Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok!
Valakinek nincs egy jobb oldali idom Cagiva Prima-hoz, meg egy rendszámtáblatartó / sárvédővég?
igen köszi ez idáig meg van de melyik hova megy megvannak a fesszabályzón a kábelek de ami a motorból kijön azt nem tudom
3 vezeték van 1 felel a szikráért 2 sárgám van még amit gondolom a szabályzóval kell összehozni
És feszültségszabályzó bekötést valaki tud? A motorból kijövő 2 sárga vezeték hova megy?
meg hidegen is faszán megy nem fullad csak az alapjárattal van baj
másik 50 es mocin is csak 12 es van és jol mennek vele ez is csak 50 es nem kell ennek 20 as
6 sebességes
Az 12-es karbi egy gyerekjáték, le kell cserélni dellorto PHBG 20-as ra. Azt a kis 12-es hiába fúvókázod át, hidegen több anyag kell neki és az a kis h*ki karbi nem tud egyszerűen átengedni annyit. Ez is egy folytása lenne a motornak. 3 sebességes a motor?
Elvileg nem lenne neki szabad kiesni mert az oldaldekliben lévő kis csap ott tartja.
sziasztok van 1 cagiva primám mitől van hogy csak üzemi hőmérsékleten van alapjáratom ? hidegen leál...alapjárati csavar tövig be van csavarva levegőt állítottam már de nem jött össze semmi
vagy ha valaki tud fúvóka méreteket mondani megköszönném 12 es dellortó van rajta
Ha vissza teszem a csapágyat a kuplung közepébe nem fog onnan kiesni könnyen?
Az a kinyomócsapágyról csapágy jó attól függetlenül hogy nem ilyennek kell hogy benne legyen?
Köszi a szervízkönyvet egy kicsit okosabb lettem
Van olajszivattyú igen
Innen letudod tölteni a szervíz könyvét a Primának
http://data.hu/get/8097221/sze...
A kinyomó csapágy ott van bekarikáztam, az kell a kuplung közepébe. A kis stift ott van benne a helyén a dekliben, vigyázz rá, hogy összeszereléskor ki ne essen.
Olajszivattyúd is van a motoron?
Erről a kinyomócsapágyról tudnál küldeni egy képet hogy hogy is néz ki?! A tengely szerintem még jó semmi sérülés nem làtszik rajta. Annak a kis csapnak ami középen van a kuplungkarnál annak ilyennek kell lennie?
A képe n jelzett helyen lenni ekll egy ,,nyomcsapágynak,, valószínű, hogy erre lett kicserélve ami neked kiesett. Ott egy peremes csapágy lenne, oldalnézetből úgy néz ki mint egy kalap, pont azért, hogy ne essen ki abból a kis gödörből. Az oldaldekliben lenni kell egy kis kinyomó csapnak, szintén ,,füles,, amikor behúzod a kuplungot az a kis füles csap ráfeszül a csapágyra és úgy nyomja be a kuplungot, mivel az ugyebár forog. A szimeringet megnézem neked mekkora lehet a gyária , de nézd meg a vízpumpa tengelyét is.
5000ret akartam írni bocsi! Amikor levettem a kuplung felőli deklit kiesett egy kis csapágy ez hova való sehol nem látom a helyét?
Hali!köszi hogy írtál! Nekem az olaj folyt át a vízpumpa részhez nem fordítva! Belenèztem a víztartályba és olaj volt benne. Néztem a vízpumpa szimeringet és egy kicsit sérült volt! Megtudnád nekem nézni a szimering pontos mèretét? Nekem azt mondta egy srác akinek primája volt hogy ő a mitónak a vízpumpa szimeringjét rakta bele az jó hozzá. Annak a mérete 8x16x10. Az alapjárat az vissza szokott állni 2000 re ha a szivató bovdent megfeszítem a karbonát de ha elengedem egyből felmegy 50000 és füstöl is! A felső fogaskerék mögötti szimeringet cseréljem ugye?
Hali.
Itt van a komplett szimering garnitúra Cagiva Primához. http://italmondo.hu/shop/27-mo...
A vízpumpályé az 2xdupla ajkas speciális szimering csak úgy csapágy és szimering boltban én sem tudtam venni. Viszont ha ott ereszti vizet akkor a vízpumpa tengelyt is meg kell csináltatni mert az is megette a szimering. esztergáylos levesz pár mm-ert a tengelyből és tesz rá neked a perselyt. én is úgy csináltattam meg, vettem hozzá 2 db dupla ajkas szimeringet és ahoz készítette el a tengelyt. a kát szimeringet egymással szemben helyeztem el, ha jól emlékszem 2db 10x5x7-es szimeringeket vettem és pont belefért. kb 20ezer km-ert ment így és még mindíg bírja ha kell megnézem a tartalék szimeringemet, hogy az mekkora. Az, hogy annyira füstöl és ingadozik az alapjárat, kuplung oldali szimering cserét is jelent. A vízpumpa szétszedése miatt úgyis le kell venni azt a deklit is, onnan már hozzá is férsz. összeszereléskor figyelj A 3 PONT-ra, hogy stimmeljen. Kuplung kisfogas kerék és kiegyenlítő tengely. remélem tudtam segíteni.
üdv! Egy kis segítséget szeretnék kérni! Van egy cagiva prima 50 em és azt vettem észre hogy nagyon füstöl fehéres szinű füst jön a kipuból de rendesen.Levettem a hűtővíz fedelét és látom hogy olaj van a víz tetején! A vízpumpa szimeringem nyúlt volna ki? Kérdeztem egy pár embert és arra tippelnek ők is! Ha ez lenne a ludas a cagiva mito vízpumpa szimering jó lenne a prímához mert ehez nem találok sehol ilyen szimeringet?! Ja és még vmi az alapjárat a motoron állandóan felmegy 2000-ről 4-5000ig az miért van ?
Igazán nincs mit. Attól függetlenül, hogy most nincs Cagiva-m mindig nézem a fórumot. Általában kis idő kihagyásokkal, mindig vásárolok egy Prima-t. Ha tudok akkor segítek szívesen.
_Ha van időd, rakjál fel fényképeket a motorról, mert mostanában úgyse nagyon pörög itt az élet.
Köszi szépen a hasznos infokat.
És hogy szakítottál rám a szabadidődből.
További Szép Napot,
És Széles utat.
Hello
A hajtóműbe én REPSOL MOTO RIDER 10W40-et szoktam rakni. Tökéletes, és belevaló. 2T olaj, ugyanebből a márkából nyugodtan mehet bele, figyelj oda, hogy szintetikus legyen. Megbízható az olajszivattyú. Ugye az kivan számolva, hogy mikor és mennyit adjon. Ha te kevered, akkor vagy szegényebb olajból, vagy túl sokat kap, ami a nem megfelelő olajat nézve, lehet a kipufogóba, meg a kiömlő csatornába fog lerakódni.
Ha nincs probléma vele akkor én benne hagynám. a lényeg, hogy ne menjen sose szárazon. nézd mindig az olajszintet. Ha olyanom van, mindig adok egy kis olajat az üzemanyagtankoz is.

Széria hiba...van pár. mivel nem fiatal motorok már, meg már megéltek pár jó tulajdonost így nehéz tudni. De az önindító hajtó fogaskerekei azok gyengék.
Alkatrészállátás nehézkes. Én megpróbálok mindig inkább bontottat, de az legalább gyári. Sok mindent nem lehet megvenni újonnan, ha van is nehézkes a beszerzése.
Első teleszkóp felújítás nem egy nagy munka. Célszerű rászánni az az időt, szétszedni és a szimmeringet megvenni hozzá méretre és lehetőleg minél jobb minőségbe. viszont a belevaló olaj az érdekes. Mert már többször szívtam vele.

A plexire próbálj meg bontósoknál, hátha van szerencséd.

A kuplunglamella az érdekes. Lehet hogyha lecseréled a fentebb említett olajra, lehet meg is javul. Ha akkor is csúszkálni fog, akkor az cserés lesz sajnos. Az viszont nem olcsó pénz.