Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Én nem gondolkodok,mert cyborg vagyok!
Miből gondolod?
De az nem Te vagy...
GP Pilot csak egy van!
Az első széria hibáiról olvastam, ezért csak a faceliftes modelleket nézem!A kereskedő azt mondta h 50ezer km-ig ad garanciát! Csak azt nem tudom utána hogy bizonyítom be hogy egy szériahiba miatt ment tönkre a blokk, vagy az én hibámból!?
Van otthon egy 636-os kawám!Én is úgy vagyok vele hogy az elején "csak" rain módban lesz egy darabig...
Közben visszaírt a kereskedő!Minden visszahívás el van végezve rajta!
Hétfőn megyek megnézni!
A német fórumokon sok szó esik a 2009 és a 2011 közötti RR ek szériahibáirol. Az ö elmondásuk szerint szelepfejszakadás szériahiba, akinél ez elöfordult annál garanciálisan motort cseréltek. A mobile.de sok ilyen motorral találkoztam mikor motor vásárlás elött álltam. Savant : ne feledd el ,hogy németországban sok autópályán nincs korlátozás ebböl kifolyólag az ottani motorok nagyobb igénybevételnek vannak kitéve mint magyarországon vagy ausztriában.
Jónak néz ki, sok sikert. Nem tudom mi volt előtte, óvatosan az elején...engem meglepett
Savant és D3viance: Én Redelecs és Gregorio#46 leirásával értek egyet! Ezeket a motorokat is ki lehet nyirni elég könnyen mint minden másikat, természetesen szerencse is kell hogy az ember egy "tökéleteset" kifogjon.
Hali
Kint dolgozok németben,és itt nagyobb a választék.A hajtókarra majd rákérdezek! Köszi!!
Ez az új kiszemelt
http://suchen.mobile.de/fahrze...
Na, aztán én tényleg az vagyok Ne emlegesd, mert megjelenik itt és kő kövön nem marad :D
Jóvan de te gp pilot vagy vaze, azért kopik még a szelepsapkád is.... földi halandókkal beszélgetsz ám
Arra vigyázz, hogy ne expályamotor legyen, de ez nagyjából minden gépre igaz. Egyébként mit jelent, hogy nem éri megvenni?
Visszaolvastam, tableten igen szar írkálni, bocsi....
Hali, ezeken a vízpumpa és az olajpumoa meghajtása láncos. A feszítése hidraulikus, így az elején csörömpölhet indításnál. Én sem értettem én sem mi ez, de most meg nem érdekel már. Én elvittem szervízbe, normális indítási zajnak azonosították be. Egy biztos, miután a szervízben betöltött Castrolt leváltottam 1000 km-mel később Motulra, ez a zaj alábbhagyott, melegen nem is csinálja. Ha 12-est nézegetsz, akkor nézd meg a garanciális hajtókar meghúzást elvégezték-e. A ceglédi 2010-es pályamotor volt, azt én is megnéztem tavaly, gyorsan ki is jöttem. Sok motort gallyra tettek a világon, mert üresben élvezték a leszabályzó hangját. 2012-től nem engedi üresben a maxkmális fordulatszám közelébe. Én 10.000 kmmel vettem az enyémet tavaly, most 17 van benne, egyenlőre nekem semmi gondom...megy mint az állat, csak mindent eszik, ami ilyenkor szokásos...gumi, fék. Mondjuk van, mikor nem óvatoskodok és lendületesebben motorozok Melyik gépet nézegeted?
Köszi!!!
Még a héten megnézek egy másikat! abba kevesebb km van.. remélem az jobb lesz! engem nagyon zavar ez a hang!
Üdv!

Láttam pár kérdést a csörgésekkel kapcsolatban. Alapesetben nem kéne csörögni. Ismerősöm 2010-s évjáratánál és ami nekem volt 2011-s sem csörgött indítás után azonnal sem. 26 és 18 ezer km-t futott motorok voltak és nem túratempóban használva. Viszont egy másik cimbora 2010-s gépe ennél kisebb futásteljesítmény ellenére IS csörög, ahogy írtátok, de neki sem volt gond eddig vele. Én amondó vagyok, ha csak ez a kis zörej van, megvehető a motor, kuplung is hangos úgy is
Tudom, hogy függő vagy
Sziasztok! Egy olyan kérdéssel fordulnék hozzátok, hogy tényleg nem éri megvenni a 2010 és 2011-es szériát? Elég jó árba vannak és gondolkodóba ejtett. Válaszotok előre is köszi!
Csak és kizárólag miattad.
Értékeld kérlek szépen ezen tényt.
Ki vagy tüntetve.
Megérkezett mindenhez értő Zoltán És persze megint rendkívül okos
Kint néztem Németben!
Az 33ekm-es. Túl van élete delelőjén.
Ja, megvan A másik 2012 gyártásút nézted már?
Melyik moci volt amit néztél?