Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

sziasztok

Ha csak a száraz tények alapján vásárolnának motort az emberek akkor szerintem mindenki Hayabusát venne mert az a legerősebb utcai járgány illetve ár-teljesítmény kategória arány győztese. Ha igazi aszfaltszaggató motor kellene akkor én is ezt választanám.
De.... szomorú lennék ha a németek (idézőjelben!)"utolérnék" a japánokat és az Ő útjukat választanák mert akkor ezek a motorok európában készülő japán klónok lennének....
Soha nem lehet részrehajlás nélkül összehasonlítani egy japán és egy német járművet legyen az autó vagy motor.
Én egy K1200R boldog tulajdonosa vagyok és valahogy jobban vigyorgok a sisak alatt mint amikor a Yamahán szaggattam az aszfaltot. Továbbra az hogy a motor hány kiló mennyi a súlyarány a lóerő a végsebbeség ezek csak gyári adatok ezeket az előnyőket a másik géppel szemben ki kell motorozni belőlük amit nem sok ember tud.(többek között én sem)
Minek is kéne ennyi lóerő az utcára? Kozmax gratula
Hi!
Olvasva az alábbi vitát én néhány száraz adatot írnék csak le. Szerintem magukért beszélnek a számok. Tehát:
BMW K1200S 167 LE, 248 kg, lóerő-súly arány 0.67, ára: 4.239.000.-Ft
BMW R1200S 122 LE, 213 kg, lóerő-súly arány 0.57, ára: 3.528.000.-Ft
GSX1300R 175 LE, 217 kg, lóerő-súly arány 0.8, ára: 2.898.000.-Ft
GSX-R 1000 183 LE, 166 kg, lóerő-súly arány 1.1!!!!!!!! ára: 3.198.000.-Ft
Nem tudom miről lehet ezek után vitázni??? A BMW nagyon jó motor, de attól hogy sportmotor formájú motort gyárt, az a motor még messze nem sportmotor!!! Sok-sok év kell, hogy utolérje a japánokat. Egyébként a BMW motorok mindig is a túramotor kategóriában voltak királyok. Szóval lehet, hogy jobb, ha a suszter megmarad a kaptafájánál…
Azért kívánom, hogy a BMW sportos (nem sport!!!) motorja is mihamarabb elérje, vagy inkább megközelítse az 1.0 lóerő-súly arányt!!! Akkor majd újra lehet vitatkozni!
Üdv:
Steve
A Bitter Sanyiék kaptak egy GSX-R1000 a Suzuki RT-töl a LE MANi 24orás versenyre, meg az az évi hosszutávu bajnokságra
Évvégén vissza adták
a következö évre megkapta Borsai Szabolcs, és egy év sreetfigterkedés után behozta a szervizbe, és mindent át kellet vizsgálni rajta
1 azaz egy szelephézag nem volt rajta jo
pedig hát ezek a tulajok nem is huzték neki
csak éppen megadták neki ami kellet

a motoromrol annyit, hogy én is elég sokat pályáztam vele
Ha ennyit elment a motorod új kora óta felújítás nélkül, akkor gondolom nagyon vigyáztál rá de én úgy érzem hasonló körülménynek között egy BMW (többek között a tartósságáról legendás) többszörösét elfutja. Egyébként minden motoronak megvannak a maga erényei és hátrányai. Ha meg mindenkinek egyforma lenne az ízlése ugyanarra a csajra hajtana mindenki, aztán hogy ez jó lenne-e neki nemtudom
meg nyugtatlak, hogy egy sportmotor is elmegy annyit, mint BNW

az, hogy ki milyen motorral elöz meg kit, az nem csak motor függö, erre is rettentö jo példákat tudok pontossan leirni

a tartosságrol, annyit, hogy az elözö motorom eladásakor lelett mérve fékpadon, kereken 3LOERÖVEL volt gyengébb a gyári megadott értéknél, ez akár a gyári türés is lehet.
750ccm 100le 12000leszabályzási fordulatszém akilométerora pedig átfordult már

probálj meg végre valami igazán frappánsat elöszedni már roluk
eszméletlen technika: futómű, fékek, és a motor élettartama. egy sport motor 30000km-t megy el ugy hogy csökken a teljesítménye ellenben a bmw 100000km-t is elmegy ugy hogy nem csökkent a teljesítménye. a hungaroringen pl. 1150gs-el le előzték az utcai nagy fiukat külső íven. a sportmocik sokkal többet pörögnek 7000-8000nél kezdenek élni. az r1100s-nél pedig már 8000nél leszabályoz.
ha alul marad a teljesitménye, akkor milyen eszméletlen technikárol beszélünk
na bocsi elirtam a dolgot(kevertem a dolgot ). azért nem versenyzhet motogp-be meg superbikeba mert teljesítménybe alul marad a sportmotoroktól.

itt egy oldal kocsi a motorohoz, szerintem nagyon állatul néz ki

a jobb felfüggesztésröl annyit, hogy ha az annyira jo lenne akkor a MotoGp is használnák, de ök szeretnek szar futomüvel menni.

fékezéskor használja a hátso féket és ezért nem emelkedik a hátulja?? ezt irtad.
nem ez miatt, hanem az elsö telelever rugozás miatt
dual fék rendszerröl annyi a véleményem, hogy a saját motoromrol is leirtottam

mi az, hogy a gyárto nem engedi
inkább félnek a kudarctol, vagy a megmérettetéstöl
vagy kiderülne a világ elött, hogy még sem olyan

javitottam ép elég BMV-ét. a soros injektoros motorjaikba pl.: az 1983-bol megmaradt autokban használt kalimpátoros légtömegméröt használják, az igen fejlet technikában
nem azért, hanem azért mert ez egy másvilág, ezt úgy értem hogy ezek teljesen máshogy működnek mint a sportmotorok. jobb a felfüggesztés.
ha órásit fékezel mondjuk első fékkel akkor a hátsó kerék is fékez így meggátolja hogy fölemelkedjen a hátulja a motornak, aztán ez a motor kanyarokba van toppon, sebességbe is de azért egy 1000-es gép sőt vagy egy 600 is lehet oda verne neki és ezek 2hengeresek.
Meg pl egyáltalán nem is versenyezhetnének a motgp-be vagy a superbikeba mert a gyártó nem engedi.
de miért csak egymással versenyeznek???

más márkákkal miért nem engedik össze öket, tán félnek a kudarctol?
bocsánat, az álló bmw heylett ezt akartam
na ezek azért tudják dönteni a bmw-t
semmi gond mindekki szokott tévedni, az a lényneg hogy megtudjuk beszélni és kitudjuk egymást javítani.
jó egyetértek,és bocsi. azért kezdtem el márt már így megy az egész fórum,mond6ni mr2tnek hála,habár cs okosságot mond,de b+ mindenhol ott van,szóval sry
olyan eszméletlen technikával rendelkezik, hogy külön kupa sorozatot csináltak nekik.
miért nem indulnak ezzel az eszméletlenséggel a superbikeben, vagy a MotoGP

lehet, hogy a technika ott nem számit????
lehet hogy tévedtem ami emberi dolog mert nem nagyon tudom miyen motrról beszéltél, de abba nincs igazad hogy nemjó motoba a bmw és ezért én se kezdtem el bazdmegolni meg kioktatni. vannak természetesen kivételek amik elromlanak és nem azt mondtam hogy ismerem a bmw-t hanem azon belül tudok eggyet amiről azért valamennyit tudok beszélni. azért nyitotam ezt a topikot mert apámnak ilyen moroja van és mentem is vele és tudok róla egy-pár dolgot. az ember nem tudhat minden motor márkát.
de ha netán neked lenne igazad akkor sory ezvan.
ht bazdmeg,ne hogy már azt mert mondani h a k1200lt nem komoly ? lol...akkor minek nyitottad a topicot ha nem is ismered a bmwket? szánalom...
fölraktam különböző színekbe. szerintem tecnikailag valami eszméletlen.
de ez más ez azért elég komoly motor, majd teszek föl képeket, legalábbis nekünk ilyen bmw van és még semmi baja nem volt.
na mindjárt rakok föl képte hogy képbe legyetek
1ik ismerősünknek van k1200ltje,1 éves, zsír újonnnan vette és esik szét....motorban nem olyan jó a bmw...
oké, egyébként majd képeket is teszek fel a mociról hogy legyen kritika meg dicséret.
nagyon szép motor szerintem.
hát létezik még egy pár motor amiböl nem látni sokat, és szeretnénk sokat megtudni rola.
ezekröl mind nyiss tipusonként egy topikot
persze ez egyszerübb,mint utánna nézni a dolgoknak
Nos ez a motor se ocskaság. bár már megjelent az utód ez akkoris mindig bmw marad.
Ez a motor kifejezetten szerintem a jó erőben lévőeknek készült mivel a száraz súlya is 230kg, és a nyomatékról nemis beszélve (saját tapaszatalat). nem vagyok annyira erős de azért egyensbe meg enyhe kananyarokba jól ment .
Ezt a topikot is azért nyítottam mert ebből a motoból se lehet sokat látni és jó lenne erről a motorról is sokat megtudni stb stb