltek.
Tényleg fura ízlés kell hogy valaki azt élvezze naphosszat hogy 20 méterenként feldől és egyedül nem tud kikecmeregni.

DRZ ide jobb az aszfaltos részre vagy szilárdabbra meg a nagy.
Az egy Safari tankos DRZ 400. Csak tudom már mivel voltak az útitársaim
A kékkel lementek dél afrikába meg vissza.. aztán most meg ide. Nem üzemórásak. 110-et vígan tartották..és onnan még tudtak előzni is.

Nem vagyok 170
Melleleg az egy DR Big, nem két DRZ csak egy.
szerintem alkalmatlan a hosszú túrákra, kényelemben biztos alatta marad, és ha ezek üzemórásak megnézném, milyen állapotban voltak a túra végén. De fenntartom, a GS alkalmasabb bármelyiknél erre a túrára. Is.
Na de milyen magas vagy, hogy nem tudtad a lábtartót felcsukni? Nem basztatásként, csak kíváncsi vagyok