Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszi, megvan a hiba oka!
Ki volt lazulva a gyertya! Ne kérdezzétek hogyan! Szerelő tette bele, eszembe sem jutott ezzel kezdeni!
szerintem menj végig az elektromos vonalon.. akksi, fesz szab. gyújtó tekercs.. sztem ez sanszos, pipa gyertya testelések..
Az akumlátor rendben van?
Üdv Nektek!
A 650-es karbis Raptorommal esőben mentem és kb 10 perc múlva nem vette a fordulatot, leesett az alapjárat, zakatolni kezdett, kész rémálom volt. Van valakinek ötlete h hol keressem a hibát? Hazaérve széthúztam kitisztitottam az összes csatlakozót, de nem lett jobb.
Válaszotokat előre is köszönöm, Feri
Heló Mindenki,
Nm régen sajnos meg kellett látogassam a http://www.prop-tech.hu ktf-t és vezetőjét Csunderlik Csabát , mivel a motorom 12 litert zabált 100 kilométeren tehát nagy volt a gond.. Az már csak hab a tortán hogy neki van egyedül stekkere a motor PC-re való kötéséhez..!
Lényeg a lényeg kikötötte beindította húzta neki állította megint húzta mérte kiolvasta majd 45 perc után azt mondta: KÉSZ! És láss csodát a motor olyan friss és iparkodós lett amilyennek csak el tudjátok képzeni. A fogyasztás jelenleg 8.5 úgy hogy nem finomkodom vele.
Azt tudom mondni hogy ha ilyen szakemberek mint Csaba nevelnék ki a jövő generációs szerelőket simán merhetnénk a Moto-GP-n A nagyon backstage-ét uralni.. Nagyon köszönöm a segítségét!!
Köszi. Nem. Ez volt mindig is. A Custom HD mellett.
Jól néz ki. Neked nem kék volt motorod?
Jól áll az ék idom! :)
Helló
Van egy olyan kérdésem hogy mérföldes órát át lehet e állítani, mert a digitális órában látszik hogy ott van.
Kipufogó:
http://www.kepesmotor.hu/onroa...

Nekem is martin dob van a motoromon. Szép hangja van már tompítóval is.
Üdv! Én az eBay-en láttam kerek lámpát.
Sziasztok. 100-es Raptorhoz keresek lámpát (nem az UFO-fejűt, hanem a kereket). Azt hiszem ugyanaz van a 650-esen, meg a River-en is. Van valami Cagivás bontó, amiről tudnom kéne?
Nincs szerencsém a hátsó fékkel! Úgy néz ki a hátsó féklámpa kapcsoló nem zárja az áramkört. Volt vkinek ilyen gondja? Milyen más típusú motorbaleset való kapcsolóval lehetne helyettesíteni ?

Köszi!
Szerintem gyorsabb megoldás ha keresel a környékeden egy esztergályost aki elkészíti neked a bronz perselyt.
De az csak akkor hasznos, ha így állsz neki elsőre, de ha már bent van a levegő akkor már nem segít.
De fordítva is lehet, fecskendővel leszívod a fékfolyadékot a féknyergen keresztül miközben töltöd a tartályt....:-)
Segítsek? nekem vannak gyári fülek,lemérem ha szeretnéd.
Én így:Légtelenítő csavarra húzz egy csövet és injekciós tűvel nyomd fel az olajat :P
Cagiva AR 350 es hez keresek sürgősen hengerfejet !!!!
Sziasztok Raptorok!
Általános karbantartás címszóval, levettem a központi rugós tagot, ugyanis nyikorgott, mint a tejes-bácsi Schwalbéja.
Szomorúan diagnosztizáltam, hogy a villában (himbacsatlakozás) lévő csapágyak összeszaladtak és rohadtak, egyben meg is ették a futógyűrűt (persely, hüvely, csap) mérete: 10x16x42 (belső átm.X külső átm.X hossz). Kérdés, hogy valaki tud-e ilyet, akár újat (1 db), illetve számomra teljesen megfelel a bontott is (és még fényes), amennyiben van ilyen! Azért kérném segítségetek, mert egy erdélyi túra van kockán; remélem velem együtt tudtok érezni. (Új tűgörgők és szimering van, csak az átmenő persely hibádzik!)
Cagiva Raptor 1000 ('2000 évj.)
Segítségetek és válaszotokat várva,
Tisztelettel,
Török Gergő
+36 hetven 503 61 70
Köszi Rocso! Így, bár birka türelem kellett hozzà sikerült lelégteleniteni!
Köszi! Megpróbálom!
Én Így csináltam házilagosan:
-Egy átlátszó csövet raktam a légtelenítő csavarra és azt belevezettem egy flakonba.
-A fékpedállal keményre pumpáltam a rendszert.
-Nyomás alatt óvatosan kis mértékben kinyitottam a csavart és kinyomtam a fékfolyadékot a levegővel együtt
-Mielőtt elérte volna az alsó holtpontot a pedál, még nyomás közben elzártam a légtelenítőt
-Újra pumpáltam, nyitottam , zártam.... Addig amíg a legapróbb buborékot láttam
Arra kell figyelni, hogy a tartály nehogy kiürüljön, mert akkor újra kell kezdeni mindent.
Eltartott egy ideig de végül jó lett.
A menetes csap megvan, és a fogáspontot is sikerült pontosan beállítanom. Mihelyt mozdul a munkahenger, már érinti is a tárcsát, de a fékpedál útja így is kb 30 mm, tehát csak levegős lehet. Megpróbálok szerezni vákumos légtelenítő cuccot, azzal talán sikerülni fog. Ennyit semmivel sem küszködtem, frászt kapok tőle!
Nagyon nehéz légteleníteni a raptor hátsó fékét. Én is rengeteget küzdöttem mire sikerült kihajtani az összes levegőt. Amikor azt hittem, hogy már jó, pár pumpálás után ismét puha lett jó nagy elfordulással.
A szürke lábtartó öntvény alatti állítócsavar megvan? Nekem letört úgy hogy észre sem vettem, csak azt hogy jó hosszú úton jár a pedál. Mivel előtte nem állítottam rajta soha nem is hiányoltam, csak azt vettem észre, hogy valami nem stimmel. Az a gond, hogy a munkahengerben lévő menetes csappal nem igazán tudsz utána állítani annyit, hogy kompenzálja a hiányát. emiatt a pedál magasabb pontról indul és a megadott 10-15mm helyett jóval hosszabb úton jár.
állíthatsz rajta de nem a megtett utat hanem a fogáspontot feljebb vagy lejjebb.