BMW S széria

Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

S1000RR -hez gps tartó a kormánytengely anyára.
1" -25 mm golyóval RAM mounthoz tökéletes.
5000 Ft
Köszi az infót! A lényeg, hogy ez a része megoldódott a dolognak! :)
Sziasztok. Tudnátok olyan szakit ajánlani aki profi a bmw k1300 szoftver frissítésbe? Köszönöm.
Lényeg az, hogy lassan megoldódik a probléma és tudod élvezni a vasat. Ha gondos tulaj leszel akkor pedig meghálálja. Sok sikert és megtett kilométert kívánok hozzá. Jó lesz az a végén.
Picit érthetetlen a dolog. Ha levették az első fogaskereket akkor csere nélkül miért tették vissza. Ami arra enged következtetni, hogy nem szakműhelyben végezték el a nem létező cserét. Németben, ausztriában szakműhelyben komplett alkatrész cserével oldják meg a szervízt.Valami sántít a dologban. Én Bécs mellett élek Bécsi szervívbe hordom a motorom de a szerelő haverom akár mikor hajlandó a szervízkönyvbe pecsétet ütni a két szép szememért. Az már másodlagos dolog, hogy én szervíz nélkül erre nem tartok igényt. Még mindig ragaszkodom ahhoz az állításomhoz, hogy az előző tulajnak nem feltétlenül kell mindent elhinmi sokszor visszakövethetetlen a motorok előélete.
Kicsit megnyúlt a lánc (de még a nyúlás limiten belül volt) és eléggé elhanyagolta az előző tulaj csak ráfújta a koszra a láncsprayt. Kb 2000 km ment vele. (Hozzá kell tenni letakarítottam és nem változott semmi) Németből hozta, vezetett szerviz könyves motor, szalonba szervizelte a Német tulaj a pecsétek alapján. Vettem rá egy lánc szettet, mert középszenderen úgy tűnt mint ha ugrálna a lánc és nem mindig akkor amikor a motor ingadozik. Levettük az első kerék láncvédőjét ami be volt ragasztva, a lánckerék és a lánc gyári, és úgy tűnt a biztosító alátétet se buzerálták. Furcsa volt hogy az első lánc kereket simán ki lehetett tekerni. Majd a láncvezetőhöz képest megnézve, hol kellene fusson a lánckerék, kiderült valaki levette és fordítva rakta vissza, ezért nem futott a vezetővel egy vonalba. Gyanús a német szerelő levette, kitakarította a fogaskerék mögött majd véletlen fordítva tette vissza, és betett egy új biztosító alátétet. Így a rendesen a helyére rakott lánc kerék szettel, 50-nél 6.-ban tempomatnál megszűnt a rángatás. Tehát szerintem a tanulság, hogy hiába van pénze az embernek majomra és banánra, ha rohadt a banán nincs mit tenni. :) Még van mit dolgozni a motoron… tekintve, hogy elfosta magát a telószárszimering. Esetleg valaki szedett már szét ilyen telót? Van valami különlegessége amire oda kellene figyelni összerakásnál hagyományos telóhoz képest?
És el is árulod, hogy mi volt az?! :)
Úgy néz ki meg lett az alacsony fordulaton a rángatás oka.
Vidd a Wallishoz. Eddig nekem mindent megcsináltak rendesen.
Igen láttam és köszönöm a segítséget, bár békésmegyeit keresek. 2- őt fel is hívtam, az egyik élből elküldött melegebb éghajlatra, a másik a közelebbi elég segítőkész volt, de valóban el van foglalva.
Nincs mire várni mert nem vállanak új ügyfelet. Egyébként teljesen érthető a dolog, hogy sok a munkájuk ha jól dolgoznak jó áron.
De ez Laci természetes is, ugye? Ha van egy jó szerelő megfelelő áron tuti hogy "elfoglalt" és várni kell nála... 😟
Ha viszont "gyorsan" akarod akkor meg kell fizetni az "árát"... 🤔
Köszönöm! 😉

+ "Copy and paste"-el ugyanezt megtetted szintén "neki" az "R szériá"-ban... 😅
Mondjuk azért ehhez az is hozzátartozik, hogy mikor megvettem a mostani motorom felhívtam az alább felsorolt szerelők közül párat és mind olyan szinten tele van munkával hogy nem szivesen vállalnak új kuncsaftot. Így maradt a wallis/Kelemen János megoldás. Jól dolgoznak csak kicsit drágán.
Typalko: Pl a te hozzászólásod előtt 4 hsz-el volt leírva a valaki által legjobbnak tartott bmw szerelők neve és telefonszáma is.
Azért van itt pár ember (nem feltétlen ebben a fórumban) Pl. K.István aki szorgalmasan próbál segíteni. De pl a Békéscsabai példánál maradva (vagy akár Békés megye) ha max 5 hsz-el előbb leirta egy BMW motoros (Akupec), hogy szerinte kik Magyarország legjobb BMW szerelői és az egyik történetesen 100-150 km távolságban van akkor (ha bmw-m lenne) lehet már csak a tapasztalat kedvéért is elgurulnék arra.

XR remegéshez/rezgéshez meg érdemben azok tudnak hozzászólni akiknek van. Ha az a kérdés, hogy fékezéskor üt a féktárcsa, pulzál a fékkar vagy megálláskor koppan a kormány akkor az már lényegesen több hozzászólást generálhat. Persze az sem mindeg, hogy mennyire tipus specifikus a probléma és hol teszed fel.

Pl az Xr pulzálást csak itt érdemes kérdezni, máshol nem.

Amit feszegetsz, pl az én motoromnak itthon szinte fórumja sincs, viszont van angol fórum ahol több száz tagnak van (volt) ilyen motorja.

Ha ezt visszavetíted az Xr kérdésre nem tudom hány tulaj lehet itthon. 50-100-200? erről fogalmam sincs.

Ugyanakkor gondolom ahol segítséget kaptál te is visszairsz, hogy köszi az volt a probléma vagy nem de ez oldotta meg.
Az tény, hogy Magyaroszágon sok az elhanyagolt kókány motor. De pl Békéscsabán 1 márka szerviz van, annak sincs szerelője, csak beugrik valaki vagy valahova elviszi szereltetni. Van pár motorszerelő, de párszor már ráfáztam. Pl bmw-t pláne nem vinném egyéb szerelőhöz, csak esetleg olaj, légszűrő és gyertyacserére, mert ezekhez a motorokhoz még kevesebben értenek. Vannak konstrukciós hibák, ez után érdeklődtem a fórumon és beszéltem más xr tulajdonossal, hogy mi a tapasztalatuk. Ha esetleg van valakinek ötlete még ha nem is 100%~os megoldás, hogy lehet ezeket megoldani, akkor van értelme a fórumnak. De ha az a válasz vidd el szerelőhöz, az meg azt mondja: -ez ilyen. (Mert ezt a választ kaptam a szerelőktől) ha ez a végeredmény akkor valóban nincs értelme a fórumnak.
Teljesen igazad van. Ez a magyar valóság.
Nekem meg az a véleményem, hogy sok motor tulajnak '' majomra van pénzük, banánra viszont nincs'' rendes szakszervíz drága, majd megcsinálom én otthon, vagy a haverom majd ránéz.A motorok km órái vissza vannak tekergetve, rendszám kicserélve, hogy véletlenül se lehessek lekövetni a motor előéletét esetleg a valós futását. Szériaproblémák, kopással járó meghibásodások, modellre jellemző hibák igy nem kiküszöbölhetőek. Ebből kifolyólak a fórumun sokszor felesleges tanácsokat adni.
Ezért hal ki a fórum… olvass utána nézd meg a neten, “kivesz” a fórumból csak a rinya van. Külföldi fórumnál segítenek, még hayness manual részét is felrakták, sokkal segítőkészebbek mint a Magyarok.
Sziasztok Urak! 😇

"Vidom" és "K.István." hozzászólásával értek egyet. 👍️
Akinek meg nem inge... 👇️
Béke! 🤘
Abdul-al beszélj. Ő nagy XR-es biztosan tud segíteni.
Nekem előtte gen2 hayabusám volt kicsit az is zizegett de nem ilyen szinten. De köszönhető volt a rendszernek ami nem volt gumiágyba. Az xr nél volt bukókeret, akkor katasztrófa ezért leszereltem. Most az előzőkben leírt a helyzet. Megpróbálok gumiágyat beékelni a váz és a lábtartó közé hátha segít, mert nem úgy tűnik úgy, hogy lenne gyárilag de még nem néztem meg. Van rajta egy sw motech markolat védő, lehet azt is beágyazom hátha érek el eredményt. Bár jó lenne, ha valaki akinek van xr-je tudna valami véleményt mondani, az segítene, hogy felgyújtsam ezt a szart, vagy ki lehet hozni belőle fasza motort is. Bmw szerelő azt mondta, hogy az alapjárat ingadozás és enyhe rángatás normális. Valahogy ezt nem hiszem el…
Nekem a K7 ezres gixeren megvolt az alkar és csukló zsibbadás. Ezért is adtam el. Nem a motor hibája volt.
Nekem S1000 rr em van. Már hat éve. Most árulom de a kutya sem ugatta meg. Pedig ahogy mondják patika állapotban van. A második blokkot nyüstölöm összesen 41000km van a motorban. Az enyém soha nem rángatott kis fordulaton, lábtartó sem egyebek nem zizegnek. Viszont tartós nagyobb fordulaton, legyen az mondjuk 6000,az alkarom és a kezem zsibbad. Ez mitöl van nem tudom de a gixxeren ilyen gondom nem volt