Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ezt elneztem. Magyar nyelvut nem nagyon talalsz szerintem sehol.
Mádzsár?
Ebayen általában szokott lenni minden motorhoz.
Sziasztok!
Tudja valaki hol találok BMW S1000 XR magyar nyelvü használati utasitást a márkakakereskedésen kivül???
Köszönöm elöre is
Sanyo
Szia! Honnan rendelted őket? Én is hasonlóakat néztem, csak annak piros a vége.
https://cdn2.bigcommerce.com/s...
Megjottek a kormany vegek + fel is lettek rakva. Par kepet mellekelek.
kormayn = kormany
A Dodor fele teszt csak "ironia" vegett lett megemlitve, ahogy o hasznalta a motort 1 hetre kivancsi lennek milyen szerviz intervallum lenne megallaptitva a cegtol. Viccet felreteve az en "szobadisz" motorozasomhoz viszonyitva elegendo a 10 ezres szerviz de nektek, akik palyazzak termeszetesen az 5 ezer a "megfelelo". Par napja rendeltem meg a Yoshimura kormayn vegeket, kivancsi leszek hogy muzsikalnak majd. Pannonia Ringen voltatok ma?
Olvastam még régebben a cikket, de nem emlékszem, hogy mi az összefüggés a cikk és a szerviz között.
Nekem új korában nem volt benne semmi vibráció, most olyan 3500 - 4500 fordulat környékén van valamennyi, de felsőbb fordulaton elmúlik. A gyorsváltó tényleg csak magas fordulaton működik jól, de oda is lett kitalálva ugye...
Nekem köszönhetően!
s_riders: Tavaly voltam bent Boglaron es erdeklodtem szerviz ugyben. Segitokeszek voltak, a gond csak az volt hogy annyira el voltak havazva munkaval hogy majd 1 honapot kellett volna varnom hogy fogadni tudjanak. Per pillanat minden motoromban Castrol van de valoszinusitem hogy kovetkezo cserenel Motul lesz belerakva. A gyari 10 ezres szerviz kapcsan a Dodor cikke jutott eszembe:
http://onroad.hu/2015/10/13/bmw-s1000rr-2015-teszt/
Mikor szet lett szedve vettuk eszre hogy a volt tulaj BMC sportlegszurot rakatott bele es inkabb ugy dontottunk hogy tisztito szettet veszek hozza, ambar lehet a gyari jobb megoldas lenne.
A valtoasszisztens: akkor erzi magat elemeben ha a motor porgetve van. De ugye hova is keszult ez a motor? Amugy nem rossz dolog de ahogy en hasznalom a motort nem lenne vilagvege ha nem lenne benne.
Egy kerdesem lenne hozzatok Urak: kormany vibralasrol mik a tapasztalatotok? Kormanyveg cseren gondolkodom...
Na látom föléledt a fórum. Én Boglárra vittem kötelező szervizre a gépet. Gehringer Gábor van a BMW szervizben, nagyon normális. Benn lehetsz, amíg csinálják a dolgokat, nem zavar el, lehet kérdezgetni, tényleg normális. A BMW gyárilag lecserélte a Castrolt iPonra, én azzal használom. Azt mondta, ha pályán is motorozom, érdemes lecserélni a gyári 10ezer helyett 5ezer kilométerenként az olajat, szóval én cserélem gyakrabban, mint a gyári előírás. Nyugodt szívvel tudom ajánlani, a teleszkópomat se karistolta össze, mikor szimeringet kellett cserélni benne.
Légszűrőből gyári van benne, nekem nem hiányzik az a +3 lóerő, meg talán kevesebb kosz jut túl a gyárin, mint egy sportlégszűrőn.
A gyorsváltó közúton tényleg bohóckodni jó, de már nekem is hiányozna, ha nem lenne. :)
1000-nél K5 -től tették rendbe a kapcsolókörmöket és a kukactengelyt a GSX-R-ekben. Annó nagyon vártam a használt tesztjét a Motorrevüben, ilyenkor 25e-nél szétszedtek és mértek, csak ellopták a tesztmotorjukat. Lehet a korábbi évjáratoknál az élettartamot javítaná egy gyorsváltó hosszú távon, jót tenne a kapcsolókörmöknek. Ugye mikor gázzal tehermentesíted a váltót, akkor lehet rajta minimális terhelés, a fokozat szépen bepattan, csak nagyobb a terhelés rajta mint egy gyújtásmegszakításos pillanatban.
Milyen gyorsváltód van?
Én a GSX-R-rel is gyorsan váltok. Igaz egy szezon két rudazat.
Redelecs: Ez pontosan igy van ahogy leirtad.
Tegnap elugrottunk egy 130 km-es korre Horvatba, 2x hasznaltam DE csak a "szerv" kulon keresere: amikor atleptuk a Horvat hatart odafele es visszafele, amikor a Magyar oldalt. Mondjuk elegedettek voltak!
Ez is egy plusz extra, ami ameddig nincsen, addig nem hiányzik. Lemotoroztam eddig kb.: 25 évet aktívan, ebből az elmúlt egy évben volt olyan motorom, aminek van gyorsváltója...előtte menni se nagyon mentem gyorsváltós motorral. Városban, hétvégi NYUGODT tempójú motorozáskor szükségtelen, nem is használom. Pályán vagy lendületesebb veretésnél nagyon jó plusz, nekem hiányozna az érzet, de csak az érzet, a tempón/köridőn ez nem változtat ilyen kutyaütő szinten. Három hónapos autómban van eddig először automata kézifék, de ha nem lenne már nagyon hiányozna, pedig eddig nem tudtam arról, hogy igényem lenne ilyesmire :D

Visszatérve a gyorsváltóra, vagy inkább váltó asszisztensre, van még egy nagyon fontos szituáció amikor szükség van rá: mikor egy GSX-R-es áll valahol az út szélén, akkor muszáj használni
Egyik cimborám az AGO-féle kütyüt pakolta be a K7-es GSX-R 1000-esbe, ő nagyon dicséri, imádja, megbízhatóan és nagyon jól működik vele.
Pontosan!
Kinek mire ugye... stb.
Városba tökéletes lenne...
Gyorsvalto palyan biztosan tokeltes megoldas de ahogy mondod utcan felesleges. Max 1-2 egyenesben gyorsulasnal pufogtatni a kupuffot hogy mutogasd DE masra...
Szerintem is jobb!
Májerkedni, mert amúgy utcán nem hiszem, hogy sok értelme van. A mezőnyt motor nélkül is verném!
Viccet felreteve ha tenyleg veszel akkor a feketet ajanlanam.
Gyorsvalto minek? Nekem is csak azert van mert gyari tartozek amugy megvolnek nelkule is! Jaj, Te GP Pilot vagy = elengedhetetlen! DE igy is vered a mezonyt, akkor meg minek? Lefujjuk sarga-feketere, azon ne muljek!